בהמשך לפוסט הקודם על זיסלק, אנו מפרסמים גלידריה חדשה נוספת. טרם פתיחת הסניף הירושלמי פרסמו מודעות הקוראות לציבור להתאפק. רשת ‘סורנטו’ זוכה לקבל כשרות מהודרת וכנראה גם חסינת הפגנות מאנשי “העדה החרדית”.
ואולי בכל זאת מי שארגן את ההפגנה מול זיסלק הם מקדמי המכירות של סורנטו? בהתחשב בעובדה שמדובר במשרד חדש (נשגר כאן את ברכותנו), סביר להניח שקונספירציה זו בטעות יסודה וההנחה שהצגנו בפוסט הקודם – בעינה עומדת. לכו לטעום משהו.
28 תגובות
יפה מאוד , ראיתי את המודעות בעיקר בהדבקות רחוב , זה הופיע גם בעיתונות?
סמארט?
אהבתי.
בעיקר את ה open
לא רע, לא רע! נראה ששוק הגלידות הקפוא הולך ונהיה חם…..
פרסומת יפה!מאותתת לליגה של הגדולים.
נכון שאין שפה, אבל זה יפה.
זה עושה למישהו חשק לגלידה, המודעות האלו?
כי לי משום מה לא ממש..
משרד צעיר ומוכשר..
ומודעות מגרות לא להתאפק…
אני במקרה מכיר את הנפשות הפועלות שם.. ! תצליחו, ובגדול!!
נ.ב.
לידעתכם הפשקווילים, סיעור מוחות, גם כן לקוח של אותו משרד.. ראיתם את המודעה שהיתה בחג???
לא רוצה לקלקל לכם את החגיגה, אבל אני לא ממש בטוח שזה משרד חרדי.
מבלי להעליב את עולם הפרסום החרדי יש כאן ניחוח קריאייטיב, והעובדה שרשת סורנטו היא לא רשת חרדית,גם אם היא כשרה למהדרין, מחזקת את הטענה…
…והלוואי ואני טועה
לא אני ולא אתם ראיתם משהוא איטלקי ללא מריחת צבעי הדגל בשפע, פספוס רציני,
ואיפה הררי גלידה או צבעיי גלידה במקום ירוק-חדר-ניתוח-ישן? או סתם צבע סאמר 2010?
נראה הבת של השכן שרותי גרפיקה מוזלים בע”מ, עדיף גלידה עם הפגנות גם טעים גם אקשן
איציק וינברגר כתב:
אם אכן הם עשו את סיעור מוחות כנראה שזה משרד חרדי, וזו כבר בשורה…
ללא ספק קריאייטיב מרענן
בהצלחה
מקארתור כתב:
אוי אוי אוי , ראו איך נבואות הזעם שלי התגשמו , רבות אני מבכה על רדידות עולם הפרסום והנה התוצאה לפניכם עד שכבר זכינו לראות משהו שנעשה יותר ממה שאנחנו מכירים אז שוב מנסים להחזיר אותנו אחורה … דגל ??? זה מה שחסר לך , אולי גם לכתוב איטליה בירושלים ? . הלעולם נאכל נדושות??? הלנצח נתבוסס בבינוניות??? אני רואה כאן גירוי אומנותי וכן גם קריאייטיב …הרבה קריאייטיב .. אהבתי את המינימליות שהם עשו …קצת אליטיסטי, אבל זה מה שאנחנו רוצים שהפרסומאים יהיו לא?? ואני לא אתפלא אם סמארט יתברר כמשרד חילוני
המודעה יפה, השאלה איך הגלידה? מישו יודע?
כאילו דא מארקר? כתב:
לך לסברו תרגיע עם הטעם אם יהיה לך זמן תבהה בלוגו מעניין
איציק וינברגר כתב:
תגיד, כמה כדורים נתנו לך?
@ אחד:
… וכמובן מודעות יפות!
במודעה השניה יש מקום להבליט עוד קצת את כף הגלידה אבל סה”כ בהחלט מושך את העין
גם אני אהבתי
דווקא חמודדד.
מקסים
מקארתור כתב:
קצת הגזמת, לא?
@ אחד:
כדורים?!
מספיק מודעות טובות וחברות טובה ומעמיקה בשביל לפרגן..
איציק וינברגר כתב:
לכל כדור יש כתובת.
@ אספסוף:
אבל לא כל אחד צלף…
elizabet כתב:
אליזבת היקרה, מי נמצא בליגה של הגדולים בדיוק? אותם “הגדולים” שמן הסתם את מכוונת אליהם לא מפגינים יכולות מרשימות במיוחד, כך שלא קשה לאותת להם. וזאת כמובן מבלי להמעיט בערכן של המודעות האלו שגם בעיני הם מאוד יפות
אגב, חוץ מאיציק וינברגר עוד מישהו יכול לנדב קצת אינפורמיישן? או שמא ניישר קו עם הגירסה האומרת שסמארט הוא לא משרד חרדי..?
@ אילת:
סמארט הוא משרד פרסום חרדי!!!!!!
תבינו, יש לו לקוח שקוראים לו סיעור מוחות. חרדי? לא??
חוץ מהעובדה שאני מכיר אותם כחרדיים!!
@ איציק וינברגר:
הראיה מסיעור מוחות לא אומרת לי הרבה. לא אתפלא אם סיעור מוחות, כבית ספר לפרסום רוצה להרגיש טוב עם עצמו ולוקח משרד חילוני (ובצדק), אבל כמובן שיהיה נחמד לגלות שרוחות חדשות של קריאיטיב מנשבות באזורנו
איציק וינברגר כתב:
בשביל לקבל כדור, לא צריך צלף – צריך מרשם…
איך קובעים אם זה משרד פרסום חרדי או חילוני? על פי הבעלים של המשרד? על פי העובדים? על פי המנקה, הקופירייטר, או התקציבאית? על פי צורת ההתנהגות של עובדיו החרדים?
ועכשיו ברצינות.
מדובר בחבר’ה חרדים, מוכשרים ביותר (ביותר), שכבר פעילים כבר כמה שנים בשוק הפרסום. יש לי הכרות אישית איתם.
בהצלחה!!