מה… מה מצאתם במודעה?
כמה תמונות מוכפלות שאפי’ צבע לא שינו להם, כותרת יומרנית, (המבצעים הרגילים של כל החברות ) – אין חידוש.
האמת, טוב שהדגשת “המודעה החביבה”
מה, מה יש?
אכן מודעה חביבה. ראינו מודעות דומות כבר אינספור פעמים אבל מה זה משנה..
הסתבכתי קצת עם תהליך הרכישה אבל מה זה חשוב..
אף פעם לא הבנתי למה אסור לקרוא פרסומות בשבת. עכשיו אני יודע. שעות על גבי שעות הוטרדה מחשבתי, מדוע, בעצם, לרכוש רכב עם מימון מרכנתילי במקום לבחור ב’ליסינג’ תפעולי או מימוני. מי צריך את כל הריביות של ההלוואה הגדולה הזו?
חבר טוב רוצה לקנות רכב ואני איכשהו תר כבר שבוע אחרי הצעה טובה ומשכנעת. אם מישהו מבולטון יכול לשכנע אותי למה כדאי לרכוש רכב דרך מרכנתיל, ולא בליסינג, אודה לו מאוד.
הבהרה: אני לא קורא עיתונים בשבת. נחשפתי למודעה בלוח מודעות הסמוך לבית הכנסת ונשאבתי אליה. נכון, אין קריאייטיב והמכוניות משוכפלות בלי ששינו אפילו את הצבע שלהם. אבל אני מחפש רכב. אמרתי כבר?
תמיד אני מתפלא לפי מה מחליט אדון דינקיס באיזה מודעות לבחור. כי לפי דעתי ולדעת רבים במשרד שלנו, נכון לרגע זה מתפרסמות כמה מודעות הרבה יותר מעניינות ומקוריות אז למה דווקא זו שהיא די בנאלית נבחרה לעלות לשידור?
תקציבאי,
בוא לא נשכח שדינקיס הוא בוגר תוצאות…
(הייתי חייב…)
@ תקציבאי:
כנראה רק במשרד שלך לא מכירים את המספר חשבון בנק שלי בעל פה,,,
דינקיס כתב:
@ תקציבאי:
כנראה רק במשרד שלך לא מכירים את המספר חשבון בנק שלי בעל פה,,,
אוח אוח
על הפנים! גם העיצוב וגם הקופי!
אולי הגיע הזמן לפרסם כמו שצריך.
די!!! לפרסם (מימון) מכוניות עם מכוניות, גלידה עם גלידה, נעל עם נעל
איפה הקראיטיב??? למה לזנוח עוד לפני שמתחילים לצמוח???
חבר’ה תחשבו! פני שאתם מוציאים משהו!! תחשבו!
אם הזכרון שלי לא מטעה, בולטון פרסמו אותו סגנון מודעה לאיקאה, משהו על הובלות
אז מה החכמה להעתיק מלקוח ללקוח
אז מי אמר שיש לנו זכרון קצר?
כ”כ בא לי להעלות לכאן פרינטים של המשרדים הגדולים בארץ כמו שלמור, אדלר, מקאן….
תאמינו לי… לא תוכלו להסתכל על הבזיון החרדי הזה…
ואתם יודעים מה…
אם איזה משרד מבקש מדינקיס / חוצניק “תעלה את המודעה לפאשקעוויל ונראה מה יהיו התגובות… אני מתערב איתך ש…”
דווקא בגלל זה אני קורא לפרינטים פשוטים אלו ביזיון. שלא תעלו יותר כאלה דברים.
שקוף
קופe כתב:
הבזיון החרדי הזה…
ממש ערב לאוזן לקרוא אותך מתנסח פה בחופשיות
קופe כתב:
כ”כ בא לי להעלות לכאן פרינטים של המשרדים הגדולים בארץ כמו שלמור, אדלר, מקאן….
תאמינו לי… לא תוכלו להסתכל על הבזיון החרדי הזה…
ואתם יודעים מה…
אם איזה משרד מבקש מדינקיס / חוצניק “תעלה את המודעה לפאשקעוויל ונראה מה יהיו התגובות… אני מתערב איתך ש…”
דווקא בגלל זה אני קורא לפרינטים פשוטים אלו ביזיון. שלא תעלו יותר כאלה דברים.
שקוף
מה שהיה צריך פה, זה לתפוש את קהל היעד. ועובדה ששזה עשה את העבודה.(עיין חוצניק)
וחוצמזה,
מה האנטישמיות?
מבינים אותם מצוין.
תתפוצצו.
קופe כתב:
כ”כ בא לי להעלות לכאן פרינטים של המשרדים הגדולים בארץ כמו שלמור, אדלר, מקאן….
תאמינו לי… לא תוכלו להסתכל על הבזיון החרדי הזה…
ותאמינו יותר לי, שיש לנו הרבה מה ללמוד מהקריאייטיב החרדי.
ולא רק.
יחסית לבולטון מדובר במודעת “אפי” רק שלא יתברר שמדובר באדפטציה מבית יהושע….
המייבין כתב:
אם הזכרון שלי לא מטעה, בולטון פרסמו אותו סגנון מודעה לאיקאה, משהו על הובלות
אז מה החכמה להעתיק מלקוח ללקוח
אז מי אמר שיש לנו זכרון קצר?
אני.
תשכחו כל מה שידעתם על קופירייטינג
בטח גם את הכותרת הלקוח כתב
קופe אני בטוח שאתה מפצח בריפים קשים לפיצוח, כותב סלוגנים שכולנו מגלגלים על הלשון חדשות לבקרים ומעצב מודעות דאבל שמתפרסמות בסופשבוע.
מדבר מעולה לקהל היעד.
תקציבאי כתב:
תמיד אני מתפלא לפי מה מחליט אדון דינקיס באיזה מודעות לבחור. כי לפי דעתי ולדעת רבים במשרד שלנו, נכון לרגע זה מתפרסמות כמה מודעות הרבה יותר מעניינות ומקוריות אז למה דווקא זו שהיא די בנאלית נבחרה לעלות לשידור?
אולי לפי מה ששולחים לו במייל, והאחרים פשוט לא שולחים לו?
די, לא להיעלב לי…
אני כ”כ אוהב שנכנסים בי אישית, זה ויכוח לעניין.
(אגב, אני מפצח בריפים והגיתי לא מעט סלוגנים לצערך ארטיסט)
אני פשוט מתפלא למה לא מעלים מודעות באמת טובות.
ברור שזו מודעה מכירתית, אבל אני הייתי נותן לה קריאייטיב כגון:
למכירה (כמו מודעת לוח, בענק ומודגש צהוב) רכב חדש, אפשרות לתשלומים… והיתרה פקה פקה…
או לוקח לדוגמא רכב מסוג b וכותב כותרת:
הרכב הזה שלך ב-1350 ש”ח לחודש בלבד
לדעתי יותר אפקטיבי.
פייר, זה טוב.
קופe כתב:
די, לא להיעלב לי…
אני כ”כ אוהב שנכנסים בי אישית, זה ויכוח לעניין.
(אגב, אני מפצח בריפים והגיתי לא מעט סלוגנים לצערך ארטיסט)
אני פשוט מתפלא למה לא מעלים מודעות באמת טובות.
ברור שזו מודעה מכירתית, אבל אני הייתי נותן לה קריאייטיב כגון:
למכירה (כמו מודעת לוח, בענק ומודגש צהוב) רכב חדש, אפשרות לתשלומים… והיתרה פקה פקה…
או לוקח לדוגמא רכב מסוג b וכותב כותרת:
הרכב הזה שלך ב-1350 ש”ח לחודש בלבד
לדעתי יותר אפקטיבי.
וואו! איזה מוכשר!
@ קופe:
אהבתי את הרעיון הראשון.
דינקיס כתב:
@ תקציבאי:
כנראה רק במשרד שלך לא מכירים את המספר חשבון בנק שלי בעל פה,,,
בעידן אומרט וחבורתו תזהר לך מדיבורים כאלה… אבל אתה צודק חנופה זה לא הצד החזק של המשרד הזה
25 תגובות
מה… מה מצאתם במודעה?
כמה תמונות מוכפלות שאפי’ צבע לא שינו להם, כותרת יומרנית, (המבצעים הרגילים של כל החברות ) – אין חידוש.
האמת, טוב שהדגשת “המודעה החביבה”
מה, מה יש?
אכן מודעה חביבה. ראינו מודעות דומות כבר אינספור פעמים אבל מה זה משנה..
הסתבכתי קצת עם תהליך הרכישה אבל מה זה חשוב..
אף פעם לא הבנתי למה אסור לקרוא פרסומות בשבת. עכשיו אני יודע. שעות על גבי שעות הוטרדה מחשבתי, מדוע, בעצם, לרכוש רכב עם מימון מרכנתילי במקום לבחור ב’ליסינג’ תפעולי או מימוני. מי צריך את כל הריביות של ההלוואה הגדולה הזו?
חבר טוב רוצה לקנות רכב ואני איכשהו תר כבר שבוע אחרי הצעה טובה ומשכנעת. אם מישהו מבולטון יכול לשכנע אותי למה כדאי לרכוש רכב דרך מרכנתיל, ולא בליסינג, אודה לו מאוד.
הבהרה: אני לא קורא עיתונים בשבת. נחשפתי למודעה בלוח מודעות הסמוך לבית הכנסת ונשאבתי אליה. נכון, אין קריאייטיב והמכוניות משוכפלות בלי ששינו אפילו את הצבע שלהם. אבל אני מחפש רכב. אמרתי כבר?
תמיד אני מתפלא לפי מה מחליט אדון דינקיס באיזה מודעות לבחור. כי לפי דעתי ולדעת רבים במשרד שלנו, נכון לרגע זה מתפרסמות כמה מודעות הרבה יותר מעניינות ומקוריות אז למה דווקא זו שהיא די בנאלית נבחרה לעלות לשידור?
תקציבאי,
בוא לא נשכח שדינקיס הוא בוגר תוצאות…
(הייתי חייב…)
@ תקציבאי:
כנראה רק במשרד שלך לא מכירים את המספר חשבון בנק שלי בעל פה,,,
דינקיס כתב:
אוח אוח
על הפנים! גם העיצוב וגם הקופי!
אולי הגיע הזמן לפרסם כמו שצריך.
די!!! לפרסם (מימון) מכוניות עם מכוניות, גלידה עם גלידה, נעל עם נעל
איפה הקראיטיב??? למה לזנוח עוד לפני שמתחילים לצמוח???
חבר’ה תחשבו! פני שאתם מוציאים משהו!! תחשבו!
אם הזכרון שלי לא מטעה, בולטון פרסמו אותו סגנון מודעה לאיקאה, משהו על הובלות
אז מה החכמה להעתיק מלקוח ללקוח
אז מי אמר שיש לנו זכרון קצר?
כ”כ בא לי להעלות לכאן פרינטים של המשרדים הגדולים בארץ כמו שלמור, אדלר, מקאן….
תאמינו לי… לא תוכלו להסתכל על הבזיון החרדי הזה…
ואתם יודעים מה…
אם איזה משרד מבקש מדינקיס / חוצניק “תעלה את המודעה לפאשקעוויל ונראה מה יהיו התגובות… אני מתערב איתך ש…”
דווקא בגלל זה אני קורא לפרינטים פשוטים אלו ביזיון. שלא תעלו יותר כאלה דברים.
שקוף
קופe כתב:
ממש ערב לאוזן לקרוא אותך מתנסח פה בחופשיות
קופe כתב:
מה שהיה צריך פה, זה לתפוש את קהל היעד. ועובדה ששזה עשה את העבודה.(עיין חוצניק)
וחוצמזה,
מה האנטישמיות?
מבינים אותם מצוין.
תתפוצצו.
קופe כתב:
ותאמינו יותר לי, שיש לנו הרבה מה ללמוד מהקריאייטיב החרדי.
ולא רק.
יחסית לבולטון מדובר במודעת “אפי” רק שלא יתברר שמדובר באדפטציה מבית יהושע….
המייבין כתב:
אני.
תשכחו כל מה שידעתם על קופירייטינג
בטח גם את הכותרת הלקוח כתב
קופe אני בטוח שאתה מפצח בריפים קשים לפיצוח, כותב סלוגנים שכולנו מגלגלים על הלשון חדשות לבקרים ומעצב מודעות דאבל שמתפרסמות בסופשבוע.
מדבר מעולה לקהל היעד.
תקציבאי כתב:
אולי לפי מה ששולחים לו במייל, והאחרים פשוט לא שולחים לו?
די, לא להיעלב לי…
אני כ”כ אוהב שנכנסים בי אישית, זה ויכוח לעניין.
(אגב, אני מפצח בריפים והגיתי לא מעט סלוגנים לצערך ארטיסט)
אני פשוט מתפלא למה לא מעלים מודעות באמת טובות.
ברור שזו מודעה מכירתית, אבל אני הייתי נותן לה קריאייטיב כגון:
למכירה (כמו מודעת לוח, בענק ומודגש צהוב) רכב חדש, אפשרות לתשלומים… והיתרה פקה פקה…
או לוקח לדוגמא רכב מסוג b וכותב כותרת:
הרכב הזה שלך ב-1350 ש”ח לחודש בלבד
לדעתי יותר אפקטיבי.
פייר, זה טוב.
קופe כתב:
וואו! איזה מוכשר!
@ קופe:
אהבתי את הרעיון הראשון.
דינקיס כתב:
בעידן אומרט וחבורתו תזהר לך מדיבורים כאלה… אבל אתה צודק חנופה זה לא הצד החזק של המשרד הזה