כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
סנו - מימד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אני לא יודע אם הפרינט הזה עדיין בעיתונים, אבל רציתי להתייחס אליו כבר לפני כמה שבועות אך משום מה נעלם ממני. אישית לא זיהיתי כ”כ את האזור בו צולמה התמונה בפרינט, אם זה בני ברק או להבדיל ירושלים. אבל בחום שהיה כאן השבוע, גם מאתיים סנומטים לא ישכנעו אותי לפתוח חלונות. לא בגלל היתושים, אלא בגלל הלחות המטורפת. נו, תדליק כבר ת’מזגן.

סנו - מימד

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. לא רוצה לפגוע,
    אבל אני מאוכזב קשות מכל מה שמימד עשו בשנה האחרונה (מה זה הנוף הירושלמי ההזוי הזה)
    פשוט לא להבין מה קרה שם הרי אף אחד לא עזב אז מה חטאנו?

  2. עזבו, הם עדיין בעידן המאווררים בחלונות,
    אבל אם כבר נכנסו לי לבית, למה לא להכנס גם מתחת לשמיכה ולהשלים ת’משפט:
    “פתאום אפשר לפתוח… בלי להתחבא מתחת לשמיכה”
    אה, זה ארוך מידי.

    נו, טוב

  3. קצת מיושן, אבל לחסרי המזגנים זה מספיק…
    לא יודע מה איתך, דינקיס, אני לא מצליח לראות את עזריאלי מירושלים

  4. אישית לא זיהיתי כ”כ את האזור בו צולמה התמונה
    דינקיס, יא חתיכת בני ברקי!
    את מי זה מעניין? =)

  5. הי אתם היושבים במגדלי השן…
    אתם באמת חושבים שכל עמ”י יושב 7 ימים ו7 לילות בשבוע חמש חודשים בשנה תחת מפוחי המזגן?
    והילדים גם?

    מודעה המביעה את המסר מצוין.

  6. אגב, אני חייב לפרגן למודעה של “טילון נסטלה” שיש היום בעיתונים סוף סוף משו יפה של נסטלה.
    שאפו על ההפנמה.

  7. אורן כתב:

    אגב, אני חייב לפרגן למודעה של “טילון נסטלה” שיש היום בעיתונים סוף סוף משו יפה של נסטלה.
    שאפו על ההפנמה.

    ואם כבר לפרגן, המודעות של דאב, ג”כ מבית מימד, ממש יפות..

  8. אני לא ממש התחברתי למודעות של דאב, בטח לא למודעות של קוקא קולה מקווה שזה עניין של טעם.

  9. זה נראה לי נוף בני ברקי.. ממש מה שאני רואה מהחלון שלי בחדר
    כולל היתושים.

  10. תאמינו לי שעבור לקוח קשה כמו סנו זו מודעה לא רעה בכלל. את אנשי השיווק שם(אם אפשר לקרוא להם ככה) לא מעניין הקריאייטיב בכלל, מבחינתם תמרח את המוצר ואת שמו על כל העמוד וזהו! אני בטוח שהיו סקיצות הרבה יותר מוצלחות שלא עברו את הבנת הנקרא של הסנואים

  11. למה יש לי הרגשה משונה עם הפוסט הזה?

    כי הוא נכתב ביום חמישי בצהרים אחרי שבעלי הפוסט ראו את מודעות סוף השבוע של מימד – גם דאב גם קוקה קולה וגם נסטלה שכל אחת בולטת ומעוררת עניין, ואת מה הם מעלים לדיון? דוקא את סנו הבינונית שמתפרסמת כבר שבוע שלישי בתקופת יובש כשאין כמעט מודעות בעיתון ואם היא היתה כ”כ מעניינת יכלו לעלות אותה מזמן אז מה בער לעלות אותה עכשיו ?

    הפרשנות המתבקשת: קשה לפרגן למימד על מודעות טובות
    קשה להתעלם ממימד עם 3 מודעות טובות
    מה עושים? מעלים מודעה בינונית כדי שלא יגידו…

    וזה מתיימר להיות אתר אובייקטיבי 🙂

  12. @ משתוממת:
    ייילא ייילא
    למה נראה לך שמישהו מאיתנו יש לו זמן,
    ביום חמישי,
    בבוקר,
    לעבור על העיתונים שאנו לא ממש מנויים עליהם?
    כולי שיממון!

    אגב, לפי התחושה שלי את איכשהו קורה לנושא.
    אז המייל שלנו הוא: blog at pashkevil co il
    תדאגי שישלחו לנו כמו כולם, ותקבלו את מה שאחרים מקבלים.
    או שלחילופין מחלקת היח”צ שלכם לא יודעת לעבוד…

    ואגב, פעם הבאה תקראייותר טוב מה שכותבים. לטעמי זו מודעה חביבה + . שימי לב לקטגוריה שהיא מקושרת.
    או שאולי בכלל צריך פה איזו הפניה ללימודי הבנת הנקרא…

    פרשנות עלק אובייקטיבית.

  13. משתוממת, מציע לך להרגע, קוקא קולה פשוט בושה! באיזה בית שותים את הבקבוקון החילוני הזה (זכוכית) בשבת???????
    לגבי נסטלה, מסכים איתך שהוא מתקרב לשטראוס
    על דאב, די השתוממתי

    דינקיס, אני רואה שהחום בסוף השפיע עליך
    מסכים איתך בכל מילה.

  14. מה הקטע של הלשונית ההפוכה על בקבוק הקוקה קולה?

    קטונתי.

    נסו להסביר לגמד כמוני.

  15. הקמפיין של קוקה קולה אחד הטובים שנראו אי פעם במדיה החרדית.
    אם אפילו אני מצליח לבלוע את הרוק ולפרגן, גם אתם יכולים….

  16. כפי שכתבו כאן קודמיי, לחסרי מזגנים – זו אחלה פרסומת. בנוגע למיקום – אני כמעט בטוחה שהנוף הנשקף הוא גבול תל אביב רמת גן (עזריאלי, שער העיר…).

  17. רק לי זה נשמע מוזר שפתאום מתעמקים בנוף הנשקף מהחלון במקום במודעה עצמה?
    תיכף תתחילו להתפלמס על הפונטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן