מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
גל אורן bsd - יופלה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

גל אורן bsd - יופלה

קרדיט: גל אורן BSD מנהל קריאיטיב: נדב שגיא קופי: מנדי פרומר ארט: מיכל בן נתנאל סופרוייזר: עליזה בניסטי תקציבאית: הילה הירש יחסי ציבור: יעקב איזק.
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

23 תגובות

  1. בעניין ההבטחה הפרסומית, כל שיש לי לומר זה, שבדיוק כמו שניתן לכופף כפיות במאה שערים בעיצומו של יום העצמאות (מותר להביא לינק?), כך ניתן להקל עלינו…

    אבל זה מוכר, אין ספק. אה, וזה קריאטיבי למדי. גם בכך אין ספק. למהדרין יש תנובה, ולתנובה יש את ‘גל אורן’. (ככה בקטנה, גם לנו יש כפיות מתכופפות למקרה של בעיות עיכול).

  2. אהבתי את הקופי. מעניין ונחמד.
    טוב ששמו פרח מאחורי הצימוק/שזיף.
    אחרת הייתי חושבת שזה גוש צואה, או במקרה הטוב, אבן במעי הגס.

  3. כמה הערות,
    לדעתי העיכול זה לא ממש אישו לרכוש יוגורט, אלא הטעם (והמחיר)
    גם מבחינה קריאיטיבית אוויס היה הרבה יותר טוב,
    בכלל נראה שמישו בתנובה החליט להכתיב לכם יותר מידי, גם מודעת המשכנתא היא אדפטציה ממקאן וגם המודעה הזו לא מבריקה יכולתם להמשיך בקו האננס והתות.

  4. הלו, תגידו
    הבלוג הזה שייך לפרסום גל אורן???
    או שפשוט כולם חושבים שהם המשרד
    הכי הכי במגזר? הלו, מה נסגר??

    אבל לענייננו, באמת אהבתי את המודעה
    (במיוחד את הקופי).

  5. אוי, חוזרים למודעות טפשיות?

    די, משחקי מילים כאלו כבר הצלחנו להרכיב בעלון פורים של כיתה ז’.

  6. מה קורה אנשים? הפכתם לבלוג תמונות?

    קצת מלל: בעד, נגד; נשכני, פייסני; ציני, רציני – משהו!

  7. מקבלים הערות?

    המילה איך, היתה מיותרת..!!!

  8. זה מה שהייתי כותב, אם הייתי מעלה את הפוסט הזה:

    אחת הסיבות שמעולם לא קניתי יופלה (מממ… רק מולר!) היא משום שלא מעניין אותי עיכול קל. אני רוצה פינוק טעים ויופלה מזכיר לי יותר תרופה ופחות יוגורט. ומי שרוצה רק בריאות ועיכול ונחת מהילדים – בודאי קונה דנונה bio.

    שבת שלום.

  9. חוצניק כתב:

    זה מה שהייתי כותב, אם הייתי מעלה את הפוסט הזה:

    אחת הסיבות שמעולם לא קניתי יופלה (מממ… רק מולר!) היא משום שלא מעניין אותי עיכול קל. אני רוצה פינוק טעים ויופלה מזכיר לי יותר תרופה ופחות יוגורט. ומי שרוצה רק בריאות ועיכול ונחת מהילדים – בודאי קונה דנונה bio.
    שבת שלום.

    או!!!
    דינקיס, תורך.

  10. הרעיון מוכר, הפרינט ימכור.

    במילה אחת: “חמוד”.

  11. אני קונה את היופלה שזיף הרבה, ולא בגלל שזה מקל או מתעכל. זה פשוט טעים. מאד!

  12. צריך לתקוע להם שזיף בתחתית על סלוגן אחיד קבוע במסמרות פלדה כזה של “שזיף בתחתית” איפה ראינו שמציינים תכולת מוצר, מי נמצא איפה? אה? אין מצב שזה לא מסר סמוי הקשור לבעיות העיכול, איפה המבקר? חצאיות של מכוניות תכניסו?

  13. מור כתב:

    או!!!
    דינקיס, תורך.

    זה שדינקיס לא עסוק כל כולו בלנשוך, זו רק מחמאה

  14. חני, זה שאת מסורה לגל אורן, זו גם מחמאה…

  15. סליחה???
    לעכל עלינו?
    זו מודעה מגעילה. נקודה.
    וכמו שתרצה אומרת:
    לא משנה מה אמרת, משנה מה הבינו.

  16. מודעה חמודה
    אבל הכפית עם הקשר הייתה מוצלחת יותר…

  17. @ אורן:
    אני את דברי אמרתי בהקשר לחוצניק, לא בהקשר של גל אורן..
    אבל בכלופן טנקס =)

  18. רוברט, מתי אתה פנוי לחצי פאולאנר מהחבית?

  19. ומה עם ברכת “אשר יצר” שתצורף כקידום מכירות לכל גביע, הא? (-:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן