WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
laeil
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הפרסומת הזו פורסמה בשבוע האחרון בעיתון בשבע:

אתה שווה אפס 1

במייל שקיבלנו היום, מתלבט המשרד פרסום, האם לבחור בפרסום אינפורמטיבי מכובד וסטנדרטי, לעיל, או בפרובוקציה קלה, לקמן. מה דעתכם?

אתה שווה אפס 2

קרדיט: פרסום מותגים • קופירייטר: שלמה ליברטובסקי • פלנינג: שושי לינטופ פריינד • ארט: יוכי פורייס

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. תן לו בסטנדרט. ההברקה לא משהו ויכולה להעליב אנשים כבדים שמנהלים מוסדות.

    ההומור של קהל היעד עד כמה שידוע לי לא בשמיים.

  2. אהבתי, זה מקומם! וגורם לאנשים להתעכב, להינות ולזכור!!!!!!!!

    והדרך לפעולה קצרה!

  3. זה טוב.

    טוב בשביל פוסט ותגובות נלהבות בפאשקוויל.

    לא בשביל פרסום יעיל ואפקטיבי.

  4. הבסיס לא מספיק מדוייק.
    תנסו לחדד את הבריף…

  5. “היוטיובער רעבע” – תגיד את זה שוב=)

    הלוואי שהם יקראו גם את ה-0, גם את ה’ריבית’, גם את מנהל…. וגם את ה’אתה..’ / ‘מגיע..’
    וגם שיבינו… שכל זה קשור לליסינג.
    בעצם, שלא יקראו. לא ממש מכבד.

    חבר’ה, אנשים לא מפרגנים יותר משניה (וואהו, הגזמתי) למודעות שלנו. מבינים או שווים אפס?

  6. חמוד לכם!! בכללי עבודה יפה מאד!!

    רק קצת לא מובן מה שהולך שם… 🙂

    הראשון יותר מכובד ומובן
    בשני – הבדיחה לא כל כך מוצלחת, אלא אם כן יחדדו מעט את הויזואל וינסו לקלוע בקופי להומור ה”ביזנסי” של קהל היעד 🙂

    בהצלחות! אתם מסוגלים להפיק את המיטב!!

  7. ללקוח בסדר גודל כזה (שאפו), מגיע קצת יותר נראה לי…

  8. ליס קאר, עד כמה שידוע לי, ניסו להיכנס לפני כשנה לשוק החרדי דרך האינטרנט, ולא הצליחו. עכשיו בעיתונות, יש סיכוי שילך להם. רעיון טוב, קצת נועז, אבל מקורי ומעניין.

    מוטי

  9. נוטה להסכים עם כך שבד”כ חוש הומור של מנהלים ידוע כלא מפותח במיוחד… מה גם שהבדיחה עצמה לא מספיק מתובלת… עדיף שיילכו על הסטנדרט…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן