חיכינו הרבה זמן לקמפיין הראשון של תדיראן והנה סופסוף הוא מגיע. הבריף החילוני (היחיד שקירר בסהרה) היה על טכנולוגיה באופן כללי, ורק החרדים מקבלים בריף שבת קודש בלי עין הרע. בסופו של דבר, המוצר מנצח ולתדיראן יש מנגנון די משוכלל ששומר על טמפרטורה קבועה גם בשינויים קיצוניים – והוא בלעדי. למרות שפריסת המדיה (במגזר) לא גדולה במיוחד, אנשי מקאן מאוד אופטימים. קבלו את המזגן החרדי:
קרדיט • משרד: מקאן אריקסון • ארט: נחמי פאלוך • מתערב כשמבקשים: אייל גור
22 תגובות
צר לי אבל אני מאוכזב קשות.
מיצינו עם השבת חלאס יצא מהאף.
הרקע נראה דהוי ולא מגרה
מה הבעיה להעתיק את הקונספט כמו המזגן היחיד שקירר באיצקוביץ….
הקרח שלא נמס דוקא יפה, אבל המודעה דכאונית משהו. הכחול, הטפט, . סוג של חוסר חשק
פרסום קפוא.
🙂
אפשר את אייל גור?
רוצה להאמין שהמודעה הזו היא אילוץ של לקוח.
לא מתאים.
אני משתגע כבר שעה מאופו הנזילה?
שבעעעעעעעעעת שלום
עבודה של בצפר…. אני מקווה שאילן שילוח לא רואה מה המגזרי עושה לו ….
לא אהבתי, לא את הקונספט וממש לא את הביצוע.
הנושא של שבת לא קשור, וכבר מוצה לחלוטין בכל תחום אפשרי.
והביצוע קודר, אפרורי, קר, אבל לא מהסיבה הנכונה.
דוקא אהבתי
אבל מי אני שאגיד משהו אם כולם קוטלים
אייל,
ציפיתי שתתערב כמו שאתה יודע.
אבל מי אני שיבקר אותך?
.
חמודים כל ישראל ונאמר אמן.
שיהיה לכולנו שבוע קריר ומלא אהבת ישראל.
.
אני אגב בטוח שהקטע של השבת היא הנחייה מרושעת של הלקוח,
אבל ברור לי שהוא לא הנחית את העיצוב, אפשר היה לעשות משו הרבה יותר טוב עם השבת.
נראה לי שאפשר כבר להוריד את הבאנר על ערך מוסף, לא?
אוקיי, שבת. מילא.
אבל איך למען ה’ שני לקוחות שלכם אכלו את אותו קונספט באותו שבוע???
נו באמת, על מי אתם עובדים..?
המודעה מתאימה רק ללקוח שבדיוק נוטף מחום וכמה למעט קרח מצנן, לא ברו הבידול בנושא של השבת לא שמעתי שבאחרים יש איזשהו בעיה, קצת יח”צ וקונטריסים בשטיבלעך היה צריך לפני זה הרבה יח”צ להסביר ולשכנע על “מכשול” וכו’ בחברות המזגנים ורק תדיראן נענו וכו’…, אבל ככה לא השתכנעתי…
ולמה לא בידול מומנטומאי? חיטוט באף ובחימה של המתים
אהבתי מאד את עניין האותיות מקרח.
רק דבר אחד מפריע לי בעיצוב- אם יש מזגן בפקשוט למטה- למה צריך שוב למעלה??
דיי יבש הייתי אומרת…. יכלו להתאמץ קצת יותר…
שוב אביע את דעתי הלא מקצועית.
המודעה לא מיועדת עבורכם, עבור אנשי המקצוע, המודעה מיועדת עבור הצבור הרחב.
אין אחד שלא שם לב למודעה. אין אחד שמחפש מזגן ולא ראה את המודעה וקרא אותו.
אני אישית כן אהבתי את המודעה,
זאגט כתב:
מבחינה מקצועית וגם “לא מקצועית” מודעה צריכה ‘למכור’ ואם שמים לב למודעה זה כבר השיג, אבל מעבר לזה הוא גם צריך לשכנע מול המתחרים וכו’ ועל זה הביקורת בפוסט.