כתבתי במגזין ליל שישי השלישי שאני בוחר במודעה מפלצתית שתתפרסם כאן היום. נורא אהבתי ואני רואה ברחוב אנשים מחוייכים, כנראה בגלל זה. תצטרכו להסכים איתי לפחות בדבר אחד: ללקוח הזה יש אומץ.
המודעה התפרסמה, בין השאר, בעמוד הגב של מרכז העניינים, המהדורה הירושלמית. ומה עוד התפרסם באותו עמוד, לגמרי במקרה? ידיעה העוסקת בפרשת הולילנד. תאונת מדיה? שיהיה.
קרדיט • פרסום: מגזרים | מנהל קריאייטיב: זוהר לוי | קופירייטרית :הדר תא שמע | ארט: וויליאם סחניני | תקציבאי: יוסי דץ
קרדיט • פרסום מגזרים | מנהל קריאייטיב: זוהר לוי | קופירייטרית :הדר תא שמע | ארט: וויליאם סחניני | תקציבאי: יוסי דץ
32 תגובות
רגע, להצדיע לדפי זהב ולמגזרים.
מעולההההההה
ענק.
תליתי על הקיר.
זה ענק! בתור בדיחה מוצלחת.
לא בטוח עד כמה זה נכון מבחינה מקצועית..
תחשבו על זה.
אדוור..
חזק.
ענק 2.
תליתי על הקיר 2.
מגזרים, תרחמו עלי על הקיר שלי ישכבר גם תשדכנים וגם הולילנד אז תרגיעו…
מקסים.
איפה זה ואיפה זה
https://pashkevil.co.il/7266
חובבנים.
יוסף אלון כתב:
לא הבנתי, למה הבאת את הקישור.
וכי היה מי שהשווה בין עבודת מיתוג של משרד פרסום רציני (מגזרים)
לבין מודעה גרפית מעוצבת (מפתח העיר)?
אהבתי.
אך זו טעות!!!
קריאייטיב ענק! אך טעות שיווקית עוד יותר גדולה.
מהיום דפי זהב – שחיתות…
מה, לא ככה?!
רעיון ענק. חיוך ענק. באזז ענק.
שני תיקונים אפשר?
במודעות האחרות של הסדרה הומחשו היטב כל המקצועות. שדכנים, מדבירים, וכולי. כאן, חסר מאוד הגדלה ענקית של הבניינים שכמעט יפרצו את גבולות המודעה, ואז זה היה הרבה הרבה יותר חזק.
ועוד משהו. היה בהחלט מספיק משפט קצר יותר: כל עורכי הדין. ורק למטה את לוגו דפי הקהילה. לימדונו רבותינו: קצר יותר, חזק יותר.
דובי, על שפה שמעת?
על גריד שמעת?
חחחח…
גדול!!!
לא. זה קורע!!!
זוהר – שיחקת אותה וכל הכבוד על ה***ם של הלקוח.
איזה כיף 🙂
בזמן האחרון אנחנו מככבים פה 🙂
חזק. מפתיע. בומבה לפנים. ללא ספק. אבל …
אני חותם ששלמור בחיים לא היו יוצאים עם מודעה כזו. בטח שלא ככה.
אבל שאפו. בשבילנו זה הרבה יותר ממספיק. (מצטער, הרגילו אותנו לטראש..)
גאוני!! פשוט גאוני…
אורן כתב:
צדקת לגבי חצי מדבריך.
אכן לא בדקתי את המודעות האחרות, בהם כנראה (גם) מופיע המשפט כולו.
לגבי הגריד, הרשה לתקן אותך. כל מודעה הביאה רעיון שונה על אותו גריד. אחד מקק זוחל על המודעה, השני שני חצאי מודעה משודכים וכן על זה הדרך. כאן בהחלט היה מתאים להדגיש את המפלצתיות של הולילנד. בתכל’ס מה שיצא זה פרויקט מגורים עדין ומנומס…
לעיצוב מפלצתי היה בוודאי אמירה חזקה יותר. וחבל שזה לא.
אדיר, באזז במיטבו, ונכון גם שיווקית, רק תלוי בטעם ואומץ הלקוח,
קצת לא מסתדר לי, להולילנד היה מתאים מאכרים לא עו”ד
אהבתי!
@ מקארתור:
מדהים כמה קל לזהות בתגובות שלך מי נכתבה בזמן ערות ומי מתוך שינה.
ברור שכשאתה ישן אתה מקורי יותר….
אבל כולן שוות, אני לא מרשה לעצמי לפספס אף אחת.
הרבה פעמים אני נשארת בצ”ע, עד שיבוא אליהו.
בוקר טוב אליהו!
שמתם לב לבנין הימני מועתק מהשמאלי שימו לב לצל!
איזה חילטרוט…
סתאאאאאאאאאם!!
אחלה מודעה שבעולם!!!!!
השאיר אותי עם פה פעור!!
החיבור האקטואלי חביב
מה שכן, לא בטוח שפשוטי העם במגזר יבינו את החיבור
לכן חוצניק, אני לא ממש בטוחה שזאת הסיבה לחיוכים
אולי זה בגלל הפרינט של מימד עם המקקים, אולי.
יאו אני נקרע!
אני,
“פשוטי העם לא יבינו” הטפשות זולגת מהדברים שכתבת.
בוא נגיד שהקמפיין הכללי שרץ לפני כשנה, וממנו לקוח הרעיון של הקמפיין החרדי הנוכחי, היה חזק הרבה יותר.
אבל המודעה הספציפית הזו, בניגוד לשדכנים, מעולה. כל הכבוד!
קופידון,
בוא נגיד שהקושי שלך לפרגן ניכר מדבריך,
לא נורא, גם למשרד שלך עוד יבואו ימים טובים יותר…
מודעה טובה.
רק חבל שבניגוד לקמפיין המוווווושלם של שלמור לדפי זהב, לא טרחו שם במגזרים ללכת על קונספט אחיד בכל המודעות. אי אפשר פעם אחת לכתוב שדכנים ולהראות סיכות ופעם שנייה לכתוב עורכי דין ולהראות הולילנד.
נטע,
כנראה שאתה לא מכיר את הקמפיין ששלמור עשו בכללי.
מבחינה אסטרטגית עושה רושם שמפרסמים כאן את “דפי הקהילה המושחתת בעיר”
מבחינה קריאייטיבית זה עדיין לא הכי מושלם.
טוב שלא הדביקו תמונה של כיכר רבין… סתם..יופי של פרינט.