מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
פמפרס - מגזר חרדי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אתם לא יודעים כמה פרינט טוב ומהודק עושה לי טוב על הנשמה… פרסומת של פמפרס, שאנ’לא מאמין שמשרד חרדי עשה אותה [באומן בר ריבנאי?!], מזמינה אותנו “לראות את העולם דרך עיני התינוק”, בתוך בית פמפרס שיפתח בבני ברק למשך מספר ימים. לולא הויז’ואל המעולה [שמשום מה, מוכר לי מאיפשהוא] לא הייתי שם לב בכלל לאיזה פרסומת עבור מוצרי תינוקות, אבל תראו איך תמונה בפוזה מעניינת תופסת את העין כל כך טוב.
אם תאמצו את העינים שלכם ממש חזק, תוכלו לראות שבפרינט מפורסם גם מבצע נושא פרסים כלשהוא, אבל זה רק למאותגרים מבינכם, החורשים פרסומות כאילו היו פשקוויל.

דמיינו לעצמכם עולם של פרסומות מושלמות 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. אחרי שאמא שלי אמרה לי שלא מבינה מה הם רוצים בכותרת המתוחכמת הזאת,
    החלטתי שאני לא מתלהב מהפרסומת.
    היא אמורה להיות גרעין מרכזי בקהל היעד ואותה הם די פספסו.
    בהתחשב בפרויקט עצמו, המודעה לא משהו.
    תמונת המחשה של ‘בית פמפרס’ היה מועיל להם הרבה יותר.
    כבר התייחס לזה יאיר וייס כשכתב כמה כללים משלו על פרסום: “עליו להיות חכם – אך לא מתחכם”.
    לא התלהבתי.

  2. מעולה. זוית ראיה של ילד, לא יציב כל כך, קטן שעומד מול מדרגות גדולות ואינסופיות.
    מקסים מקסים מקסים.
    מסכימה עם כל מילה.
    אני מתלהבת כשרעיון עיצובי ותוכן משלימים ומשרתים זה את זה.

    וחוץ מזה גם הפרוייקט מצויין מבחינת המחשה, שווה לראות. (בכל אופן כך התרשמתי על מה שהיה בנמל תל אביב)

  3. לדעתי פרסומת מעולה
    זה ממש נותן תחושה של תינוק שהכל נראה גדול ומאיים…
    לפי אחיות שלי….זה נראה לי כן תפס את היעד הנכון.

  4. “אני לא מאמין שמשרד חרדי עשה אותה..” ואללה? ממש פגעת לנו באגו.
    אע”פ שאתה צודק..

    מודעה מקסימה. רק חבל שהיא לא באה בסדרה. (או שאני פיספסתי?)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן