מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
הניוזלטר של עיתון משפחה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

“אם המגזר החרדי מעניין אתכם או אתם שוקלים לשווק לפלח זה, אז כדאי שתכירו אותנו. אנחנו מזמינים אתכם להימנות על קוראי הניוזלטר בו נגיש מדי חודש מידע מעניין ותמציתי על המגזר החרדי, טיפים כיצד לשווק למגזר, וגם הצצה לעולמנו בגובה העיניים.” במילים אלו נפתח הניוזלטר הראשון של העיתון החרדי ‘משפחה’ המדוור ישירות לכל מי שקשור לתחום הפרסום והשיווק בישראל. עם כל זאת שאני נגוע בדבר, ניתן לומר כי בהחלט מדובר פריצת דרך מרשימה בכל הקשור להבנת המשחק של עולם השיווק והניו מדיה בעיתונות החרדית. אז אם עדיין לא קיבלתם לאימייל את ניוזלטר השיווק של משפחה, תעשו קליק על התמונה.

הניוזלטר של עיתון משפחה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. אחלה עיתון מבחינת פרינט
    אבל כל הניוזלטר האלו, החל מבחדרי ופורטל מפיק זה ספאם לכל דבר.
    חבל שהרצון לחדשנות מביא אותם להבלים שכאלו.

  2. אורן כתב:

    חבל שהרצון לחדשנות מביא אותם להבלים שכאלו.

    חבל.
    על הזמן.

  3. הניוזלייטר של פרסום גל אורן לטעמי הרבה יותר לעניין.

    ניסו לעשות חיקוי אבל פחות מוצלח…

  4. עיתון משפחה ממזמן כבר נהיה עיתון מאד מאד לא מעניין . כתבות רדודות ומשעממות.
    אבל בכל אופן הוא מציג משהוא יוקרתי ומושך . העיצוב שלו וכו’ הוא ברמה הכי גבוהה שקיימת בעולם העיתונים החרדית והוא משדר יוקרה וסטייל, אדם שקונה אותו ומקלף את הנילון. הוא מרגיש שהוא מהברנז’ה .

    אז בבקשה משפחה תשפרו את הכתבות ותעלו את הרמה
    (אפשר לקחת את הכספים מתקציב הנסיעות המיותרות של גרנות)

  5. ניוזלטר משעמם מאוד ובלי תוכן של ממש. לומר שדרכו אפשר להכיר את המגזר החרדי, זה פשוט לעג לרש.
    לדוגמא: תחת הכותרת “חודש אייר ביהדות” מופיע ההסבר הבא: “מגזין הקיץ הקרוב של ‘בריא יותר’ יצא ב- 27 למאי 2010, יד’ סיוון תשע, מיד לאחר חודש אייר, הרי הוא חודש הרפואה. המגזין יצורף לעיתון ‘משפחה’ ובו יוצגו חידושים מעולם הרפואה, תחקירים וכתבות רוחב בנושאים הקשורים לרפואה, כושר ואורח חיים בריא ועוד. זוהי הזדמנות נהדרת לחשיפה ממוקדת של מוצרים ושירותים מתחום הרפואה, הבריאות ואיכות החיים לקהל החרדי”.
    כלומר – חודש אייר ביהדות מסמל את בואו הקרוב של מגזין הבריאות של משפחה. דיבילי לחלוטין. חוסר מקצועיות בעליל. לא מתאים למשפחה.
    עוד משהו שהעלה את חמתי: “יום ההילולא של ל”ג בעומר במירון, הוא יום פטירתו של שמעון בר יוחאי. מידי שנה, האדמו”ר מבויאן מדליק את המדורה המרכזית במירון על ציונו של התנא הקדוש. אלפי אנשים מגיעים לצפות בהדלקה ולהשתתף בהילולא”. זו בורות לשמה! ל”ג בעומר הוא לרוב הדעות לא יום פטירתו (!) של רשב”י. האדמו”ר מבויאן הוא רק חלק קטן ממערכה אדירת מימדים שלמה (!). היו חוטאים פחות לאמת אילו היו מציינים כי מיליוני אנשים מגיעים להילולא – במקום אלפי אנשים (!) שבאים לצפות בהדלקת המדורה ולהשתתף בהילולא.
    אגב, צדק מי שכתב שהניוזלטר של גלאורן הרבה יותר מעניין, מסודר, ממצה ומלמד על הנעשה במגזר.

    נו שויין. הוועדה הרוחנית של משפחה כנראה לא עוברת על תוכן הניוזלטר וחבל. זה בסך הכל עוד כמה מאות שקלים.

  6. לכל המקטרגים,
    עיתון משפחה הוא עיתון מרתק ומוביל בקנה מידה רציני. הן מהבחינה העיצובית המעוררת חשק לדפדף בכל חלקיו, והן מבחינת התוכן:

    החל מהכתבות החדשותיות המרתקות, עובר דרך הכתבות המגזיניות המושקעות ברמה, וכלה במדורים השונים שפונים לכל קהלי היעד במשפחה החרדית המגוונת.

    אולם הניוזלטר החדש איכזב אותי למדי. מלבד דרך נוספת, מוכרת למדי, לפנות למפרסמים פוטנציאלים, לא מצאתי בו כל ערך מוסף.

  7. אורחת, יחסית לעיתונים החרדים אני בהחלט מסכים איתך.

  8. אורחת,
    אולי לכן נסחפת בתיאורים המרגשים על רמתו של העיתון?
    תני לי להעריך שפה ושם ראית גלובס דה מרקר?

  9. חבל על המאמץ, ניכר שהטקסט פונה אל מי שגמר כרגע לנגב את הקישקע גאלע צונט קיגל
    היה כדאי שזה ייכתב בשפה חיצונית ובעיקר מסחרית עסקית

  10. @ אורן:
    זו לא היתה הסחפות, אלא השוואה מציאותית בין העיתון הנ”ל לשאר עמיתיו המתחרים היומונים השבועונים והירחונים הצצים כמטריות אחר הגשם, בהם אני בקיאה היטב.
    הערכתך נכונה אך לא קשורה לנושא זה.

  11. ~ ניוזלטר ~
    זה לא מילה של שנות ה90?
    הלו יש דברים מתקדמים יותר.
    ~ עדייין אני מוכרחה לציין שבאמת הם העיתון הכי מתקדם מכל הבחינות ~

  12. שישקיעו קודם במגזין ואחר כך שייכתבו את השאר….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן