דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
chashmal
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מתפללי בית הכנסת צאנז בעיר אלעד נבהלו מעט בשבוע שעבר כשגילו בוקר אחד בתיבות הדואר מכתבי התראה מחברת החשמל. עיון קל במכתב גילה כי מדובר ברעיון קריאייטיבי שמטרתו לרתום את המתפללים וחברי הקהילה להשתתף בהוצאות החשמל של בית הכנסת ע”י רכישת זכות השתתפות ב”נר למאור” – נר לזכרו של האדמו”ר הקודם מצאנז זצ”ל, ה”שפע חיים” שנפטר לפני 16 שנה. זכות “נר למאור” נמכרת מדי חודש לכל המרבה בתרומה לכיסוי הוצאות החשמל, כשבחודש תמוז – בו חלה הילולת האדמו”ר – משתתפים כל בני הקהילה והמתפללים ברכישת הזכות.

ב”התראה” האלטרנטיבית, שגררה תגובות נלהבות, הוחלפו כל ההודעות המנהליות של חברת החשמל בהודעות דומות מטעם בית הכנסת. מסתבר כי מי שעומד מאחורי הרעיון הוא חיים אסטרייכר, 9 שנים בתחום הקופירייטינג, החובש בימים אלו את ספסלי השלוחה החרדית של “הבצפר”.

התראה לפני הוצאה לפועל 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. יפהפה, שליומאלי, חברת החשמל תעקל לו את הקריאטיב עד גיל האלצהיימר.

  2. אולי על צאנז זה עובד…
    תתרמו בלי קשר.
    נמוך.

  3. חבל”ז
    הערה בונה, אפשר לעשות אותו יותר רציני כך שרק בסוף ההוא יתפוס את הק’צ.
    אבל זה גדול!

  4. די כבר להישמע כמו בטאון הבית של אסטרייכר.

    לא צריך להגזים עם התגובות לכאן ולכאן.

    לא ראינו כאן רעיון מקורי פורץ דרך
    ומצד שני זה לא היה ממש גרוע.
    סה”כ רעיון נחמד ונכון.

    בהצלחה.

  5. אהבתי! יופי של חשיבה! אני הייתי מוסיפה איזה לוגו עם נר למעלה… 🙂

  6. זה פשוט הפרת זכויות עם השימוש בלוגו. מה שלהם נראה כיצירתיות לי נראה כהונאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן