מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
iphon-1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תחרות הקריאיטיב שנערכה בתחרות ערך מוסף 3 מבית פרוג זכתה להצלחה חסרת תקדים. מתוך כמעט 300 כרזות שנשלחו לתחרות נבחר הקמפיין של מוטי וורובל מסטודיו הדרים למקום הראשון. סיכומים, נספחים וכל השאר מחר אי”ה.

אם לא נסביר נפסיד - המקום הראשון 1

אם לא נסביר נפסיד - המקום הראשון 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

20 תגובות

  1. הוא אמנם שחור- אבל הוא ממש לא מתקדם!!!

    סליחה על הביקורת:
    אמנם במבט ראשוני זה נראה טוב.
    אבל במבט לעומק- אני לא רואה איך זה מתפתח.
    מה המודעה הבאה???

    תקנו אותי אם אני טועה.

  2. אביהו,

    ביקשת כל כך יפה, שלא נתקן אותך כשאתה טועה?

    לא צריך שום המשך. מה ההמשך ליש בירה יש חברים?

    המסר פשוט מאוד, אתה רוצה להתווכח איתו אתה חייב להכיר גם את הטיעונים שלו. בוא תקשיב, בוא תשמע, גם תדבר.

  3. אחלה מודעות!! שאפו!
    [גם לאלה שעלו לגמר =)]

  4. סמלי הארגונים שהופיעו במקום האייקונים באייפון הינם התלהמות נדושה כלפי החילונים ובכל עת אנו משתמשים בה בכל השמצה כלפינו. “ארגוני החסד”.
    הייתי מצפה לקצת יותר יצירתיות, אבל מה? הקיטשיות קנתה את חובבי הטכנולוגיה שביננו.נו.נו..

    בגדול-אחלה ערך מוסף!
    אמנם היו כרזות שלא היו ראויות לעלות על שולחן הדיונים, אבל באלו שהגיעו לגמר ניכרו דברי חכמה! ובעוד נוספים.
    הפאנל היה מבייש לדעתי, מתחנחן וחסר-אונים.
    אבל מבחינה ארגונית- שכוייח לכל העוסקים במלאכה!
    סי יו נקסט טיים.

  5. קונספט יפה, ויז’ואל יפה, מקום ראשון טוב,
    רק לא נראה לי שהמסר יובן וישכנע את החילוני הממוצע,
    ובכלל כל המוסיף גורע שייך גם לענינינו, הראשון מדהים, השני פחות, זה רק מעטפת, לא נראה לי,
    אבל שוב 2 הנקודות האלו, אינם באים להוריד מהיופי והתוכן של המודעה,

  6. הוא עם כפתור עליון פתוח בחולצה,
    אבל עדיין ען הרבה תוכן.
    אם לא תדבר איתו, איך תדע?
    ועל זה אמרה ספתא עליה השלום: “הפוסל במומו…יש לו עסק איתי”

  7. אני חייב להודות שעל המסכים הגדולים (והקהל שהסתיר את הסוגר למטה, החלש לדעתי), זה היה נראה יותר טוב.

    אבל עדיין בהחלט יציאה טובה וגימיק נהדר.

  8. המודעה השניה בעיתית כאילו יש החרדי שנראה ויש באמת, כאשר במודעה הראשונה המסר הוא הפוך שהשחור מסמל יוקרה ומעמד ואדרבה תראה מה זה השחור החרדי. לעצם הענין הרעיון הוא חזק כי למרות שאולי אין כוונות המודעה באמת להזמין את החילוני לדבר אבל עצם ההזמנה שמפגין שאין מה להסתיר ואדרבה, וכן העקיצה המרומזת על התקשורת הינה נכונה.
    בשימוש בארגוני חסד בלבד המסר לא נכון כי החרדי הינו מלא תוכן גם ללא קשר לארגונים שהם כמובן מאפיינים.
    השימושבאייםון הוא נכון וחדשני מול הסטיגמה הפרימיטיבית שיתכן ויש לחרדים.

  9. בניומין כתב:

    אביהו,
    ביקשת כל כך יפה, שלא נתקן אותך כשאתה טועה?
    לא צריך שום המשך. מה ההמשך ליש בירה יש חברים?
    המסר פשוט מאוד, אתה רוצה להתווכח איתו אתה חייב להכיר גם את הטיעונים שלו. בוא תקשיב, בוא תשמע, גם תדבר.

    יקירי.
    צריכים להבדיל בין קונספט לסלוגן.
    הסלוגן הוא ” יש בירה יש חברים” ולכן הסלוגן לא מתפתח.
    הקונספט של מכבי הוא “בירה לגברים” דבר זה אנו רואים מתפתח במודעות, אינטרנט, טלוויזיה וכו’
    בתקווה שהבנת…

  10. סטיב ג’ובס בכלל עוכר ישראל.

    מילא, לסאטמער 🙂

  11. כמו האייפון שניהם ללא קליטה.
    שוב כבודם הסתחררו מהבאזז לא מהתוכן,
    דווקא היו יותר מוצלחות.

  12. אכן כרזה מנצחת מכל הבחינות
    קליל צעיר וחד

  13. מוטי כל הכבוד
    שנים שמענו ממך והנה הפעם קבלת בגדול את הכבוד שאתה כ”כ בורח ממנו
    קונספט מעולה ויז’אל מצוין
    האיפוד השחור , רואים בו בצורה טובה את האפקט של המט והמבריק בצורה מושלמת
    החילונים מתים על גאדג’טים
    המסר מועבר בצורה מושלמת
    שאפו ענק לפרוג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן