מדור מדיה ב’מרכז העניינים’ הציג את הנתונים המלאים של דו”ח יפעת עם דירוגי משרדי הפרסום והיקפי התקציבים של הלקוחות הבולטים במגזר החרדי • אנו מגישים את המדור המלא לקריאה פלוס פרשנות שלא נכנסה לעיתון מפאת חוסר מקום: עמוד 1 • מדור מדיה • עמוד 2 • מדור מדיה
משרדי הפרסום לאן?
‘בולטון פוטנציאל’ ממשיך להוביל בהיקף התקציבים ומדורג במקום הראשון עם תקציב כפול מאלו הנמצאים במקום השני. ‘בולטון’ רושם לעצמו עליה של 46 אחוזים ונדמה כי הוא הולך לתפוס את המקום הראשון עוד הרבה מאוד זמן. כפי שצפינו, ‘גל אורן’ מתחזק ב-42% ועולה אל המקום השני יחד עם ‘אפיקים’. ‘גל אורן’ עלה בשנים האחרונות מדרגה אחת כל שנה וזה יפה. אילו היקף התקציבים היה מתקרב לזה של ‘בולטון’ היינו מהמרים שזה עניין של שנה או שנתיים עד שיתפוס את המקום הראשון בעשיריה הפותחת. אבל לא. הוא יצטרך להסתפק במקום השני לעת עתה.
‘אפיקים’ גודל ב-5% בלבד ונשאר במקום השני (יחד עם ‘גל אורן’). ‘מימד’, במקום הרביעי, רושם עליה של 33%. אם המגמה הזו תימשך בכל משרדי הפרסום גם בחציון השני של השנה – הרי ש‘מימד’ יעלו למקום השלישי וייתכן שנראה את ‘אפיקים’ יורד שני שלבים, היישר אל המקום הרביעי.
במקום החמישי, ‘טריו’, שעקף בשנה שעברה את ‘תוצאות אפקטיביות’. העליה של ‘טריו’ חדה במיוחד – 60% בחציון הראשון של 2010, בעזרתו האדיבה של ‘טרקלין חשמל’. מעניין יהיה לראות אם תקציבים חדשים ימשיכו לחזק את המחלקה המגזרית של אדלר חומסקי או שהנסיקה תיעצר כאן. בכל מקרה, הם לא צפויים לעלות מדרגה והמשרד ידורג בסוף השנה, ככל הנראה, במקום החמישי.
ובמקום השישי: ‘תוצאות אפקטיביות’. למרות העזיבות שהיו בשנה האחרונה בעקבות המלחמה שמתנגדי ‘שפע שוק’ מנהלים נגד המשרד, הצליחו ב‘תוצאות’ לרשום עליה של 12 אחוזים בחסות ‘שפע שוק’. ההפתעה באה אם כן מ‘פרסום חן’, שהרבה מאוד אנשים נוטים לזלזל בהם וביכולתם. ‘פרסום חן’ רושם עליה כמעט כפולה מזו של ‘תוצאות’ ומתקרב לזה האחרון בצעדי ענק. כפי שאמרנו, אם מגמה זו תימשך – ‘פרסום חן’ צפוי לעלות למקום השישי ו‘תוצאות אפקטיביות’ לרדת אל המקום השביעי, מיקום אחד מעל המחלקה החרדית של ‘מקאן אריקסון’, שרושמת עליה זניחה של 6%, אך אנו מתחשבים בעובדה כי הקמפיינים המרכזיים שלה עלו אחרי ספירת הנתונים לקראת הדירוג הנוכחי.
14 תגובות
ועכשיו לאמת הכואבת,
גל מתהדרים בפלדהיים נו באמת אם מזה עליתם אז המצב לא טוב.
בולטון זו מפלצת שאי אפשר לעצור
אפיקים היחיד ששומר על שפיות, יגאל, מה דעתך לקחת את ספרי יפה נוף?
טריו, הבלוף הגדול, לא פרוקטר, לא טרקלין, לא ניופאן הכל דרך חברות רכש מדיה אז ממה גדלתם?
מקאן, אם מעייני הישועה נחשב ללקוח אז הכל ברור.
תוצאות, נו באמת
פרסום חן אכן גדול אבל המילה פרסום זרה לו לחלוטין
כן ככה זה בעולם שלנו הרבה שקרים מעט אמת וזקן 1 שצועק המלך הוא עירום…
אורן,
זה ממש לא נכון לומר שגל גדלו רק בזכות פלדהיים. תנובה הגדילו את התקציב שלהם בלמעלה ממאה אחוז!
ובולטון הוא גם בלון גדול שמנופח בזכות לקוחות שלא מבינים קריאייטיב וקונים מדיה לבד כממולוחי הסוחרים שבשוק.
איש,
אל תהיה תמים, די ברור שפלדהיים היא זו שנתנה את העלייה לגל כי חוץ מתנובה שאר הלקוחות די הקפיאו, אגד, חוגלה, אלעל
לגבי בולטון אני מסכים איתך שכל אבל כל מה שקשור לקרייאיטיב לא קשור כלל לבולטון, אבלח לרוב הלקוחות הם רוכשים את המדיה ומדובר במפלצת שמגלגלת כפול מגל.
מוזר שאני “מסנגר” עליהם כשאני נמצא הרבה מתחתיהם ברשימה…
אבל אל תשכח את כל הכספים שגל מגלגלים עם עלוני השבת ושאר ירקות.
המשרד הזה מעסיק למעלה מארבעים עובדים!
אני לא חושב שבבולטון מעסיקים הרבה יותר.
להערכתי לגל יש הרבה פעילות שלא נספרת ביפעת.
השמנת של התקציבים ממומנים בבהילות קרבות אדירים, קרבות כאלה נמשכים על סף הסיבולת משני הצדדים, ויסתיימו איפשהו, אין לנו COCA VS. PEPSI מקומי, גם לא קטן, כשההם ירגעו, למרות שאחרים ישקשקו חרבות, מסתבר שהעוגה הכללית תוריד נפיחות, ההתכתשות הביצתית סביב לקוחות “הזנב הארוך” תהיה עזה, וישועה אין, תריצו ב-לופ, הללוי-ה.
מזג אוויר:
חשש לשפל ממושך באזור אור החיים, הטמפרטורה בתנובה מוצתה – מזג האוויר ישוב להיות רגיל בהדרגה, עומס חום כבד צפוי לשרור בתקשורת האינטרנט, לימאים גלי אדפציות ינועו כרגיל מכיוון תל אביב בואכה בני ברק,
איש כתב:
אתה בטוח שאתה מתחת ברשימה ולא מתחת לבוס המאיר שלך?
נכון שיפעת הוא המקור האמין ביותר בד”כ, אבל לך תסביר להם את הדילים מאחורי הקלעים, שלל ספק משנים את התמונה.
לדעתי מימד ממוקמים הרבה יותר גבוה ממה שנתנו להם, אם מסתכלים על רשימת הלקוחות…
“עומס חום כבד צפוי לשרור בתקשורת האינטרנט…” מבוסס על משהו? או סתם תחושת בטן, כי זה באמת מסקרן…
.
אין ספק שדו”ח כזה מעורר התרגשות שיש בה רטט של תחרות בריאה.
מצד שני, בואו נודה שלא רק הגודל קובע, ובטח לא כמות העמודים הנספרת.
נפגש בקקטוס, באפ”י, בקאן…
.
הגודל לא קובע, זה בודאי נכון.
אז מה כן קובע ?
רכש המדיה, הקרייטיב, שאר ירקות וקקטוסים, כמות העובדים או אולי חשבון הבנק
התשובה מאד ברורה
יש כאן משחק מאד רציני שנקרא דו”ח יפעת. ובמשחק הזה ברור מאד מי ניצח . . .
סומבדי,
חוצניק ודינקיס מכירים אותי אישית.
לא הייתי משקר כשהם מכירים אותי.
ותשאל אותם אם אני עובד מתחת למאיר גל שאגב הוא חבר טוב ואיש יקר.
איש, ההצטדקות מיותרת.
מה שלדעתי הולך להזדעזע זה סביב טריו שתקציביו החרדים זולגים החוצה, קוטיינר שעד עכשיו לא מספיק ברור מדוע עזב את טריו (כשלון שלכם חוצניק ודינקיס) מצליח לקחת תקציבים חרדים נאים מכור מחצבתו אושר = חרדי, טרקלין יבואן LG = חרדי,
כך שמה שעלול להיות, זה שטריו ידרדר חזק למטה
כל השאר ישאר אותו דבר אותם שקרים ומניפולציות שכבר הפסקנו לקנות.
קוטיינר שותה את טריו בקשית, מעניין יהיה לראות את הדו”ח הבא של יפעתוש…
הדוח הבא, או בנו של הבא, או נכדו:
36 מליון שנתרמו ע”י המדינה לשיווק חריש, גם אם הלפ”מ המשוקץ לא יקח הכל, הוא יככב בראש הטבלה, לידיעתך קוטיינר… אה, בולטון קחו קרדיטים על לוגואי העיתונים, זה הרבה אינצ’ים
אם כבר מדברים על גל ועל בלופים המציאות היא שהמשרד “הגדול” ביותר הוא השקרן המוצלח יותר. ספרי אור החיים שנחשב ללקוח מפלצתי לא מעביר שקל למדיה דרך בולטון והוא קונה הכל ישירות והרווח היחיד של בולטון זה יפעת.
כנ”ל מלון נירוונה שכבר שנים מופיע ביפעת תחת בולטון ואין שקל משם שמגיע אליו הכל בארטרים מכיוון שהמשווק כידוע לכל הוא בריסק בכבודו ובעצמו.
כנ”ל יד לאחים ועוד מספר רב של “לקוחות”.
מאיר גל הבין, הפנים וביצע עם פלדהיים את אותו הבלוף וזה מה שמקדם אותו ע”פ אפיקים.
היחידים בעשיריה שאינם משקרים זה מימד (מקום ראשון אמיתי מבחינתי) אפיקים תוצאות ופרסום חן.
על טריו חבל לדבר הם מגלגלים גרושים שם.
אגב, פרסום חן לא כותב קרדיט במקרים רבים כי הוא מייצג לקוחות מתחרים רבים ותוצאות אפקטיביות מנהל תקציב שלדעתי הוא הגדול ביותר במגזר החרדי שפע שוק הבעיה שלהם שהקד”מים המטורפים שהם עושים והצפת הרחוב בעשרות אלפי פשקווילים ואינסוף עמודי פרסום בחינמונים לא נספרת ביפעת וביתד נאמן והמודיע שפע שוק כידוע לא נכנסים.