‘אפיקים’ חתרו לשינוי. האדפטציה למגזר במקרה של שמפו לשיער נשי, מצריכה חשיבה מקורית, מהסיבות המובנות. אין לחשוב כלל על ctrl+v מהקמפיין במגזר הכללי, הס מלהזכיר רח”ל. זו הסיבה שחברות השמפו ודומיהן הסתפקו עד הנה בארט טיפוגרפי נטו, נטול קריאייטיב ויזואלי. יגעת ומצאת תאמין – סוף-סוף ויזואל קריאייטיבי לשמפו crema. הכתיבה, לא פחות קריאייטיבית: “אם גם לשיער שלך יש לפעמים מצב-רוח משלו…”. החכמתי. מסתבר שגם לפייעס שלי יש מצב רוח משלו.
18 תגובות
גדול. חכם
יצירתיות חרדית במיטבה !
חופפים פייעס עם שמפו?!
שער העונה
.
הכי פשוט מאוד!
.
מצוין
באופן כללי אהבתי אהבתי אהבתי…..
ולחני התשובה היא “בגדול כן , בפרט פאייעס ג’ינג’י
מקורי במיוחד.
מזכיר במקצת את החולץ פקקים של הונדה (מקאן)
קופירייט כתב:
אם כי הביצוע לא דומה באיכותו.
נראה טוב, אהבתי.
מצרף למתלהבים, אכן יפה מאוד וכו’
אחד מהפרינטים הטובים של אפיקים בשנה האחרונה.
הברקה מצוינת, הביצוע בעייתי השמפו לא מודגש לא חשבתי בכלל שמדובר בכלל לפרסום לשמפו (אם כי כמובן אינני קהל היעד שקופץ מלו כל מודעה בנוגע לשיער…)
לנשים יש מצבי רוח משתנים, זו הסיבה שהן בוחרות בשמפו שיעשה להם פאנ(או)
אבל—
הארט על הפנים והמודעה בהחלט לא משדרת כמו שמפו שיהפוך אותך ליפה יותר. חבל
*פאנ(אן)
אין כמו הקמפיין של פנטן (ואין כמו השמפו…)
“פתאום כל שער נראה נהדר”
עם המכחול, מברשת וכד’.
אחד הטובים שראיתי לאחרונה. אהבתי מאוד גם את הרעיון, גם את הביצוע, גם את הצבעים. קליעה למטרה.
מישו אמר כאן ג’ינג’י?
(מעניין במי הוא טועה…)
🙂
ולמה אין השקה ייעודית לליין חדש ונוצץ ???
“פאן לגיזונגאלאך עקשניות במיוחד”
“שמפו טורף הגוזמבות – לגוזמבות עצבניות”