מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
tefel
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

טריו מפיקים עוד מודעה קריאטיבית במיוחד, עבור מגהצי הקיטור של ניופאן. הרעיון מצא חן לא רק בעינינו, אלא גם בעיני מנהלי השיווק של המותג. וכך, אחרי שהמודעה יצאה למדיה החרדית, הם ביקשו להעתיק את הרעיון גם אל המגזר הכללי. כי זה יפה.

מגהץ קיטור חלומי 4

קרדיט • פרסום: טריו • מנהל קריאייטיב: ערן טלמור • ארט: נטע קונין • קופי: פנינה וינרב • סופרוויזר: יהודית טל • יח”צ: רחלי גרינוולד • תקציבאי זוטר: משה גבריאלוב

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. ”תקציבאי זוטר: משה גבריאלוב”

    כאילו דא?!

    לא נתן לך זכות קדימה בצומת?

  2. חייבת לומר – סוף סוף!!
    סוף סוף קריאייטיב.
    ככה אני אוהבת.

  3. .
    מסר אחד וזה הכל.
    הבריף היה כנראה מצויין ולא לחץ ‘תכניסו גם שזה אחלה מגהץ עם שמונה תוכניות + שלטר בטחון וכפתור חסכון.
    .
    אחלה.
    .

  4. גיהוץ היא עבודה קשה שאני ממש לא זוכר את החלק שבו מתקלקל המגהץ הוא מה שמעצבן בו.

    הצללות בכרית זוועתיות.

    לא יודע האחריות הרבה יותר משכנעת מהוויזואל.

  5. לאנשים פשוטים כמונו שרגילים להסתפק במועט זה בסדר…
    גם אם היבואן אהב את זה מתוך שינה, זה רחוק מלהיות חלומי

  6. יש כבוד.

    אני מעריך שגור צודק. צריך רצון טוב של לקוח כדי להביא קריאייטיב טוב.

    שאפו.

  7. ויז’ואל נאה, אכן.

    יכולהיות שהתוצאה כיוונה לבריף, אבל משהו בקריאייטיב/קונספט לא מחודד בכלל, ממתי אחריות למגהץ מרגיעה עד כדי שינה? וכי מדובר בביטוח בריאות?
    ואם כבר אחריות =רוגע, אז כרית על קרש גיהוץ (אובייקט עם איכויות של דרגש),

    סורי, קהל היעד שבי לא שוכנע.

  8. צר לי אבל שום מודעה בסדרה של ניופאן לא אהבתי, כולם בגריד מזוויע, תחליטו או שהמודעה נקייה וזה כולל את החלק של הטקסט הצפוף, או שהמודעה עמוסה להעביר את כל הטקסט ל5 אינצ’ גרוע, יכול להיות שמדובר בעניין של טעם.

  9. אם קהל היעד הנשי שבי התלהב ממשהו, זה מכך שאפשר לנוח למרות העבודה המיגעת והמעצבנת- גיהוץ.
    חבל שחמש שנות האחריות מהוות את הסיבה, כי זה פחות חזק אצל נשים . להן יותר קשה לגהץ בגדים מאשר לגהץ את הישרכארט מיידי יום.

    לא יודע, הכרית נראית מאד מזמינה, סל הכביסה המגוהץ והמקופל מלמטה גם משרה שלווה.
    רק עניין אחד קצת מרטיף אותי, אם מישהו ידמיין את עצמו נח על קרש הגיהוץ הסצנה הבאה שידיימין זהו מגהץ רותח שמונח על פניו הרדומות.

    מחריד… 🙂

    אגב, מאד נהניתי! מקורי ומיוחד!

  10. סוף סוף, אביסלע קרייאטיב
    אביסלע אושר…

  11. כוונתו של חוצניק (?)

    “אם הזוטרים כרישים – בוודאי שהבכירים לוויתנים”.

    🙂

  12. נמלה כתב:

    תקציבאי זוטר…
    איזה מעליב..

    אז בשביל מה ללכת?

  13. חח,
    בערך כמו שאומרים להבדיל על כהן ‘אדיוט’ שחלילה לא מדובר ב’הדיוט’

  14. אני לא מאמינה שאני כותבת את זה, אבל באמת עושה חשק לגהץ ((-: (ואח”כ ללכת לישון על קרש הגיהוץ והכרית שנראים כ”כ מזמינים…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן