לאלו מכם המנקים כעת את הבית לפסח או סתם תקועים בין פקק אחד למשנהו, בטח יצא להאזין ברדיו לכמות לא מבוטלת של ג’ינגלים חדשים ברדיו קול חי, כמה מהנחמדים שבהם יעלו לכאן אי”ה בימים הקרובים. בנתיים קבלו את הזמריר החדש שרקחו ישי לפידות והקינדערלך עבור משרד הפרסום בולטון פוטנציאל ואיקאה.
[audio:ikea.mp3]
6 תגובות
למי שחשב (כמוני) שהקמפיין של אזימוט לאיקאה הוא לא משהו, בלשון המעטה, באו בולטון והגדירו מחדש את המושג גרוע. פשוט בלתי נסבל.
מה היה כתוב לכם בבריף, תשתדלו לרדת הכי נמוך?! הצלחתם.
אגב, מנכ”ל רשת איקאה נדלק על הג’ינגל, וכבר למעלה מחודש הוא שם את זה ב’המתנה נעימה’ כשמתקשרים אליו.
נסו והיווכחו.
התשדיר פשוט מצוין.
המודעות שהיו בעיתונים היו על גבול הזוועה.
התשדיר הזה הרבה יותר טוב מהחילוני…
הנודניק (במלרע) כתב:
זה שמנכ”ל איקאה אהב את זה,בהנחה שזה נכון, לא הופך את זה למוצלח.ממש לא………
ג’ינגל פשוט מבחיל.
יפוטר מנכ”ל איקאה!
בהחלט מקהלת הילדים עשתה את זה ,נחמד,מרענן ושונה מקווה שגם מוכר.