המותג שהתגלגל: כאשר בורסלינו עזבו את תוצאות אפקטיביות, משרדי הפרסום הקטנים (וגם הבינוניים) חשבו שסופסוף יש להם סיכוי לקבל תקציב גדול (עבורם) שהוא קטן (לגדולים). התקווה הגדולה נגוזה כאשר הקמפיין הנוכחי עלה לאוויר…
את צעדיהם הראשונים עשו בורסלינו באמצעות מקאן אריקסון, עבודה נפלאה עם שת”פ מעניין. הם הציעו לחתנים לקנות כובע ולזכות – אולי – בלימוזינה ליום החתונה + נהג צמוד. חתן ממילא קונה כובע מהודר, עם הצעה כזו הוא בודאי יבחר בבורסלינו. אחרי תקופה התקציב עבר לתוצאות אפקטיביות, שהלכו עם הלקוח לכיוון אחר, כבוד, איטלקי וסיגר.
לאחרונה עזבו גם את תוצאות וחיפשו בית חדש. הם סירבו להצעה אחת, השיבו בשלילה לשניה וקיבלו גם שלישית + המלצה. כשאפיקים הציעו, הם הורידו את הכובע. אין כאן לימוזינות, אבל יש 2 סלולארים. אם כן – וזו כבר פרשנות שלי – לא מן הנמנע כי השת”פ הוא זה שהכריע את הכף. מזל טוב לאפיקים – ולחתנים.
קרדיט • אפיקים
מנהל קריאטיב: עמיחי עשהאל | ארט-דירקטור: אסתי שושן | קופירייטר: מתניה טויטו
סופרוויזר: אריאל בירנבאום | תקציבאי: יהודית דויטש | יחסי ציבור: בת שבע לפקיבקר | פלנר: איילה מרברג
23 תגובות
אבל למה המודעה כ”כ עמוסה?
נו באמת, מוזר שאתם מעלים את זה.
לא שווה יחס.
לקוח שעובר כ”כ הרבה גלגולים בשנה וחצי כנראה שהבנה מינימאלית בשיווק אין לו ~~~
אז למה את מתייחסת?:
@ מזכירה דוסית:
מי שמחפש הסבר למודעות שביצעו ב ‘אפיקים’ עבור ‘בורסלינו’, צריך להתבונן קלות בקרדיטים.
כשמחלקת הקריאייטיב הינה דתית ולא חרדית, ככה נראות מודעות של כובעים למגזר החרדי.
חסר קשר, חסר הבנה במגזר ובעיקר לטעמי, לא עובד ומזיק למותג.
אדוור..
זה ממש מוזר!!!!!!!
זה כמו תנובה ואגד ילכו בקמפיין משותף ויתחילו לנקב מכסים של גבינה!
למה למען השם?
מי מרויח מזה?
פלאפון? אולי. בורסולינו? לא!
בינינו, עיצוב תותח.
מתוסכלי “תוצאות אפקטיביות” מתבקשים להתגבר על תסכולם.
מה נסגר עם המקום הזה?
בחדרי חרדים לא מספיק לכם כדי להסתתר מאחורי ניקים ולהשפריץ לכל עבר?
(ודרך אגב, מזכירה דוסית עושה לי קונוטציות לא נעימות של צ’טים וכאלה
השלב הבא זה, קופי דתי פנוי?)
לדעתי, עד שאנשים לא יתחילו לעמוד מאחורי המילים שלהם, לא ניתן להתייחס לאף תגובה כעניינית אלא כקנטרנית.
חבל, זה יכול להיות אתר מקצועי, מאתגר, מלמד ולא סתם עוד מקום נוח לחיסול חשבונות ופריקת תסכולים.
אה, ואם שאלתם.
בת שבע לפקיבקר
אפיקים.
נעים מאד.
לגופו של עניין..אני בטוח שההתקשרות של אפיקים עם בורסלינו לא נעשתה בגלל שיתוף פעולה כזה או אחר..אלא בגלל מקצועיות ואסטרטגיה נכונה של המשרד הזה…
לדעתי אפיקים זה המשרד היחיד שבאמת חושב איך להניע לפעולה… ולהגדיל עקומות ביקוש.
ולא רק להתיפייף בקריאיטיב מגניב שבסופו של דבר שם בצל את המוצר עצמו…
כל הרקע מגיע מהמגזר הכללי אם שמתם לב הכובע לא משתקף במים…
למיטב ידיעתי….ואני מסתובב הרבה במשרדי הפרסום החרדי,
רק באפיקים יש פלנרית חרדית להבדיל משאר המשרדים…שבאמת מבינה את צרכיו של הציבור החרדי!!!
בת שבע היקרה…. זה ברור שקשה לשמוע בקורת…..עובדה שבחרת להגיב דווקא בפוסט שמוקדש למשרד שבו את עובדת… ואת מדברת על רמות נמוכות? מה הקשר בין ניק כזה אחר לתוכן התגובה..כתבה מזכירה דוסית או איך שתיקראי לה דברי טעם אפשר להסכים עם זה ואפשר שלא..את לא בחרת להתייחס לגוף העניין אלא כביכול להצטדק ולהשפריץ לנו מילים בוטות ולא מוצדקות!
יונית,
ראשית, ברור שאקום להגן על הקרובים אליי. טבעי.
אני אבל לפחות עושה את זה בשקיפות מלאה, דבר שניתן לומר פה על מעט מאד מהכותבים.
אני לא יכולה להתייחס עניינית למה שכותב מישהו (והקטע עם המזכירה היה רק כדי להדגיש עד כמה הקטע של הניקים פה מגוחך) שמתחבא מאחורי ניק לא מזוהה.
איך אפשר לדעת שהתגובה שלו עניינית ולא מונעת מתוך קנאה, תחרות, חוסר פרגון – כולם ביחד או כל אחד מהם לחוד?
לכתוב סתם “לא שווה התייחסות” זה משהו ש”שווה התייחסות”?
נו, באמת.
אין כמו ביקורת, ביקורת זה מה שמזיז אותנו בסופו של דבר.
אבל גם ביקורת, או אולי במיוחד ביקורת, צריכה להישמע מתוך מקום נקי (עד כמה שניתן) וחיובי ולא מתוך רצון להזיק.
לקוח שעובר כ”כ הרבה גלגולים בשנה וחצי זה לא שאחוזי המכירות קפואים, זה רק שהם ממשיכים לרדת או ליפול או לצנוח או להתרסק ללא הפסקה. יכול גם להיות שהוא מעשן סיגרים קובניים יוקרתיים והוא סתם משועמם, אינשטיין בטוח הוא לא.
ממש לא זכיתי להבין מה ה”רקע הבראשיתי” מככב בפרסום למוצר יוקרתי, ואם כבר ירוק זה משצריך, מה זה מתחת לסולולרים שמה, קרח או קריסטלים?
אני כבר מפחד להגיב…
בת שבע כתב:
אופו זה הדבר הזה שעושה “שאפו” עם האצבע?
איתך בכל מילה שכתבת.
תהיו גברים. תבקרו מבלי להסתתר מאחורי שוחות ומתרסים.
מה גורם לכם לחשוש להביע את דעתכם ברבים? אתם פוחדים להביע דעה בחברה?
(תגובה זו נוסחה בלשון זכר מטעמי נוחיות בלבד. התגובה מיועדת לנשים וגברים כאחד). 🙂
בת שבע, בשקיפות מלאה ובמחילה.
איפה הקשר בין הכובע לרקע הפלאפוני מהמגזר הכללי, כפי שאמר צביקה?
כפה עליהם בורסלינו כגיגית 🙂
חיים גיל,
ביום שגם תעביר ביקורת אמיתית ולא רק פרגונים, לשמך יהיה משמעות, זו לא חכמה להגיב בשמך, כשכל מה שיש לך לכתוב זה להיות “מגניב” עם כולם.
אגב הייתי מאוד רוצה שהפורום יהיה רק למזדהים בשמם המלא אבל לכולם!
לתשומת לבכם חוצניק ודיניקיס.
@ אורן:
אתה מוזמן להתחיל לכתוב בשמך המלא. מי מפריע לך?
כבר מלמטה זה נראה פוסט שלא כדאי להתקרב אליו כדי להגיב בו
🙁
אפשר להתווכח על הקונספט של המודעה, אפשר לבקר את בורסלינו על הגלגולים האינסופיים (כנראה זה מחלה של ענף הכובעים, ראה ערך איצ’ה פרסטר והסאגה הבלתי נגמרת של החלפת משרדי פרסום)
דבר אחד צריך להסיר את הכובע בפני אפיקים. לראשונה משרד פרסום הצליח לבדל את בורסלינו מהאחרים, ונכון, איינשטיין לא לעניין והטקסט המפותל והדבילי (בעייני) מתחתיו לא מוסיף כבוד…. אבל זו נקודת המוצא הנכונה של בורסלינו, “זה לא כובע-זה בורסלינו” וואו! חזק!
החיבורשל בורסלינו לפלאפון, יועיל לפלאפון יותר מלבורסלינו,
הייתי מציע לבורסלינו למנף את זה לכיוון כובע לחתנים, שהחיבור בינו לבין זוג מכשירים (להרגע….כשרים, ללא סמס) מפתה הרבה יותר, כי בינינו, הכובע שהם מחלקים- ברמה של ברמצוות או מקסימום ש”ג יש”ק ולא קהל היעד של צרכני פלאפונים זוגיים…
דינקיס,
אם כולם יחוייבו לכתוב בשמם המלא אז יש ערך לכתיבה בשמי.