WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
VAX
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחרי שכתבנו על שואב אבק של ufesa, הגיע הזמן לדבר גם על טריו. הרבה זמן לא דיברנו עליהם, אבל כשיש קריאייטיב טוב, או ביצוע טוב, או סתם מודעה נדירה ומעניינת, אין מנוס מלפרסם. אם החלטתם שם להמשיך להפציץ במודעות מקוריות, כדאי שתקחו חסות על הבלוג. אנחנו רעבים.

שואב אבק + קריאייטיב 4

קרדיט • משרד פרסום: טריו
מנהל קריאייטיב: ערן טלמור • ארט דירקטור: נטע קונין • פוטושופ: מקסים גולדברג
קופירייטר: איתן גלס • סופרוויזר: יהודית טל • תקציבאי: משה גבריאלוב
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. עליבות ה”פרסום” החרדי מתגלה …. אם הגענו למצב שהמדור וגולשיו מזילים ריר אחר מודעה שטיפה יותר מלהיבה ממה שמסתובב בין דפי העיתונים, אזי מצבנו גרוע…. או בקיצור : “אמרו לי ממה אתם מתלהבים ואומר לכם מי אתם” … להזכירכם זה המינימום שפרסום צריך לעשות … ממה המקום להתלהב???

  2. @ כאילו דא מארקר?:

    נכון צריך להעלות את רמת הפרסום!
    ואנחנו שואפים ליותר ממה שאנחנו הלוואי ויגיע היום שבו פרסומת כזו לא תפורסם בבלוג מחוסר ענין.

    אבל מספיק עם כל האנשים שחושבים שהם יצליחו להעלות את ערכם ע”י דריכה על אחרים, ואם אתה צוחק שאתה יודע לעשות פרסום טוב ומה שקורה פה זה זבל!
    תפסיק לדבר ותתחיל לעשות!

  3. פרסומת יפה!

    ומה נסגר עם הפרסום החדש שטריו עושה לטרקלין יעקב חשמל?
    זו חנות למבוגרים ולא לילדים שלהוטים אחר קומיקס!

  4. אולי אנחנו מתלהבים כי לא היו לנו ציפיות מטריו, והם פשוט התחילו לעשות את זה, ולעשות את זה טוב. אבל ממש טוב.

    ואולי בגלל שאנחנו מעדיפים לראות את חצי הכוס המלאה, ולאחרונה יש הרבה בצד הזה של הכוס. לא רק טריו, אבל טריו בהחלט בולטים.

    ואולי בגלל שקריאייטיב טוב, עושה לנו דגדוג באצבעות הידיים, ובגלל האקונומיקה ושאר חומרי הניקיון, ההקלדה נעשית מהירה יותר?

    ואולי, לא צריך סיבה בשביל להתלהב. אומרים שזה שומר על עור הפנים. ואמא שלי אומרת, שאם לימון מוסיף המון, אז חיוך על אחת כמה וכמה.

    🙂

  5. מודעה יפה ומושכת, ועל כך מגיע קרדיט.
    אבל למה שזה ישכנע אותי לקנות את השואב הזה? או שפיספסתי משהו..

  6. גמלוני להחריד, בקראונד שטוח שהופך במחי פוטושופ אגרסיבי לחדר תלת מימדי מגושם,

    דווקא טריו אגרוף הכסף לנייר הכסף מא-מ-ר-י-ק-ה. מאוד מוצלח.

  7. לא ממש הבנתי את הקריאיטיב החד
    או שבעצם, אין כאן כזה.

    אבל היי,
    אחלה נוף.

  8. מקארתר,

    אם אני לא טועה אגרוף הכסף שייך ל’קרימלובסקי כהן’.

    המודעה של טרקלין שמופיעה פה לדעתי אחלה מודעה שבעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן