מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
dapei_hakehila
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הנה עוד מודעה שאהבתי מבית היוצר של ‘מגזרים’. הלקוח מגלה אומץ (ולא בפעם הראשונה) ומסכים שיצבעו לו את המותג בשחור רק כדי לבשר לנו שיש הפסקת חשמל, וכל החשמלאים כבר כאן. ולא, זה לא הפרינט האחרון של דפי הקהילה שנציג כאן בבלוג.

כל דפי הקהילה כבר כאן? 4

קרדיט • פרסום: מגזרים | מנהל קריאייטיב: זוהר לוי | ארט דירקטור: וויליאם סחניני | תקציבאי: יוסי דץ | קופירייטרית: הדר תא שמע

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

22 תגובות

  1. כולם כבר אמרו הכל על דפי הקהילה,
    ובכל זאת שוב, מוצלח ביותר

  2. נו בחיאת חוצניק….
    אסטרטגיה של שלמור- אדפטציה של מגזרים!
    מבחינתי הכפיים צריכים להגיע לקריאייטיב הכללי ולא החרדי!
    צריכים לעבוד ממש קשה כדי להרוס קמפיין שזכה בקאן!

  3. לא מפסיקים לחשוב יצירתי. אין.

    גדול.

  4. הגריד הקבוע, בלי לזוז מילימטר, זה מה שהפך את הקמפיין הזה של שלמור למצויין.
    כאן זה לא קרה וחבל.
    ואגב, לא יודע איך ולמה החבר’ה במגזרים לא שמו לב, אבל במלבן אמור להיות רק תחום המקצוע (= חשמלאים, במקרה הזה) ולא “כל החשמלאים בדפי הקהילה”
    ככה הורסים קמפיין מושלם.

    לצערי לא אהבתי.

  5. אביהו והמבקר,
    התסכול מובן, ככה זה כשאתם נמצאים במקום חשוך!
    לא נורא הזמן יעשה את שלו….

  6. איפה הצהוב של דפי זהב/הקהילה?
    חסר זהות, קריאיטיב בגרוש

  7. הפנס צריך גם להאיר ולהראות את הרקע הצהוב!

  8. מיכי, עצר, מבקר.
    אמנם תרצה לא איתנו אבל עדיין אפשר להירשם ב”בצפר” ופשוט ללמוד קריאיטיב!

  9. מאיר כתב:

    מיכי, עצר, מבקר.
    אמנם תרצה לא איתנו אבל עדיין אפשר להירשם ב”בצפר” ופשוט ללמוד קריאיטיב!

    ..ואפשר גם להקשיב לדעות של אחרים
    ואם לא הבנת את הביקורת, אז אפילו תירצה והבצפר כבר לא יעזרו…

  10. צודק.
    ועדיין אני חושב שההערה שלך על הצהוב, מצריכה לימודים יסודיים
    ורצוי לפני שתכתוב בפורום המכובד.

  11. @ מאיר:

    מעוניין להעביר קורס קצר לשלמור אבנון עמיחי בנושא?
    כנראה שהם לא מתמצאים בחומר…

  12. כאילו מה, ויקרא שמו בישראל … וויליאם סחניני?
    זה שאני נוטה להסכים עם הביקורת כאן, זה כבר פחות מעניין

  13. ואם כבר, אז צריך הרבה אומץ בשביל לומר שהלקוח גילה כאן אומץ.
    הגבול בין אומץ לטיפשות לפעמים ממש דק..

  14. איזה קמפיין גדול,
    אפשר לומר שעוד לא נעשה קמפיין כל כך קריאיטיבי במגזר החרדי שנים רבות
    לכל הנרגנים כאן, לא צריך לקטול עבודה שאתם לא מתחברים מותר לשתוק או לכתוב לא התלהבתי,
    בטח כשחלק מהביקורת נראית לא ענינית וסגנון כתיבה עלג במקרה הטוב!

  15. שוואך.
    כששמים את זה ליד הפרסום מהעולם החילוני זה נראה כמו העתק חיוור. זאת אומרת העתק ככה.
    רעיון נחמד בערך, אבל ביצוע על הקרשים. פשוט משרד פרסום של דרדאלאך.

  16. שימי כתב:

    אביהו והמבקר,
    התסכול מובן, ככה זה כשאתם נמצאים במקום חשוך!
    לא נורא הזמן יעשה את שלו….

    מאיר כתב:

    מיכי, עצר, מבקר.
    אמנם תרצה לא איתנו אבל עדיין אפשר להירשם ב”בצפר” ופשוט ללמוד קריאיטיב!

    יקיריי שלום וברכה,
    שימי-
    א. אין לי ממה להיות מתוסכל- ב”ה אני כבר לא עובד במשרדים אלא פרילאנס ואין לי ממש על מי להלין- אני פשוט מנסה לבחון מודעה באופן קריאייטיבי וענייני כפי שלימדו אותי,
    ב. אני חושב שאני לא נמצא במקום חשוך, אך אני תמיד שמח ללמוד. תודה על הביקורת העניינית- אשתדל להפנים.

    מאיר-
    א. אני כבר לא צריך להירשם לבצפר יען כי סיימתי שם את חוק לימודי לפני 4 שנים. (אגב שם לימדו אותי כי קריאייטיב נכתב עם שני יודים, אך יכול להיות שיש דברים שעדיין לא למדתי)
    ב. אני לא יודע כמה “מגניב” הייתה ה”הכנסה” של תרצה לתגובה שלך, אך אני סמוך ובטוח שבוודאי איש קריאייטיב כמוך בוחן ומודד הכל , והחלטת שלא תהיה זילות אם תשרבב את שמה לכל תגובה קריאייטיבית.

    אריאל-
    אני לא נרגן, אך מטרת הטוקבקים כאן היא לא להעביר ביקורת על אנשים, אלא ביקורת (בונה ומחזקת) על עבודות, אני בטוח ש”לא התלהבתי” היא תגובה שבוודאי הבאת אותה לאחר מחשבה מעמיקה , אך אותי לימדו כי כשנותנים ביקורת – אסור לפסול ללא תרוץ וכך אני משתדל לנהוג.
    אם הנך חושב אחרת אני מתנצל מראש.

  17. קשה מאוד,
    מה התעקשות על חתיכת חשמלאי ולכן לשבוא את הקו הצהוב,
    תהיו יצירתיים
    מה רע במגזרי כמו זברות ירושלמיות צהבהבות כרקע
    או איטריות זהבהבות שחומות, טוב בלי שחומות,

  18. אוקיי, החשמלאים קצת השתנו מאז שראיתיהם לאחרונה, אבל היי למי אכפת , יצא לכם ממש חמוד. והקופי- מדהים :).

    בכל מקרה מגזרים יקרים.:
    אל תתייחסו לאף אחד. הם לא יודעים כמה זה מורכב, וכמה כשרון יש לכם!
    הכי קל לצעוק – אדפטציה. הכי קשה זה לבצע.

    שיחכו ויראו אילו עוד הפתעות עוד לא שלפתם מהסטודיו…(ומהכובע)
    איך אומר השיר?
    “וזוהי רק ההתחלה לה לה לה לה לה לה”

  19. סליחה שאני מציק שוב,
    פשוט אני רואה שהמסרים לא עוברים, אז אנסה לתת הסבר מקיף ומובן.
    בימי חלדי עשיתי אדפטציה או שניים לקמפיין אחד או שניים (אז אני מבין כמה זה קשה)
    אדפטציה(התאמה) מוכרחת רק במקרה שבו הקמפיין הכללי אינו מותאם למגזר החרדי,
    אך כשאנו רואים שהקמפיין הכללי מקצועי,מוקפד ומדוייק לכל מגזר.
    אני בעוונותי לא מצליח להבין למה צריך אדפטציה?
    בזמנו שלמור עשו את אותו רעיון עם פרוז’קטור תקול על מודעה. ואני שואל מה לא מתאים בשילוט הנ”ל למגזר החרדי? ומה חרדי בדיוק במודעה של מגזרים?

    נ.ב
    אין לי דבר נגד מגזרים או כל משרד פרסום אחר (אז לכל הממיילים -חסכו את תגובותיכם והשתדלו להישאר ברמה העניינית ולא האישית).

    שבת שלום

    אביהו עצר

  20. אביהו החמוד,
    סתם קבל עדכון,
    גם שלמור, לקחו השראה מהקמפיין של דפי זהב העולמי,
    החוכמה היא לקחת קו מוצלח, ולנסות למתוח אותו כמה שיותר, כאן עשו מגזרים עבודה מקסימה למותג כשברור שלא כל מודעה היא מגזרית אבל נמאס לכולנו לחיות בתוך הקופסא,
    כשכל הקמפיין בצהוב זה מרענן לראות מודעה בשחור
    כך שהביקורת שלך לא נראית ענינית אלא טיפלה קנטרנית (שלמור) וחבל…

  21. מאיר,
    א. רק לאשתי מותר לקרוא לי חמוד.(וגם את זה בזמן האחרון היא הפסיקה לעשות)
    ב. ראוי שתכיר את הנושא לעומק לפני הביקורת- הקונספט הינו על טהרת הישראליות
    http://mizbala.com/?p=3739
    ולכן כל ההומאז’ים שנעשו בעולם נעשו על הבסיס הנ”ל.(ולכן אגב הם זכו בכ”כ הרבה פרסים)
    ג. אגב לא כל המודעות נעשו בצהוב( ראה המודעה הלבנה של הנגמלים) לכן זה לא שינוי מרענן.
    ד. נמאס לי להצטדק כלפי כולם כאילו אני מחפש לקנטר, אולי תתחילו להבין שהביקורת באמת עניינית, יאללה צאו מהביצה ותחשבו שאולי גם לי יש כמה דברים אחרים לעשות חוץ מלחפש להשמיץ מודעה זו או אחותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן