כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
פרייבט קולקשן - כרמל מזרחי - בולטון פוטנציאל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כרמל מזרחי יצאו במיתוג חדש ביחד עם בולטון פוטנציאל לסדרת היינות privet collection, אבל עם כל המיתוג היוקרתי והמושקע אנ’לא יודע למה זה נראה לי קצת מאולץ כל הקמפיין הזה. יש לי איזו תחושה שאומרת שמפספסים כאן משהו.
הרי בשביל ה’מייבינים ביין’ לא צריך פרסומת כזו גרנדיוזית, תן להם גרגור קל באיזה בוטיק יין והם יגידו לך אם זה שווה או לא. אלא מה? הם מנסים לפנות לקהל היעד שלא מיו-דע-מה מבין גדול, אבל קונה מידי פעם ע”פ המלצות שהוא שמע מחברים שכן מייבינים… אז למה המשפט המתחכם הזה ‘להבין ביין זה להתרגש מחדש’?
טוב, אני מבין שחלק מהמיתוג ה’יעני’ יוקרתי, זה שלא תבין את המשפט. כאילו, אנחנו לא מדברים בכלל לאלו שלא הבינו, אתה קטן על היין שלנו… אנחנו אריסטוקרטים שמבינים מילים גבוהות, משפטים אינטליגנטים ובכלל – קונים בקבוקי יין, סיגרים וויסקי כל שבוע במאות דולרים בדיוטי פרי!… אבל הלו!… מי קהל היעד?
יש שיגידו שזה הפוך על הפוך, אבל תרשו להיות בספק מהעניין, תיחכום ופרסום חרדי לא הולכים ביחד.

פרסום יוקרתי הוא פרסום טוב? 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. פירוש הרמ”ש:
    “מבינים ביין מתרגשים בכל פעם שהם מגלים יין מרתק, כמו היו עולי ימים שלראשונה גילו את האלכוהול ומתגוללים מאושרים בקיאם ליד הפיצוציה באלנבי.
    הפרייבט קוקלקשן של כרמל הוא התגלית החדשה שלך, תוכל לה***** עליו לפני האורחים ולומר אוהו, איזה יין משובח! שמעת כבר על הפרייבט קולקשן של כרמל?”

    פינת הרח”ל:
    מאחור- הרצל קצוץ זקן שר”י.

    תוספות:
    ומכאן למדנו שכרמל לא מבינים מה זה פרייבט קולקשן, שאם לא כן הייתה נפיק מינה שכרמל שקרנים, וחזקה על ישראל שאינם שקרנים. חוץ מבי**.

    קהל היעד:
    איזה קהל? זה אוסף פרטי! את הבקבוק הזה ירשתי מהרצל עוד כשהיה מקצץ בזקנו!

    התגובה צונזרה * רב הבלוג

  2. משה, פינת הרח”ל? מאחור- הברון דה-רוטשילד, מייסד היקב. מה תגיד עכשיו?
    אני לא מסכים איתך דינקיס, מודעה יפה ומתאימה לקהל יעד שלא מי יודע מה מבין ביין אבל מרגיש טוב לקנות דברים שנראים או נותנים רושם של יוקרתי. זה יין זול (יחסית) ויוקרתי (שוב, יחסית).

  3. מסכים עם פירסינג.
    מסכים עם דינקיס.

    היתכן?
    כן.

    מצד אחד, המודעה מתחכמת עם כותרת מיותרת שבאה ככל הנראה לתת תחושה של “גבוהה גבוהה” עבור אלו שהבנה ביינות, איננה בדיוק המומחיות שלהם.
    מצד שני, היא אכן משדרת יוקרה ליין די פשוט (לאניני הטעם) ואף זול יחסית, אך זוהי אכן סידרה שנראית טוב על השולחן ונותנת תחושה של מכובדות למי שניחה על שולחנו ואינו מהמבינים הגדולים ולא יספוג בעקבות כך חיצי ביקורת מאורחיו לסעודה.

    לטעמי, המודעה יפה. מאד. משדרת משהו מיוחד ושונה, וזו כבר נקודת יתרון ושאפו למבצע,
    אך אני בכדי לפתור את הפלונטר המדובר, הייתי מוותר על הכותרת ה”מפוצצת” ולא מכניס כותרת כלל.
    מודעה כזו אינה זקוקה לכותרת, היא זקוקה לאוויר של מבטים מסוקרנים מאנשים שאינם מבינים ביינות.

    אדוור

  4. “להבין ביין זה להתרגש מחדש” – הם שינו את העיצוב בסה”כ ורוצים להגיד שלהבין ביין זה גם להתרגש מ(העיצוב ה)חדש.
    אני לא כל כך אהבתי את הפרסומת רק מהסיבה שאני אישית לא אוהבת לייקר משהו שלא צריך שיגידו שיש בו יוקרה.
    מה כן הייתי עושה, אהבתי מאוד את העיצוב ולכן הייתי משאירה הכל אותו הדבר רק שהייתי מסירה את “להבין בייין זה להתרגש ממחדש” ומשאירה את זה ככה, נראה לי אמיץ ואולי לא כל כך מקובל, אבל הסדרה הזאת ספציפית מדברת בעד עצמה ואם זה רק קונספט של עיצוב מחדש אז להשקיע בויזואל ולא בטקסטים.

  5. בינינו מי מבין ביין? או בכלל מה זה להבין ביין? זה בדיחה של אנשים שרוצים לשחק חשיבות מול אחרים אז כאילו הם מרגישים חמיצות עפיצות ונפיצות ביין מבסויים מבציר מסויים,
    ואחרי ש”להבין ביין” זה סוג של חשיבות ויוקרתיות, באו בבולטון ונתנו הזדמנות לעוד אנשים שרוצים עלאק ליהיות מבינים ביין אבל לא בדיוק יודעים איך, וכעת יכולים להבין ע”י שמתרגשים מחדש.
    נ.ב. גילוי נאות: הכותב לא שותה יין אפילו בקידוש, פשוט לא מבין מה מצאו בדבר החמוץ הזה.

  6. פירסינג – בנוגע לפינת הרח”ל. אני משער שכשלתי בהעברת המסר הסאטירי על הקושי בפירסום לציבור החרדי.
    באופן מפתיע, אני יודע לקרוא אנגלית ואף למדתי משהו על ההסטוריה של המושבות והברון אדמונד דה רוטשילד . אני מבטיח לך נאמנה שאף לרגע לא חששתי שמדובר במשומד הרצל שר”י.

    בנוגע ל”רושם של יוקרתי”.
    היין הזהיוקרתי בעיני ממש כמו יין מקופסה
    http://www.5min.com/Video/Holiday-Wine-Review-Thinking-Inside-the-Box-70740891

    והסיומת “עכשיו כולם רואים שאתה מבין ביין” פשוט מביכה.

    לתקציבאי- מי מבין ביין? אני.

  7. אני באמת לא יודע מה אתם רוצים. אמנם אין כאן קריאייטיב. אבל מיתוג לפי הספר ועיצוב מצויין יש.
    יוקרתי, ממשיך את השפה של “מבינים ביין” של כרמל, וכמו שציינו כאן, זה לא יין ב-1000 ש”ח אלא מן הסתם עולה כמה עשרות שקלים, וממוצב טיפה גבוה יותר כדי לגבות עליו פרמיה נוספת.. זה הכל. ובתור כזה, הקמפיין עושה את העבודה יופי טופי.

    אגב, אני לא אוהב את הקונספט של “עכשיו יראו שאתה מבין ביין”. אני מסכים עם החבר’ה כאן, ולא נראה לי שלחרדים רבים אכפת ש”יראו שהם מבינים ביין”. אבל מכיון שזה מוצנע ולא המסר הראשי, זה עובר לדעתי.

  8. האמת היא שיצא לאחרונה יין שלא היה בו שום מעלה באמת הוא היה יין חסר תועלת גם “למבינים ביין” ולא נתווכח אם יש כזה דבר בכל אופן לא היה לקופיריטר מה לעשות הוא הלך ליקב שלהם ולא מצא על מה להתמקד בסוף הוא שם לב לזה שכל העובדים שם נכים ומוגבלים אז הוא הוציא את אחד מהסלוגנים היותר יפים שהיו פעם זה הלך ככה…
    “יש יין שאנשים אוהבים ויש יין שאוהב אנשים” אגב מי שעשה את זה הוא אחד מדבסטים בתחום שמו גיא כוכב.. הוא פרילנסר במקצועו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן