מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
meyeden
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חיפשתי פרסומת ישנה שתבטא את החום הנורא שנכפה עלינו, זה מה שמצאתי הכי קרוב. מים קרים לנפש מזיעה. חברת ‘מי עדן’ מפרסמת במגזר החרדי את הבר הביתי, באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל / 2005.

כך מפרסמת מי עדן בר-מים לבית החרדי 4

קרדיט: פורום בחדרי חרדים עולם הפרסום

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. מצב החום כ”כ גרוע, שזה נראה כאילו עוד פעם מישהו למעלה שכח לסגור את הדלתות של גהנום… הייתי משפצרת טיפה את הסלוגן ל :” מים קרים לנפש מתאדה” (-:

  2. אח, איך שהילדים של פעם היו רעננים.
    נוסטלגיה טובה.

  3. .
    חפשו את המודעה שהיתה לפני, במקאן.
    מיעדן בר – תרוו ממנו נחת…
    .

  4. זה היה פעם כשהאמינו שהמים המינרלים בריאים יותר מימימי ברז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן