תן לו בסטנדרט. ההברקה לא משהו ויכולה להעליב אנשים כבדים שמנהלים מוסדות.
ההומור של קהל היעד עד כמה שידוע לי לא בשמיים.
אהבתי, זה מקומם! וגורם לאנשים להתעכב, להינות ולזכור!!!!!!!!
והדרך לפעולה קצרה!
חושבת כמו איש. (רק הפעם)
זה טוב.
טוב בשביל פוסט ותגובות נלהבות בפאשקוויל.
לא בשביל פרסום יעיל ואפקטיבי.
שניהם לא טובים מספיק
הפעם צעצועי תלת מימד שווים אפס, דחוף בית ספר לכותרות,
הרעיון מוצלח, ועדיף ללא ספרות אלא במילים: אתה שווה אפס
הבסיס לא מספיק מדוייק.
תנסו לחדד את הבריף…
“היוטיובער רעבע” – תגיד את זה שוב=)
הלוואי שהם יקראו גם את ה-0, גם את ה’ריבית’, גם את מנהל…. וגם את ה’אתה..’ / ‘מגיע..’
וגם שיבינו… שכל זה קשור לליסינג.
בעצם, שלא יקראו. לא ממש מכבד.
חבר’ה, אנשים לא מפרגנים יותר משניה (וואהו, הגזמתי) למודעות שלנו. מבינים או שווים אפס?
חמוד לכם!! בכללי עבודה יפה מאד!!
רק קצת לא מובן מה שהולך שם… 🙂
הראשון יותר מכובד ומובן
בשני – הבדיחה לא כל כך מוצלחת, אלא אם כן יחדדו מעט את הויזואל וינסו לקלוע בקופי להומור ה”ביזנסי” של קהל היעד 🙂
בהצלחות! אתם מסוגלים להפיק את המיטב!!
לשמינית עמוד לא הייתי הולך על המהלך הזה.
ללקוח בסדר גודל כזה (שאפו), מגיע קצת יותר נראה לי…
מותגים.
אין אפס…
🙂
ליס קאר, עד כמה שידוע לי, ניסו להיכנס לפני כשנה לשוק החרדי דרך האינטרנט, ולא הצליחו. עכשיו בעיתונות, יש סיכוי שילך להם. רעיון טוב, קצת נועז, אבל מקורי ומעניין.
מוטי
נוטה להסכים עם כך שבד”כ חוש הומור של מנהלים ידוע כלא מפותח במיוחד… מה גם שהבדיחה עצמה לא מספיק מתובלת… עדיף שיילכו על הסטנדרט…
14 תגובות
תן לו בסטנדרט. ההברקה לא משהו ויכולה להעליב אנשים כבדים שמנהלים מוסדות.
ההומור של קהל היעד עד כמה שידוע לי לא בשמיים.
אהבתי, זה מקומם! וגורם לאנשים להתעכב, להינות ולזכור!!!!!!!!
והדרך לפעולה קצרה!
חושבת כמו איש. (רק הפעם)
זה טוב.
טוב בשביל פוסט ותגובות נלהבות בפאשקוויל.
לא בשביל פרסום יעיל ואפקטיבי.
שניהם לא טובים מספיק
הפעם צעצועי תלת מימד שווים אפס, דחוף בית ספר לכותרות,
הרעיון מוצלח, ועדיף ללא ספרות אלא במילים: אתה שווה אפס
הבסיס לא מספיק מדוייק.
תנסו לחדד את הבריף…
“היוטיובער רעבע” – תגיד את זה שוב=)
הלוואי שהם יקראו גם את ה-0, גם את ה’ריבית’, גם את מנהל…. וגם את ה’אתה..’ / ‘מגיע..’
וגם שיבינו… שכל זה קשור לליסינג.
בעצם, שלא יקראו. לא ממש מכבד.
חבר’ה, אנשים לא מפרגנים יותר משניה (וואהו, הגזמתי) למודעות שלנו. מבינים או שווים אפס?
חמוד לכם!! בכללי עבודה יפה מאד!!
רק קצת לא מובן מה שהולך שם… 🙂
הראשון יותר מכובד ומובן
בשני – הבדיחה לא כל כך מוצלחת, אלא אם כן יחדדו מעט את הויזואל וינסו לקלוע בקופי להומור ה”ביזנסי” של קהל היעד 🙂
בהצלחות! אתם מסוגלים להפיק את המיטב!!
לשמינית עמוד לא הייתי הולך על המהלך הזה.
ללקוח בסדר גודל כזה (שאפו), מגיע קצת יותר נראה לי…
מותגים.
אין אפס…
🙂
ליס קאר, עד כמה שידוע לי, ניסו להיכנס לפני כשנה לשוק החרדי דרך האינטרנט, ולא הצליחו. עכשיו בעיתונות, יש סיכוי שילך להם. רעיון טוב, קצת נועז, אבל מקורי ומעניין.
מוטי
נוטה להסכים עם כך שבד”כ חוש הומור של מנהלים ידוע כלא מפותח במיוחד… מה גם שהבדיחה עצמה לא מספיק מתובלת… עדיף שיילכו על הסטנדרט…