מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
yoplait
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השקת יוגורט יופלה במגזר החרדי שנת 2004 ע”י פרסום גל BSD [טרום המיזוג עם אורן]

יופלה - שמחה פורצת גבולות 1

קרדיט: פורום בחדרי חרדים עולם הפרסום

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

18 תגובות

  1. אחד הקמפיינים המעצבנים ביותר אי פעם שנראו על דפי העיתונות החרדית.

    כעת כשאני קורא את הבודי טקסט המעאפן למטה אני בכלל מתפלץ.

    (למרות שלדעתי זה עשה את העבודה בסופו של דבר, אך יש גבול כמה אפשר להוריד אותנו)

  2. השבוע הופיעה בעתון משפחה, פרסומת מגניבה של חברת לורנזו. לטעמי יש בדבר חידוש מרענן, והיה כדאי להביא אותו כאן באתר

  3. מודעת פצצות. איזק חטף מהמציגים אש וגופרית
    אגב המהלך נכשל כשהתברר שאין שום קשר בין יופלה לשמחה ואז הופסק הקמפיין והתחילו ללכת על בריאות “הבריאות שביוגורט ההנאה שבפרי”

  4. אורן

    אינני יודע אם אפשר לקרוא למהלך “כישלון”.

    בשעתו כל הקונספט של תנובה, היה להביא את היוגורט כמאכל הנאתי, כמענה לגישת שטראוס שהמתקדה בפן הבריאותי. תנובה באה ואמרה, אם גם אנחנו נרקוד על ענין הבריאות, איזה חידוש נביא מול המתחרים. ואז החליטו לדלג על ענין המספרים הקלוריים וכו’, ובאו להציג את היוגורט כמאכל כייפי. גישה זו לא הייתה מיוחדת למגזר החרדי, זה חולל מהפך משמעותי בקמפיין המרכזי שלהם במגזר הכללי, בהשקעה פרסומית חסרת תקדים, כאשר חוט השדרה – ההנאה שביוגורט.

    אחרי שרקדו והרקידו, חזרו וכללו את ההנאה שבפרי לעומת הבריאות, בסלוגן שהזכרת, אך תמיד, נדמה לי עד עצם היום הזה, הגישה של תנובה בהצגת היוגורט, היא יותר התמקדות ב”הנאה” מאשר ב”בריאות”. את זה היא השאירה במגרש של שטראוס.

    אם נראה את כל המכלול, הרי שבפרסום המוצג כאן, היה בסה”כ ctrl+v מהקונספט הכללי, בעיבוד גראפי די צונן. הבשורה שבאה בעקבות הפרסום: צילום של “היימישע”, והרעש, הקללות והזלזול שהמצולמים חוו באותה תקופה, גרם כנראה להתשכנע, שאין כיף כמו היופלה…

  5. אם אני לא טועה, המודעה הזו התפרסמה רק בשבועיים של פורים, לאורך כל ההשקה הדוגמן היה ה’רקדן הירושלמי’ מאיר לבל עם אש על הכובע, ואז הקשר בין ההנאה ליופלה היה רחוק…
    ולמרות חוסר הקשר הבאזז היה רציני, ולא היה אחד שפיספס את היופלה, שנטע שורשים חזקים במגזר החרדי מאז ועד היום.

  6. נוחעם,
    בתכלס הם נכשלו כשלון חרוץ בציבור בכללי, מול שטראוס.
    בשעתו גל רכבו על גל השמחה של תנובה בכללי אבל כפי שזה נכשל בכללי זה גם נכשל בחרדי. אגב אני לא רואה קשר בין שמחה להנאה.
    אם כל זאת אין לגרוע מהעוצמה של איזק להביא 3 חרדים אשכנזים לא חבדניקים, להצטלם למודעה זה היה חתיכת הצלחה וזה מה חשוב…

  7. מנחם כתב:

    השבוע הופיעה בעתון משפחה, פרסומת מגניבה של חברת לורנזו. לטעמי יש בדבר חידוש מרענן, והיה כדאי להביא אותו כאן באתר

    אהממ…. לא נעים אבל זו פרסומת שראויה היתה להיכנס לעיתונלי.

  8. מנחם כתב:

    השבוע הופיעה בעתון משפחה, פרסומת מגניבה של חברת לורנזו. לטעמי יש בדבר חידוש מרענן, והיה כדאי להביא אותו כאן באתר

    תראה. מותר להעתיק מאלקטרה את הרעיון של העיוורי צבעים, הרי גם כאן וגם כאן אין קשר ביו הרעיון למוצר.

    אבל למה להעתיק גרוע? למה מי שכבר רואה את המודעה ומתעניין בה צריך רש”י ותוספות כדי להבין אותה?

  9. אחד הקמפיינים המביכים בהיסטוריית עולם הפרסום
    מה שעצוב זה שהמצב לא השתפר בהרבה מאז, אבל העיקר שכולם שמחים…….

  10. “קרדיט: פורום בחדרי חרדים עולם הפרסום”

    אח, הנוסטלגיה…

  11. וואו איזה שטויות אנשים פולטים…

    אורן:
    “בתכלס הם נכשלו כשלון חרוץ בציבור בכללי, מול שטראוס.
    בשעתו גל רכבו על גל השמחה של תנובה בכללי אבל כפי שזה נכשל בכללי זה גם נכשל בחרדי. אגב אני לא רואה קשר בין שמחה להנאה.”

    אני מציע לך לעשות חיפושון קטן בגוגל עם המילים: אסטרטגיה שיווקית יופלה

    אם זה כשלון אשמח לשמוע מה נקרא הצלחה…

    זה נכון שהאדפטציה למגזר החרדי לא הרשימה בלשון המעטה אך בסה”כ הלכו על הקונספט שכל כך הצליח במגזר הכללי וגרף כל פרס אפשרי בדרך למהפך המרשים ביותר בסגמנט כל שהו בישראל.

  12. אורן כתב:

    נוחעם,
    בתכלס הם נכשלו כשלון חרוץ בציבור בכללי, מול שטראוס.
    בשעתו גל רכבו על גל השמחה של תנובה בכללי אבל כפי שזה נכשל בכללי זה גם נכשל בחרדי. אגב אני לא רואה קשר בין שמחה להנאה.
    אם כל זאת אין לגרוע מהעוצמה של איזק להביא 3 חרדים אשכנזים לא חבדניקים, להצטלם למודעה זה היה חתיכת הצלחה וזה מה חשוב…

    הימני לא נראה כ”כ אשכנזי אולי משתכנז.

    אה.. ולהביא 2 אשכנזים להצתלם בצורה כזאת מביכה זאת הצלחה ענקית. (כמובן שלמי?)

  13. מבהיל עד כמה התחביר לא חוקי, מזעזע,
    הקמפיין תפס בזה שניפנף את הקישקעס שלנו לראשונה אל מול עצמינו, נס שאנו לא אוכלי אדם, אחרת מה הייינו רואים שם…
    והקמפיין לא הצליח שיווקית, למרות גוגל ETC

  14. למי ששאל, התשובה היא כן.

    קמפיין גרוע בהחלט יכול לגרום לתוצאה הפוכה ולהניא אותך מלרכוש את המוצר המפורסם.

    לפעמים לוקח שנים לתקן את “ההברקה” של המשרד והמחדל של הלקוח שנתן את הסכמתו.

  15. סליחה?!
    פ’ פראזניק פ’????

    (על משקל אחד בצל אחד, חמודי?!)

  16. פראזניק כתב:

    “קרדיט: פורום בחדרי חרדים עולם הפרסום”
    אח, הנוסטלגיה…

    “פראזניק”

    אח, הנוסטלגיה…

  17. פוטנציה,
    אותו בצל על כל המשקלים. זה חסכוני יותר.

    (נתי,
    התגובה חייבה את הניק. רק נוחעם עשה בנתיים מיתוג מחדש;-))

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן