מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
קמפיין גרילה - בטיחות בדרכים - חיים קליגר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בחודשים האחרונים התרחשו בעיר ביתר מספר רב של תאונות דרכים בהן היו מעורבים ילדים והולכי רגל. בעלי רכבים בעיר יכלו להבחין אתמול בפתקאות המוצמדות לחלונות הרכב עם כיתוב די מצמרר. מסתבר כי תושב העיר ר’ חיים קליגר – מנהל השיווק של עיתון המבשר, נטל יוזמה והחליט להרים קמפיין גרילה עצמי. פשוט, נכון ואפקטיבי.

קמפיין גרילה - בטיחות בדרכים - חיים קליגר

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

24 תגובות

  1. מתמוצת וקולע…
    לדעתי, שלמור או אדלר חומסקי או… אנא ארעף, היו עושים מהרעיון הזה היסטריה.

  2. שנון ומבריק, למרבה הצער גם נכון מאוד.

    מוכשר הקליגר הזה…

  3. הכי אהבתי מכל הסיפור המבריק הזה שקליגר לא חתם את שמו על הקמפיין וזה עלה אנונימית.

    אז עוד יש אנשים שעושים דברים טובים מהלב ולא כדי לזכות בקרדיט כזה או אחר.

    אכן רעיון מבריק ולוואי שזה יעזור, אמן

  4. כמעט מוצלח. חוץ מהפחדה והבטחה צריך גם הנחייה לפעולה.

    “אז לפני שאתם מתניעים את הרכב וודאו שכל הילדים חגורים בחגורות בטיחות.”

    “כשאתם מורידים את הילד מהרכב, תמיד מהדלת הימנית”.

  5. חנן כהן כתב:

    כמעט מוצלח. חוץ מהפחדה והבטחה צריך גם הנחייה לפעולה.

    “אז לפני שאתם מתניעים את הרכב וודאו שכל הילדים חגורים בחגורות בטיחות.”

    “כשאתם מורידים את הילד מהרכב, תמיד מהדלת הימנית”.

    ההנחייה מגבילה את אפשרויות הבטיחות.(שהן קשת רחבה של הגורמים לתאונות)
    וכמובן האינה מעצימה אתאפקט ההפחדה.

  6. קופיקאט כתב:

    אתם רציניים? זה קמפיין מבריק וקולע?

    תסתכל בתגובה של פה גדול.

  7. חזק ומצמרר ובהחלט עושה את האפקט שלו.

    יחד עם זאת, מעבר לזה שאותן 5 שניות בהן קוראים את חלקו הראשון של הפתק, עשויה חס ושלום לעורר חצי התקף לב (לפחות לרגשנים שביננו…), בציבור הדתי/חרדי האמונה הרווחת היא של “תחשוב טוב יהיה טוב” שאחת הנגזרות לה היא שלמילים יש כח חזק ואם אפשר עד כמה שפחות להשתמש במילים שליליות, אלא על דרך החיוב, כדוגמא שבית חולים במגזר החרדי מכונה “בית רפואה” (על פי הוראתו של הרבי מלובביץ’)…

  8. חזק. חבר’המן מי שעשה את זה

    בכלל אהבתי שפשקוויל הרהיבו עוז להתחיל לגוון בפוסטים נוספים מעבר לביקורת מודעות ומדיה

    תמשיכו כך זה עושה רק טוב לכם ולנו

  9. אולי מישהו יסביר לי מי כתב את הפתק??

    פתח ב’הבן שלך’ וסיים ב’אנחנו’..

    איש הצלה?? ידידים??

    לא מושלם.

  10. פשוט מצוין!!!

    מדהים!!!

    שנון!!!

    איכותי!!!

    מעולה!!!

    קליגר!!!

  11. לא רציתי להגיב,
    אבל חייבת.

    פשוט

    נוגע

    ללב.

    שאפו קליגר.

  12. חיים קליגר..

    מה שלא עושה הפרינט עושה הלב!!

  13. לויא רע. לויא רע.

    כמו שכבר האריכו חכמי הפורום: הרעיון חד וקולע. הטקסט פחות. עוד קצת שפשוף היה יוצא מסר ברור וקורא לפעולה.

  14. קראתי את כל התגובות כאן ואני בהחלט מצטרף לצד המצדד במהלך המריק של חיים קליגר. אין ספק כי זו אמירה חריפה מאוד ובפרט ברגע הראשון. אך מה לעשות שכשאשר החושים מתכהים חייבים להלום בהם בחוזקה וזה מה שהוא עשה.

    לטעמי, מתוך היכרות עם כל מנהלי השיווק של העיתונות החרדית הבחור הזה הכי מקצועי ומבריק מכולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן