WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 

קיבלנו מייל שערורייתי ביום חמישי האחרון, וכך לשונו: “אוויס מפרסמת היום ידיעה בעיתון משפחה על מוצר מיוחד למגזר החרדי דתי, השכרת רכב לטווח קצר מ-16.30 אחה”צ עד למחרת בשעה 9, במחיר מוזל. עוד כתוב שם שזה מתאים במיוחד ללקוחות הזקוקים לרכב כדי להשתתף בשמחות וכו’. הרעיון הוא נפלא, המוצר מצוין אבל כשהתקשרתי לברר על זה אמרו לי בסניף שמדובר רק בסניפים, שים לב!: באר שבע, טבריה, חיפה, מגדל העמק ונהריה…!!”. כבלוגר הדבק במשימתו, לא התעצלתי והרמתי טלפון למרכז ההזמנות של אויס. לאחר כמה שניות של מבוך טלפוני קליל, הגעתי אל פקיד ההזמנות.

– שלום, ראיתי בעיתון מבצע מיוחד שלכם בו אפשר להזמין רכב משעות אחה”צ ועד הבוקר במחיר מוזל.
– נכון, יש משהו שנקרא מבצע חתונה, אתה שייך למגזר החרדי?
– כן…
– מאיפה אתה רוצה להוציא את הרכב?
– מירושלים, סניף רוממה
– אוקי, אני בודק מה יש… איזה רכב אתה מעוניין להוציא?
– אני צריך רכב פשוט 1600
– הממ, מאיזה סניף אמרת שאתה רוצה את הרכב?
– מסניף רוממה בירושלים
– אני מה זה מצטער, אבל עכשיו אני רואה שהמבצע רק בסניפים מסויימים: באר שבע, טבריה, מגדל העמק, טבריה ונהריה.
– הופס, חבל אבל אני צריך את זה או מבני ברק או מירושלים.
– מצטער, אולי אתה מעוניין ברכב רגיל? יש לנו מחירים מיוחדים עבור המגזר החרדי
– הממ, לא תודה
– אוקי, שיהיה לך יום טוב
– גם לך

מישהו פה צוחק עלינו. או חברת אוויס שעשתה מבצע עלק למגזר החרדי, או מחלקת היח”צ בגל אורן שלקחה מבצע משולי הפריפריה והפכה אותו להודעת יח”צ מושלמת עבור “המגזר החרדי”.

עדכון: מסתבר שמחלקת היח”צ של גל אורן מגיבה מיידית. הם תולים את האשמה בעיתונים שחתכו את הקומוניקט (לא רק משפחה) ושלחו לנו כהוכחה את הקומוניקט המקורי, בו נכתב בסופו: “בשלב זה המבצע מוגבל לסניפים נבחרים בלבד: באר-שבע, טבריה, חיפה, נהריה ומגדל העמק”. אז הדיון שלנו הוא, איך זה שחותכים קומוניקטים בלי שאנשי היח”צ יודעים מה נכנס ומה לא. האם מן הראוי היה לעדכן אותם כדי למנוע תקלות כאלה? אולי במערכות העיתונים צריכים לגלות חמלה ולחתוך קטעים פחות רלוונטים? ואולי אנשי היח”צ צריכים להפנים ששמונים מילה זה לא מאה עשרים ושתיים?

הפרסום המטעה של אוויס: מישהו פה צוחק עלינו 1
ידיעת היח”צ בעיתון משפחה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

29 תגובות

  1. דינקיס יקירי, אילו היית קורא המבשר יכלת לחסוך שיחת טלפון.
    במדור בצרכנות שם נכתב הפירוט שהמבצע תקף לסניפים וכו’ וכו’.
    (אגב, שמועה שמעתי שבאחת מחברות ההשכרה מתכננים משהו בסגנון של “סופ”ש”.
    השכרת רכב מלילי שישי ועד ראשון במחיר מיוחד לבני תורה ואברכים. ימים יגידו…)

  2. כאיש יח”צ לשעבר אני מאמין לגל אורן שהתקלה היא דוקא במערכות העיתונים.

    החיתוך האגרסיבי של הידיעות נעשה שם ללא אחוז של תשומת לב ובמיוחד בעיתון משפחה המדובר.

  3. איש כתב:

    כאיש יח”צ לשעבר אני מאמין לגל אורן שהתקלה היא דוקא במערכות העיתונים.
    החיתוך האגרסיבי של הידיעות נעשה שם ללא אחוז של תשומת לב ובמיוחד בעיתון משפחה המדובר.

    דברים כהוויתם !

    אבל למה לא לחזור לטפל בפרוייקט ההזוי של אוויס. עלהשכרה קצרת טווח לכמות מוגבלת מאוד של אנשים מהאוכלוסיה? ואם כבר למה לעשות לזה יח”ץ בציבור החרדי שמתגורר באיזורים אחרים בהם המבצע תקף ?

  4. יחצ”ן אנונימי כתב:

    אבל למה לא לחזור לטפל בפרוייקט ההזוי של אוויס. עלהשכרה קצרת טווח לכמות מוגבלת מאוד של אנשים מהאוכלוסיה?

    למה הזוי? קודם כל הם כבר אמרו שזה לצורך שמחות.
    רוצה רשימת קהלי יעד אפשריים נוספים?
    *בחור/ה שצריכים לקפוץ בערב לדייויד אינטר קונטיננטל/דן פנורמה/הילטון לצורך מאוד מסוים.
    *מתרימים שרוצים לקפוץ לרכסים עם רמקול וטקסט של “רחמנים בני רחמנים”
    *אברך שמוסר שיעור בקהילה מרוחקת פעם בשבוע.
    *אנשים שיוצאים בערב, למסעדות מחוץ לבני ברק…
    ועוד היד נטויה.
    הרי המושג קיים במחוזותינו, רק שעל פי רוב זה שירות שקיים רק בשחור.
    מעכשיו, זה גם באדום של אוויס, אם כי חבל באמת שלא קירבו את זה גם לעורקי החיים הראשיים של החברה החרדית.

  5. אני רואה לנכון להתייחס לעניין מזווית אחרת.
    הפוסט הזה דווקא משמח אותי. זה אומר שמישהו עוקב אחר מדורי הצרכנות והוא מוכיח שהם מניעים לפעולה.
    כל הכבוד ליח”צנים!

  6. @ ע. בן-מנחם:
    ועל כך אי”ה במגזין התערוכה של ‘פרוג’
    פאנל יחצנים עונים על שאלות נוקבות
    אחת השאלות היא, עד כמה מדורי השמונים מילה פלוס תמונה משפיעות על המכירות
    ציטוטים נבחרים אי”ה ב’מרכז העניינים’

  7. אסתי

    אין לי בעיה עם הרעיןן. ההזוי הוא שהיח”צ היה מוקדם מדי.
    אם המבצע נועד בשלב זה לסניפים נבחרים בלבד: באר-שבע, טבריה, חיפה, נהריה ומגדל העמק”. אזי לחרדי המצוי בבני ברק, ירושלים וגלילותיה אין הרבה מה לשמוח עדיין.

  8. יחצ”ן אנונימי כתב:

    אסתי
    אין לי בעיה עם הרעיןן. ההזוי הוא שהיח”צ היה מוקדם מדי.

    אה פסיק זאת אומרת פסיק יחצ”ן אנונימי פסיק שאתה מוותר על שירותיהם של סימני הפיסוק בסך הכול סימן שאלה אנטר סמיילי קורץ

  9. התנצלות: כתבתי מהסלולרי הדנדש שלי, פשוט לא התרגלתי למקלדת של הנוקיה החדש 🙂

  10. “איך זה שחותכים קומוניקטים בלי שאנשי היח”צ יודעים מה נכנס ומה לא”

    חבל באמת, דינקיס. חבל….

    אגב, אתה איש יח”צ לשעבר? 😉

  11. כנראה שהחברה’ בגל לא באמת מאמינים שהקמפיינים שלהם יניעו לפעולה ו/או ממשיכים לזלזל בקהל היעד ולהציג את המבצע כמיועד לחרדים למרות שבערים הנ”ל קשה למצוא עשרה נמושות…

  12. ע. בן-מנחם כתב:

    אני רואה לנכון להתייחס לעניין מזווית אחרת.
    הפוסט הזה דווקא משמח אותי. זה אומר שמישהו עוקב אחר מדורי הצרכנות והוא מוכיח שהם מניעים לפעולה.
    כל הכבוד ליח”צנים!

    ועד שה’משהו’ עוקב, מסתבר שמדובר בסתם ‘תקל’ אקראי של יחצ”ן/ פשקווילאי במסע חיפוש אחר האייטמים שיניעו לפעולה את קהל היעד שלו. אוהה,
    כמה שזה עצוב.

  13. נראה לי שזו כבר שנה שלישית שמייסדי השטיבל מדבברים ומיחצני”ם את כנס ‘פרוג’ השנתי.
    אני תוהה האם אני טועה?!

  14. זאת משום שמייסדי השטיבעל הם ממייסדי כנס פרוג ומגזינו, בין השאר

  15. זאת משום שאנחנו חלטורה אחת קטנה וחמדמדה : )

    לענין אוויס, המהלך מבריק. מאחלת להם קמפיין שיהלום את הקונספט הגאוני.

  16. @ שוקי:
    אתה לא טועה

    @ ע. בן-מנחם:
    איתך בכל מילה. מניסיון!

    @ איש:
    כאיש יח”צ לשהווה. אכן מדובר בבעייתיות מסויימת, אך אני מבין גם את הצד שכנגד הטוען כי הוא לא מתמודד עם הררי הידיעות היחצניו”ת ש”חייבות להיכנס” לעיתון כל שבוע [מדובר במאות!!]

    טוב עשו בחלק מהעיתונים המודיעים מראש כי ידיעות מעל לכמות מסויימת של מילים לא יכנסו, ויהי מה.

    יחי הקומוניקט!!

  17. ואולי… רק אולי.. יתחילו העיתונאים להשקיע קצת יותר.
    במגזר הכללי ישנם כתבי צרכנות שעובדים קשה כשמבחינת אנשי היח”צ יש בזה לטוב ויש בזה למוטב…
    אל ‘תגזרו’ ידיעות ארוכות, אל תאיימו שידיעות ארוכות לא יכנסו אלא אם כן תגבילו אותן ל-130 מילה אחרת ימותו…

    תנו פייט אמיתי, תאתגרו את אנשי היח”צ, אתם תרוויחו, הקהל ירוויח, היח”צנים? לפחות ירוויחו אתגר 🙂

    ובנוגע למקרה הספציפי, מתוך ניסיון, את הדברים החשובים צריך לכתוב על ההתחלה. (ואם לא, צריך לקחת בחשבון שהם לא יראו אור..)
    אז או שלא היה חשוב, או שלא היה מספיק ניסיון..

  18. דינקיס כתב:

    יחי הקומוניקט!!

    בטוחני שכתבי הצרכנות מצטרפים לקריאה זו מעומק ליבם. היש תענוג גדול יותר מלשבת במשרד ממוזג ולברור את הידיעות בהן חשקה נפשי שתראינה אור, לקבל שיחות חנופה מתקתקות מבעליהן ופינוקים ומתנות כיד הדמיון הטובה?

    אשמח לשמוע על משרת כתבת צרכנות פנויה באחד העיתונים…

  19. אני מגלגל ומגלגל ורק את השם חני אני לא רואה כאן.

    חני, איפוה את כשצריכים אותך.

  20. היוצא מהאמור שיש לקצר ידיעות. הגיוני ואפילו מתבקש.

    הקמפיין לפיכך צריך לעבוד פנימה – אל הלקוח שיאלץ להבין שמגילה ארוכה טובה רק לכתבות אינטרנט, עבור העיתונים יש צורך במעט מילים ותמונה טובה.

    סבבה, הפנמתי.

  21. קוביס,
    אם וכאשר תצליח לשכנע את הלקוח לקצר את הידיעות, תרשום על זה פטנט.

    אנחנו אח”כ נבוא לקנות..

  22. איש יקר כתב:

    אני מגלגל ומגלגל ורק את השם חני אני לא רואה כאן.

    חני, איפוה את כשצריכים אותך.

    ואיפה המבקר?
    במילעיל אולי?

  23. אוח על עורכות היח”צ…

    מעשה שהיה
    ערכתי כתבת יח”צ עם 54 מילים, העורכת הורידה לי שורה ראשונה שהיה בה מסר עמוק והלכה הכתבה.
    ללמדכם, שאת המסר תטמינו אי שם באמצע, ממילא הם לא קוראות את מה ששלחתם….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן