בליל שבת האחרון נחשפתי למודעה ‘לתועלת הרבים’ בלוח המודעות בבית הכנסת הסמוך לביתי. לא הייתי זקוק לקרדיט כדי לנחש שמדובר בפעולת גרילה של תוצאות אפקטיביות. אי אפשר להתבלבל, ברור נו. אז תראו איך מלווים קמפיין שלא כלול בתקציב של סל הבריאות. רבוייסי, מגיע לכם צל”ש אישי מליצמן.
קרדיט • תוצאות אפקטיביות • מנהל קריאייטיב: מוישי איצקוביץ • ארט: בנימין קריספין • יח”צ: קיוי הס
22 תגובות
הרעיון יפה מאוד, וכן הגרילה,
הבעיה, שהמודעה התמימה בכאילו, שקופה מדי, כך שגם פשוטי העם קלטו מיד שמדובר במודעת פרסום,
א קיצער יפה, אבל מפסופס.
אוי לי מיצרי אוי לי מיוצרי
“שאלנו גדולי הוראה שליט”א ועסקנים רפואיים”
“י.ה.”, “ש.ט.”
תעשו טובה..
עכשיו נזכרתם, כולנו מכוסים בפרוייקט ערבים של טורנדו.
אני ממליץ על “קורס פאשקווילים”, שבסיומו יוכלו לסגנן את הפאשקוויל טוב יותר.
כרגע? שוואך!
הביטוח מכסה גם עבודות של ‘תוצאות’?
ריישית כל, לידיעתכם יש לי סנטמנטים חיוביים למקום ממנו שתיתי פרסום ויח”צ.
אך עם כל זאת שמדובר יחצנ”י / גרילתי שקוף, אני חושב שזהו מהלך יפה המוכיח כי הדברים הקטנים האלו, הם אלו העושים את ההבדל בין “סתם קמפיין” לקמפיין שונה ומיוחד שכולם מדברים עליו.
לייקי
וואו, הם כתבו “רבותיי”!
בואנה, מאיפה הם הביאו את הרעיון העצום הזה של לכתוב רבותיי, ושזה יהיה המילה הבולטת ביותר במודעה?
איזה שילוב מפוצץ! רבותיי, עם ביטוח משלים של מגדל!
שאפו! סחטיין! בראוו! כפיים! חן חן! רבוותי!
אחלה רעיון, רק שקווווף מדי!!
שלמה כתב:
ממש אזוי!
לא יאומן איך עכברי משרדי הפרסום יוצאים מחוריהם בכל פעם שאיזה משרד מביא משהו שונה ולא משנה אם זה גל בולטון או דמיון.
כל תקציבאי זב חוטם שחוץ מלשלוח כל היום פקסים ואימיילים ללקוחות אין לו שמץ מושג בפרסום כבר חושב את עצמו למינימום גדעון עמיחי ומרשה לעצמו לבקר אחרים. אז יאללה תתחפפו מכאן ותמשיכו לעמוד ליד הפקס כי הלקוח מחכה.
@ גדעון:
ואתה, תחזור בבקשה לשטוף את הרצפה
סנוב, כל הפוסל במומו פוסל.
רבותיי, לא נמאס לכם
לא נמאס לכם, בתוצאות להוציא פעם אחר פעם מודעות “דוסיות” ? ? ?
נו באמת.
מה בדיוק גרילה כאן?
גרילה הינה “פעולה המפתיעה את הצרכנים במקום ובזמן שלא ציפו לה”
ממתי מודעות רחוב (פשקוויל) זה לא מדיה מוכרת?
אם לדוג’ היו מפזרים קופסאות תרופות ריקות ועליהן כיתוב “גם על תרופה זו אין לך כיסוי”
הייתי מקבל,
אבל עכשיו? לא מסכים שזה גרילה!
אביהו
אני באופן אישי חושב שכל הקמפיין של מגדל נועד לכישלון,
המודעה היא אדפטציה למעט הכותרת וחבל.
הגרילה הוא לא גרילה ברגע שהשם המפורש מגדל כתוב שם
ככה זה כשמתלהבים מלקוח שסוף סוף שחרר כסף. מתפרעים! – עיין ערך בנק לאומי והדאבל דאבל שלו.
אני דווקא ראיתי את זה אצלינו בחדר מדרגות ולא הבנתי שזה גרילה,אולי אני תמים? בכל אופן זה היה בולט ולדעתי יעיל.
לבבוד האי הגדול!
איך אתה יודע שאין לי כיסוי?
שרה חוץ כתב:
הרגת אותי.
רבותיי!!!!!!!
אולי די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין מטומטם אחד במגזר החרדי שמאמין שמישהו בחברת מגדל, החל מדרג מנכ”ל וכלה בשוטף הרצפות, התכוון להגיד לו רבוייסי..
אם בתוצאות יבינו שלא צריך להיות ‘מאגניב’ אלא חייבים להיות מקצועיים, העבודות שלהם יראו הרבה הרבה יותר טוב.
וגם – אין סיבה בעולם להאמין לגרילה, כך לא כותבים פשקוויל, כך לא נראה פשקוויל.
שרה תמ”ת כתב:
אז מתה עלי.
ואני לא אוהבת אף אחד.
ככה.
זה היה אני.