מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאלו מכם המנקים כעת את הבית לפסח או סתם תקועים בין פקק אחד למשנהו, בטח יצא להאזין ברדיו לכמות לא מבוטלת של ג’ינגלים חדשים ברדיו קול חי, כמה מהנחמדים שבהם יעלו לכאן אי”ה בימים הקרובים. בנתיים קבלו את הזמריר החדש שרקחו ישי לפידות והקינדערלך עבור משרד הפרסום בולטון פוטנציאל ואיקאה.

[audio:ikea.mp3]
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. למי שחשב (כמוני) שהקמפיין של אזימוט לאיקאה הוא לא משהו, בלשון המעטה, באו בולטון והגדירו מחדש את המושג גרוע. פשוט בלתי נסבל.
    מה היה כתוב לכם בבריף, תשתדלו לרדת הכי נמוך?! הצלחתם.

  2. אגב, מנכ”ל רשת איקאה נדלק על הג’ינגל, וכבר למעלה מחודש הוא שם את זה ב’המתנה נעימה’ כשמתקשרים אליו.

    נסו והיווכחו.

  3. התשדיר פשוט מצוין.
    המודעות שהיו בעיתונים היו על גבול הזוועה.

  4. הנודניק (במלרע) כתב:

    אגב, מנכ”ל רשת איקאה נדלק על הג’ינגל, וכבר למעלה מחודש הוא שם את זה ב’המתנה נעימה’ כשמתקשרים אליו.
    נסו והיווכחו.

    זה שמנכ”ל איקאה אהב את זה,בהנחה שזה נכון, לא הופך את זה למוצלח.ממש לא………
    ג’ינגל פשוט מבחיל.
    יפוטר מנכ”ל איקאה!

  5. בהחלט מקהלת הילדים עשתה את זה ,נחמד,מרענן ושונה מקווה שגם מוכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן