טוב, קודם אני רוצה להזכיר שהלקוח הזה נמצא בתוצאות עוד לפני שהכריזו על הנחת אבן הפינה. שלב ועוד שלב, עד שמגיעה השמחה הגדולה, חנוכת הבית! זה נורא מרגש, ויפה לראות איך אפשר לשווק שכונה חדשה בצורה כל כך טובה. אני מקווה שאוכל להגיע, ואני מקווה שבפוסט ליל שישי תוכלו לראות תמונות – רשמיות או פפראצ’י. מי צריך לתת ביקורת על מודעה כשיש ברחוב שמחה גדולה?
קרדיט • פרסום: תוצאות אפקטיביות • מנהל קריאייטיב: מוישי איצקוביץ • סופרווייזר: שרי בר ששת • תקציבאית: הניה שוחט • ארט דיירקטור: בנימין קריספין • מעצב: שמעון רווח • יח”צ: ריקי איצקוביץ
10 תגובות
“מי צריך לתת ביקורת על מודעה כשיש ברחוב שמחה גדולה?”
…שכנעת אותי
המון שמחה, המון!
ולאו דווקא בגלל העיצוב הקורן והשופע
אלא במיוחד בגלל התוכן
הם חיכו לזה המון זמן.
שתמיד הפרסומות תהיינה יהודיות כאלו
ולא מלאות בהרבה כוונות אחרות
תוצאות, אכן- יש תוצאות…
שמחה בשמחתכם.
כצפוי תוצאות ממשיכים באוירת השטיבל,
בלאגן בלאגן ועוד פעם בלאגן
אהבתי ת’פשטות.
אבל למה כזו היערכות?
מי יבוא לשם חוצמאלה שיש להם דירות שם?
מקווה שלא יתאכזבו..
לפרינט הזה יש 2 סקיצות, אחת עם שמו של פרוש ואחת בלי.
מילא המודיע השמיטו בגלל הביקורת של הועדה הרוחנית, אבל מדוע משפחה השמיט שבוע שעבר.
עובדים קשה.
יש תוצאות.
רשימת הקרדיטים ארוכה יותר מהפוסט עצמו..
אין פה קריאייטיב שהסנובים פה יצקצקו בלשונם ויפלטו ווואאאאו אבל זה בדיוק מה שהארוע הזה צריך,מודעה חרדית אותנטית.
לפעמים גם את זה צריך לדעת לעשות…
וכל הכבוד להם.