דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
פרסומת פלאפון - פרסום אפיקים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר סיפרנו לכם במהדורת ליל שישי השלישית, על המהלך הקהילתי החדש של פלאפון בקרב המגזר החרדי. חוצניק נתן להם צל”ש, עכשיו הגיע זמן הפרינט. אז למי אתם תורמים?

קופת העיר, חסדי נעמי או יד אליעזר? 1פרסומת פלאפון - פרסום אפיקים

קרדיט • משרד פרסום: אפיקים • סופרוויזר: אריאל בירנבויים • קופי: מתניה טויטו • ארט: אסתי שושן • מנהל קריאייטיב: עמיחי עשאהל.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

22 תגובות

  1. לא נראה לי מהלך נכון ואפקטיבי.
    תנו לי לעשות את הצדוקה שלי בעצמי. אל תכניסו ידכם לכיס שלי ולמצוות שלי. תנו לי להחליט בדיוק למי אתן כיצד וכמה. לא נראה לי שהציבור שלנו ינהר אחרי מבצע כזה.
    פתאטי בעיניי שפרסומאים חושבים שהציבור הק’ יקנה את זה.

    אבל זו רק דעתי כמובן.

  2. אני מוכן להתחייב שהקמפיין הזה יכשל לחלוטין, הציבור החרדי כבר מזמן לא פראייר לתרום לפלאפון דרך קופות הצדקה,
    אקספון בזמנו ניסו לעשות את הטריק ומהר מאוד הבינו שביזנס זה ביזנס וצדקה זה צדקה.
    אז אפיקים, לקחתם הימור גדול

  3. @ דובי מלאך:
    מצחיק אתה….
    אבל צודק.
    הם באמת עשו עבודה קשה נורא.

  4. אין להם נקודת שרות אחת בתוך הציבור החרדי. (בכל אופן לא בי-ם וב”ב 🙂 )

    נראה לי שתרומת נקודת שרות כזו לקהילה, תקדם את מכירותיהם בציבור יותר.

  5. למה אין “לא אהבתי”, זה היה חוסך לי זמן רב…

  6. אני תורם 100 ש”ח לקופת העיר לזכות זאת שאקבל מוקד שרות ליד הבית ולא אצטרך ליסוע ולהמתין שעות ברמת גן, כמו”כ אתרום בל”נ 100 ש”ח נוספים אם אקבל שרות כמו שצריך, הטבות ומבצעים כמו אלו שמקבלים במגזר הכללי, ואכמ”ל.

    נ.ב. העיקר שהיתה סיבה לכנס את הברנז’אים בשרתון לארוחה חגיגית.

  7. הקמפיין מתבסס על תמימותו של הצרכן החרדי, אלא שזה אינו תמים כלל וכלל.

  8. ראלי,
    בבני ברק לפחות אני יודע שיש להם נקודה.

    לגבי המודעה, פלאפון סטייל עם כיתוב רדוד וחסר רמה כמו שהייתי מצפה ממשרד בסדר גודל שכזה..

    לגבי הרעיון של הקמפיין, לטעמי מדובר בטעות איומה ולא בגלל החיבור בין הצדקה לביזנס אלא בגלל שחושבים שבתרומה של 100 ש”ח באופן חד פעמי יוכלו לחייב אנשים למשך שנה וחצי לחברת סלולאר.. הזוי משהו.. אבל אני כבר לא מתפלא על השטויות של אפיקים.. אני לא מבין מה מנחה אותם שם כשהם מציעים הצעות ללקוחות שלהם..

    אדוור..

  9. הצרכן: “או, הנה עוד חברה שחושבת שאקנה אצלה בגלל שהיא תורמת לקופת העיר”.

    המשרד פרסום: בוא נלך על תרומה לקהילה, הם יאהבו את זה. “אבל אם זה יכשל לא נוכל להוציא את הקמפיין של הקיץ שמתוכנן להיות ענק” אמר התקציבאי החששן. “על כח האנרציה שמעת?, תהיה עליה קטנה במכירות, במודעות וודאי נגדל, נעשה להם ביקור רבנים ויהיה בסדר” אמר המנכ”ל וכך יצא הקמפיין לדרך.

    החברה: מנהלת מרקום: “וואו וואו, סוף סוף הבאתם משהו חבלזי, יאללה תשלחו סקיצה סופית ונצא עוד השבוע”, היא זוכרת מהכנס של המי”ל שסיפרו לה כמה החרדים תורמים.

    לסיכום: אז ככה, תרומה לקהילה לא עבד אף פעם ובטח לא במתכונת הזאת. אפיקים עשו מודעה יפה והצליחו להוציא תקציב. היה נקי יותר בלי הסטמפה ואם כבר סטמפה מה זה המילים “כולל תרומה מפלאפון”… כואב שבתחום כמו תקשורת אין שום אמירה, שום בידול, אין אסטרגיה. אני יודע שיגידו אין מה לעשות זה כשר, אבל זו לא תשובה.

    שורה תחתונה – הלקוח מרוצה. משרד הפרסום מרוצה. המדיה מרוצה. הצרכן שהתעצבן על סלקום ורצה לעבור לחברה אחרת בדיוק עכשיו, מרוצה (גם מהמחיר וגם מהתרומה). ורק פה מברברים ולא יודעים לראות את כל התמונה.

  10. חבר’ה בוא נאמר את האמת, את אפיקים לא מענין מה כתוב פה אלא רק מה שפלאפון חושבים על הרעיון שהוא מכר להם.
    עכשיו, תנסו להיכנס לראש של מנהל שיווק/פרסום חילוני שמציגים לו רעיון “מבריק” כזה ומוכרים לו פנטזיות על “חיבור לקהילה” ו”החרדים אוהבים לתת צדקה” ושאר ירקות ההוא לא מסוגל לומר לא על כזה הצעה וחותם בהתלהבות.
    וזה המזל של המשרדים החרדיים העצלים כדוגמת אפיקים שאנחנו עובדים מול חברות חילוניות שאין להם מושג כי אם אפיקים היה מציג את השטות המפגרת הזאת ללקוח חרדי אותנטי ההוא היה זורק אותו לכל הרוחות ואומר לו “בזיעת אפך תאכל לחם” ולא מלהאכיל לוקשים ללקוח מסכן.

  11. @ אדוורטייזינג:
    אשמח לשמוע היכן,
    עשינו עכשיו עסקה של 10 מכשירים, חרשנו את 3 החברות האחרות ואת פלאפון לא בדקנו פשוט מסיבה זו, חסר בנקודת שרות (ידועה) בציבור החרדי.

  12. לא ברור בכלל הקונספט. לו היה מדובר בפעולת יח”צ שבו מסופר שפלאפון תרם מכשירים לנזקקים ואלמנות (ושיחות חינם כמובן…) ניחא, אבל מישהו שקונה מכשיר נייד מערב שיקולי צדקה? הרי מי שרוצה לתרום יודע לבד את הדרך רק צריך להציץ לכל לוח מודעות מזדמן, ומעבר לזה לדעתי יש כאן מסר מול המתחרים שאולי אנו יותר יקרים או פחות שירות וכדו’ אבל אנו תורמים לקהילה מה שנותן דווקא טעם לפגם! מה שכן מדובר ביח”צ מצוין לקופות שפלאפון בחרה דווקא בהם כמובילים לכאורה בציבור…

  13. האנונימית הידועה כתב:

    למה אין “לא אהבתי”, זה היה חוסך לי זמן רב…

    הקשות מקלדת יותר מהירות ונוחות, מהזזת סמן עכבר בחלל המסך,
    ומה יותר קצר משתי הקשות כמו:
    בעעעעעעעעעעעעעעעעעע

  14. חיבור יפה לקהילה.
    אפיקים, שאפו על היוזמה!

  15. Amit כתב:

    הקמפיין מתבסס על תמימותו של הצרכן החרדי, אלא שזה אינו תמים כלל וכלל.


    כ”כ נכון

  16. תפסיקו להתלונן מה הדבר הרע שיש כאן זה דווקא מאד טוב שכל לקוח מביא 100 שקל למשפחות נצרכות. תתבישו לכם כל המתלוננים. אם גם לארגוניפ שעוזרים לעניים יש לכם מה להגיב עליהם סימן שאתם ממש עניים בשכל 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן