מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
קמפיין עם אחלה מצב רוח
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

‘אפיקים’ חתרו לשינוי. האדפטציה למגזר במקרה של שמפו לשיער נשי, מצריכה חשיבה מקורית, מהסיבות המובנות. אין לחשוב כלל על  ctrl+v  מהקמפיין במגזר הכללי, הס מלהזכיר רח”ל. זו הסיבה שחברות השמפו ודומיהן הסתפקו עד הנה בארט טיפוגרפי נטו, נטול קריאייטיב ויזואלי. יגעת ומצאת תאמין – סוף-סוף ויזואל קריאייטיבי לשמפו crema. הכתיבה, לא פחות קריאייטיבית: “אם גם לשיער שלך יש לפעמים מצב-רוח משלו…”. החכמתי. מסתבר שגם לפייעס שלי יש מצב רוח משלו.

שיער עם מצבי רוח 1
קמפיין עם אחלה מצב רוח
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

18 תגובות

  1. באופן כללי אהבתי אהבתי אהבתי…..
    ולחני התשובה היא “בגדול כן , בפרט פאייעס ג’ינג’י

  2. מקורי במיוחד.

    מזכיר במקצת את החולץ פקקים של הונדה (מקאן)

  3. קופירייט כתב:

    מקורי במיוחד.

    מזכיר במקצת את החולץ פקקים של הונדה (מקאן)

    אם כי הביצוע לא דומה באיכותו.

  4. הברקה מצוינת, הביצוע בעייתי השמפו לא מודגש לא חשבתי בכלל שמדובר בכלל לפרסום לשמפו (אם כי כמובן אינני קהל היעד שקופץ מלו כל מודעה בנוגע לשיער…)

  5. לנשים יש מצבי רוח משתנים, זו הסיבה שהן בוחרות בשמפו שיעשה להם פאנ(או)
    אבל—
    הארט על הפנים והמודעה בהחלט לא משדרת כמו שמפו שיהפוך אותך ליפה יותר. חבל

  6. אין כמו הקמפיין של פנטן (ואין כמו השמפו…)
    “פתאום כל שער נראה נהדר”
    עם המכחול, מברשת וכד’.

  7. אחד הטובים שראיתי לאחרונה. אהבתי מאוד גם את הרעיון, גם את הביצוע, גם את הצבעים. קליעה למטרה.

  8. מישו אמר כאן ג’ינג’י?

    (מעניין במי הוא טועה…)

    🙂

  9. ולמה אין השקה ייעודית לליין חדש ונוצץ ???
    “פאן לגיזונגאלאך עקשניות במיוחד”
    “שמפו טורף הגוזמבות – לגוזמבות עצבניות”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן