גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
shefashuk
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

למרות התנגדות היומונים לפרסם את שפע שוק, עדיין, תוצאות אפקטיביות עושים עבודה מעולה לרשת הקמעונאית כאשר יותר ויותר חרדים מצטרפים למועדון הלקוחות שלהם. אם פעם הסניפים היו ריקים, היום אפשר להיכנס, ליהנות ממבצעים טובים ולעמוד בתור לקופה. ולחשוב שאך לפני שנה לא היה תור בשום קופה. מסתבר שלקנות שם, כבר לא ממש פדיחה. אם תרצו, הפעילות השיווקית במגזר נבונה ומועילה.

שפע שוק בכיף 4

קרדיט • פרסום: תוצאות אפקטיביות • מנהל קריאייטיב: משה איצקוביץ • ארט דירקטור: בנימין קריספין • סופרווייזר: שרי בר ששת • מנהלת תיק לקוח: עדי בורג • יח”צ: ריקי איצקוביץ

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. מודעה מרשימה.

    והתקציב הלא נגמר המועמד לרשות איצקוביץ ושות’ רק מסייע.

    יש קונה עולמו בשוק אחד…

  2. אני אמנם לא חסיד מושבע של תוצאות ובהרבה מקרים הם סובלים מעודף יצירתיות אבל המודעה הזאת ובכלל העבודה שלהם על שפע שוק היא תאווה לעיניים ולענ”ד תביא המונים לקניה ברשת המוכית והחבולה שרואה בשנה האחרונה עדנה.
    כנראה שכשיש תקציב בלתי מוגבל גם הרעיונות הן בלתי מוגבלים.

  3. מי שמכיר אותי יודע עד כמה איני פאנאטי וכדומה.

    אבל בואו נחשוב רגע.

    לוזער קנופ ויעקב לבין או מוישי פרוש, פחות אוהבים כסף משעייה איצקוביץ? נראה לכם שהם עד כדי כך אידיאליסטיים או מטורפים כדי להפסיד את הסכומים הענקיים שדודי וייסמן מוזיל בלי הכרה?

    מי עוצר אותם מכך?

    מי???

  4. זה לא הילד שצריך טיפול שיניים מגל אורן

  5. לא מבין איך שפע שוק יכולים לממן כרטיס שעולה 80 ש”ח בקניה של 150 ש”ח? בכל מקרה זה מבצע חזק ואגרסיבי והמודעה משדרת את זה.

  6. המודעה מבולגנת מידי
    תוצאות עושה עבודה טובה לשפע שוק על אף שזה עולה ויעלה לו ביוקר.

  7. מקארתור כתב:

    זה לא הילד שצריך טיפול שיניים מגל אורן

    לא.

  8. לא דורה פלגה כתב:

    looooona,
    תעשי לי אשקלונה.

    נעשה ונשמע:)

  9. מיכי כתב:

    מניע לפעולה? בהחלט. זה מה שקובע

    מוקדם לדעת עד כמה זה באמת מניע
    ובהזדמנות זו אולי כדאי שהמשרדים יביאו נתונים (גם אם קצת “מנופחים”) על נתוני היענות הצרכנים למבצעים כאלו ואחרים, מגיע לנו לדעת, לא? (וגם אם לא…)

  10. אם כבר היו צריכים לעשות שת”פ עם שפיים וכד’

  11. @ ראלי:
    אם לשפיים יש הכשר, טענתך טענה.
    ..מי שמכיר קצת את ‘תוצאות’ יודע שהם עובדים הרבה מתחת לשטח,
    ומאמין אני שעניין ה’הכשר’ במודעה זו של ‘שפע שוק’ היתה חשובה להם מאוד…
    והמבין יבין וד”ל.

  12. @ יואל:
    למי שלא מבין…

    פשוט שלושתם מאד מכבדים את השבת.

  13. @ ראלי:
    טעות בידיך, רק אחד מהם (בלא ידיעה ממשית) מכבד את השבת – אשקלונה.
    השניים האחרים לא בהכרח. ומי שעיניים לו, יודע זאת.

  14. @ אחד:
    לכן שת”פ הזה מוזר,
    היה מתאים יותר: ראה 14,

    נו באמת, אשקלונה… מצאו שלולית שחוקה…
    נראה כי ללקוחות שפע יותר יקרוץ משהו קצת יותר אטרקטיבי.

  15. אמנם קצת מאוחר…אבל אף פעם לא מאוחר לקרדיט,…
    הפעילות הופקה ע”י אקסטרא, בבעלות מויש פריד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן