מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
קיצ'נאייד - משרד פרסום טריו - kitchenaid
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הפעם הפוסט מפרגן לא רק לפרינט שממשיך קונספט נפלא, אלא גם לתשדיר רדיו חביב.

[audio:kitchenaid.mp3]

קיצ'נאייד - משרד פרסום טריו - kitchenaid

קרדיט • פרסום טריו | מנהל קריאייטיב: ערן טלמור | קופירייטר פרינט: פנינה ויינרב | קופירייטר רדיו: איתן גלס | ארט דירקטור: תמר זמיר | תקציבאי: משה גבריאלוב | סופרוויזר: יהודית טל | יח”צ: רחלי גרינוולד

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. יפה מאד!
    אהבתי מאד!
    חזק מאד!

    והתשדיר מעט יותר מחביב בהשוואה למה שיש לנו ברדיו החרדי, זה אפילו מעולה..

    אדוור..

    נ.ב.
    שאפו גדול לטריו על הפצצה כבידה של איכות וקריאייטיב ברמה!

  2. התשדיר קיצ’י ומעצבן!

    הפרסומות היא נסיון נואש לשחזר את ההצלחה הגדולה של הפרסומות הקודמות (אני כמעט בטוח שזה היה גם קיצ’נאייד.) של הלבנה והמשקולת מהבצק.
    (ניסיתי למצוא את אותם הפרסומים אך כנראה של פורסמו בבלוג!).

  3. יפהההההההההה.

    הדבר הזה שעובר על טריו, זה דבר קבוע?
    או רק לכבוד פסח?

    תעשו טובה, תמשיכו כך. אבא שלי אהב את זה.
    אמא שלי יותר.

  4. אני אישית אוהב את המודעה פחות מאשר את התשדיר שהוא באמת גדול מהחיים.

    גם המודעה ביחס לשכנותיה מעל דפי העיתונות מביאה משב רוח מרענן.

    והעיקר, חבר’ה, יש קריאייטיב!

  5. מוצלח מאוד מצד אחד, מצד שני נראה שכל מה שמגיע מהכיוון שלהם חייב להיות משהוא ענק בתקריב, מומלץ לגוון, התשדיר טוב לא משנה.

  6. ממה אתם מתלהבים? באמת מתקשה להבין.
    הפרינט עוד בסדר. קצת ממוחזר, אבל נסלח.
    הג’ינגל? אם היו מבקשים מהילדים לחשוב על משהו הם היו מביאים משהו יותר טוב.

  7. אכן כואב לפרגן, אבל עבודה מעולה. מהרעיון ועד לביצוע

    לקח לי כמה שניות לזהות את השכפול ולהבין שזה לא מצולם. אבל עדיין נפלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן