מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שוגי של תלמה - פרסום מימד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דיון: מצד אחד פרסומת חדה ובועטת, מצד שני – מי באמת רוצה את כל הצבעים האלה בצלחת חלב המכילה כריות או דגני בוקר אחרים של תלמה? מרגיש לי עכשיו טעם לוואי.

שוגי של תלמה - פרסום מימד

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

45 תגובות

  1. דינקיס, היטבת להגדיר את הדילמה. התמונה חזקה יותר מכל הטקסטים גם יחד ומעוררת רגש של דחיה.

    אולי היה עדיף להביא את הצבעים למודעה אך לא להטביע אותן בתוך צלחת החלב (ועוד לכתוב למטה שוגי). אולי.

    לו הייתי אוגילבי.

  2. כמה חיכיתי שתעלו את הדבר המדהים הזה!
    זו פרסומת ע-נ-ק-ית!
    המסר עובר כל כך טוב, שהקופי כמעט הופך למיותר.
    אבל רק כמעט.
    איך שראיתי אותה בעיתון, התחייך לי.
    אני אשמע פתטית, אבל אפילו הילדים שלי (הגדול בן 5) אהבו את זה.
    הם יכולים להסביר את זה כמו גדולים,
    ומאז על כל צלחת דגנים (לאו דווקא תות בננה, לאו דווקא תלמה) הם שואלים:
    נכון זה בלי צבעי מאכל?
    עשיתם לנו שירות מצוין, מימד.
    יופי!

  3. ס”ה אדפטציה,
    והמשפט בכללי היה יותר טוב לטעמי

  4. קמפיין מצויין.

    הקמפיין הבא: את באמת רוצה כוס סוכר בצלחת הקורנפלקס שלו.

    הגיע הזמן להוציא את המאכלים המזיקים האלה מהפה של הילדים.

  5. אכן אדפטציה , אבל כזו שעושה חסד עם המקור המזעזע לטעמי.
    מימד הצילו את הפרינט הזה טקסטואלית וויזואלית כאחד, למרות שיכלו לטרוח לחשוב על מודעה משלהם.
    סה”כ חזק ביותר.

  6. חברים נא לברר בדחיפות מה קורה במימד, ממשרד שבעבר הוביל את הקרייאיטיב במגזר, הוא הפך למשרד בינוני ומטה.
    החל מהמודעות של קוקא קולה המשך במודעות של טבע, המשך במודעות של נסטלה, ועכשיו הפדיחה הזאת.
    לא יכולתם לפחות ללכלך את הצבעים עם היוגורט, למה לחשוב שכל קוראי העיתונים אהבלים?

  7. האדפטציה עבדה הפעם הפוך! מקורות יודעי דבר אמרו לי שמימד התבקשו להעביר את העיצוב היפה שלהם למשרד החילוני באומן! אז יש כבוד למגזר אפשר להרים את הראש ולהסתכל לקריאיטיב ישר בעיניים.

  8. @ כאילו דא מארקר?:

    האמת זה לא חלב….זה דבק..
    ולא חבל על טיפת דבק שנשפכת””…

  9. אתה צודק דובי. מידי פעם מתבקשת מימד ע”י לקוחותיה לעבוד גם עבור מגזרים אחרים כולל המגזר הכללי, גם בפרויקטים שלא מתפרסמים בחרדי.

  10. סליחה מהמלומדים הביקורתיים לגבי מודעה זו.

    אני אהבתי אותה.

    היא אומרת וממחישה היטב את המסר וזה הדבר היחיד החשוב במודעת פרסומת כמו זאת.

    אדוור..

  11. אהבתי מאד את הרעיון לדעתי מאד חזק, הגרפיקה קצת פחות..

  12. אהבתי מאוד את המודעה וגם אני שמעתי שהמגזר הכללי לקח אותר מהמגזר המפואר שלנו..

    רק חבל שהחליפו קרדיט.. הקרדיט של מימד יכל להיראות יופי במוסף 7 ימים…

  13. מודעה מקסימה!!
    ישר קפצה לי לעיניים כשפתחתי את העיתון. אהבתי מאד!

  14. שעות שאני מתגלגל מצחוק שבאומן קיבלו תמודעה ממימד.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  15. מודעה לא ענקית אבל יש לה משהוא יפה שם

    וכבר ידוע בציבור שמימד יש להם יופי של מודעות להם ולגל אורן

    השאר סתם מנסים

  16. יאלה פרגנו פעם, כן אהבתי את המודעה וגם את הג’ינגל ברדיו,
    מעבירה מסר חד וברור כזה שפעם הבאה מול המדף תעשה משו למישו….

  17. @ אורן:

    חאלאס. נמאס מהעיוורון בו לקית!!

    אני לא יודע איך מאשרים לך ת’תגובות פה.
    הגיע הזמן שתלמד לפרגן.

    ולעניינינו אחלה מודעה! מעולה וקריאייטיבית!

  18. מי אתה אורן? ומה כ”כ כואב לך? אני מרחם עליך ולהבא ממליץ לך להיות יותר ענייני עם הביקורת כדי שלא תתפס מגמתי..

  19. לא צריך להגזים, המודעה בסדר..
    מכאן ועד המגזר הכללי הדרך ארוכה. ארוכה מאוד..

  20. אני משוגע על זה איך כל דגני הבוקר לוקחים חלק כ”כ שולי ועושים ממנו את העיקר!!!
    דוחפים כמה מילגרמים של ויטמנים וכותבים 12 ויטמינים בכפית אחת וכדו’…
    אפי על כריות שלעולם לא הייתי מגדיר כדגני בוקר אלא כאל ממתק!

    בכ”א מודעה שמעבירה את המסר (אותו הם רצו להעביר!) בצורה מעולה!!

  21. חזק ובועט ישר את האמת לפנים.

    לא יודע למה, לא צריך את הלוגו בשביל לדעת שזה מימד יש להם טאצ’ מסוים.

    כמו שכבר אמרו, הגרפיקה יכולה הייתה להיות טובה יותר.

  22. איציק וקופישוש,
    אין מה לעשות הקמפיינים של מימד בשנה האחרונה גרועים! דווקא מימד שעשתה יופי של קמפיין לנוק אאוט של נסטלה ולשבת של קוקא קולה. בשנה האחרונה עושה עבודה רעה מבחינה קרייאיטיבית ואין ברירה מישו גם צריך להסביר למה שכחו שם שצבעים ביוגורט מתלכלכים?
    ועוד לא דיברנו על נסטלה
    אגב כמעט כל התשדירים של מימד הם מעולים! הפרינטים לא. (כי זה הרבה יותר קשה)

  23. אפשר להעלות בבקשה גם את הג’ינגל שנקבל תמונה שלימה?

  24. תפסיק כבר עם רגשי הנחיתות מול המגזר הכללי כאילו שאתה עוד בעיירה מול הגוי. הפרסום החרדי לא נופל מהכללי בהרבה מקרים.

  25. אהבתי מאד!!
    עדיין הייתי מעבדת את המשפט לקצר יותר אבל זה מקסים!

  26. ברצוני לצטט גורם בענף הפרסום שלא קשור למימד: “נסעתי עם הילד שלי והוא ראה את המודעה הזו מתנוססת בכניסה למכולת. הוא אמר לי ‘תראה אבא, אנשים אוכלים צבעים’. אין צורך להרחיב. הפעם חייבים לפרגן למימד”.

    אתם שואלים אם הוא יצור איתם קשר כדי לפרגן להם? כנראה שלא. בשביל זה אנחנו פה.

  27. ילמדננו חוצניקנו:

    אם ילד מסיק ממודעת שוגי שאנשים אוכלים צבעים. מה הוא זוכר?

  28. מודעה יפה מאוד!
    מימד ממשיכים לעשות קריאייטיב וכמו תמיד הוויזואליה ברמה.
    לדעתי המודעה נכונה ומעבירה את המסר.
    שאפו למנהלת קריאייטיב שלהם, מנוחה.

  29. די פירגנתי כבר לחודש שלם….
    שימו לב שיש כאן פניה ייעודית לאמהות!

  30. אורן כתב:

    אין מה לעשות הקמפיינים של מימד בשנה האחרונה גרועים!

    אתה נראה לי עיוור צבעים..

    קופירייטר?

  31. המודעה יפהפיה, באמת.
    אבל לויודע למה יש לי תחושה של פספוס, מרגיש לי שזה עובד בהפוך על הפוך, שוגי עשוי מצבעי מאכל טבעיים. וקוקומן? ואנערף שאר הדגני בוקר של תלמה? צבעי קריולה?

  32. זבל מי שמלכלך.
    בגדול, המודעה פוגעת בול במקום.
    הפנייה אכן נעשית לאמא, אבל ברור שגם הילדים והגברים עוצרים ליד הפרינט החריג, שאכן מעוצב לא ברמה גבוהה אך כן “ילדותית משהו” וזה מתאים כאן.
    את הכסף סופרים במדרגות, והמודעה הזו יושבת טוב טוב בתודעה של כל אחד שקונה דגני בוקר.

    אפשר היה להשתמש בטקסט קצת יותר מעניין ואולי גם קצר.
    אך לכל הפחות היה צריך להופיע כאן בסוף הטקסט או שלשה סימני שאלה [???] או סימן שאלה וסימן קריאה [?!], כדי להראות שהשאלה היא רטורית, ומעין תמיהה על האמא. ולא כמו שהציגו -כביכול- בצורת שאלה רגילה.
    ואולי לא, אולי זה פיתוי מסוים [במתכוון או שלא] למשוך את הקורא לענות על השאלה. ובכך הוא כבר נכנס לכלוב שלך…

    אם כבר הציעו כאן ובשאר תגובות כל מיני רעיונות,
    אזי הנה עוד אחת,
    אפשר להעלות מודעה [אחת או יותר] לשיפוט ציבור הגולשים, מדי כמה ימים,
    ושהתגובות לא יהיו רק ‘כן טוב’ ‘לא טוב’ וכולי,
    אלא אם אי מי כותב משהו לטוב ולרע, חייב לגבות בהסבר משלו, מה לא טוב ולתת הצעה איך יכל להיות יותר טוב, בין אם מדובר בהעברת המסר או בקופי או בפרינט או בשאר דברים.
    מי שרוצה להביע דעתו שיצרף לכך “הצעה מתקנת”.

  33. מודעה מעולה!!
    מימד הם אחד הגדולים בפרסומים שלהם ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    קצר וקולע!!

  34. תודה לכל המחמיאים ובמיוחד לרוברט (הי מה שלומך?)
    תודה גם לאלה שביקרו בצורה עיניינית (לא לאורן) כי אני מאמינה שתמיד אפשר ללמוד מאחרים אפילו מהמתחרים…

  35. לדעתי מדובר במודעה מאד מבלבלת, מצד אחד הצבעים מאד יפים כך שעד שמבינים את המסר זה דווקא מושך, ומתחת המוצר בקטן מה ששוב מבלבל שהכוונה היא דווקא לפרסם שהם כמו הצלחת הנוצצת…

  36. אנחנו דווקא ממש לא התחברנו למסר…
    למה לא יכלו לכתוב חיובי? משהו בסגנון הפרסומת של דני (למי מביננו שזוכר) “בשבילו זה דני ובשבילך חלב”?
    יכלו לכתוב “אמא, רוצה לתת לילד שלך בננה ותותים?” (טוב, כמובן לא במילים האלה)
    במקום זה הרחיקו אותי עוד יותר מאזור הקורנפלקסים הצבעוניים…!! (ומשיחה עם עוד כמה אנשים, אני לא היחידה שעשו לה הרגשה לא נעימה לאכול עכשיו דגנים צבועים, ולא משנה במה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן