לזה אני קורא קמפיין מוצלח.
לזה אני קורא יוזמה פרסומית מבורכת. אגד יצאו לאחרונה ביוזמה חדשה במדיה החרדית. סיפורי דרך, “פינות” העוסקות בסיפורים הקטנים והאנושיים שמאחורי ההגה. כידוע, אגד מסיעה כמיליון אנשים ביום, ולא פלא כי יוצא לנהגים לעשות מעשי חסד כאלה ואחרים. מעניין לדעת אם יש במגזר הכללי נוסעים – לקוחות – שמסוגלים לשלוח מכתבי תודה למשרדי הקואופרטיב, אחרי שנתקלו בעזרה יוצאת דופן מצידם של הנהגים.
1
2
3
7 תגובות
וכאן הוא המקום להצדיע, להריע ולהוריד את הכובע בפני פרסום גל אורן על ביצוע נכון וחכם של מיני קמפיין שניתן לזרום איתו לזמן ממושך ולתרום לדעת קהל חיובית כמו שחברת אגד צריכה.
כך מבצעים פרסום נכון.
אדוור
לא יודע למה אתה אומר מיני קמפיין. הוא קיבל חשיפה גדולה מאוד. רואים אותם בכל חור. אז אולי אלה לא מודעות עמוד ולא ‘כרזות רחוב’ אבל זה קמפיין מכובד ואני מאמין שגם התקציב – לא קטן.
פירסינג,
מיני = קטן
לא בתקציב, אלא, במראה.
קאפיש?
גדול. חבל שהטיפוגרפיה מיושנת.
ת’אמת?
לא התחברתי לראש של היחסי ציבור שגל אורן עושים לאגד בקמפיין הזה. מה המסר?
לא עדיף לשגר כתבות תמימות עם סיפורים אמיתיים + כל הפרטים הנכונים למערכות העיתונים? העלות אפסית, התועלת אפקטיבית למכביר! [אל & לורה ריס, מכירים?]
ת’אמת?
מחלקת היח”צ של גל אורן לדעתי מהטובות והמקצועיות שקיימות בארץ, רק תשימו לב איך חברה שאמורה להיות אחת המושמצות ביותר במגזר החרדי [אגד] עדיין לא הוחרמה ולא הוקמה לה אלטרנטיבה?
יופי, פרקתי את אשר על ליבי…
חוצניק זה יפה שיש חילוקי דעות בהנהלה אהה? דמוקרטיה! רבולוציה! דיי שובניזם!!
מקסים.
אני עם *צחק*, חבל רק שהעיצוב מיושן קצת.
וכמובן, כמו שנאמר פה לפני אייטם או שניים, זו התצורה המושלמת לציבור שלנו, שוחר האינפורמציה והסיפורים המדוייקים.