כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
adir
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשנים האחרונות התעוררנו לשוק חדש, שוק השטריימל. אם עד לא לפני הרבה זמן כולם היו הולכים עם כמה מותגים וותיקים בלבד, לא עוד. בשנתיים האחרונות המשחק השתנה, ומי שלא שייך למגזר החסידי לא מבין עד כמה התחרות כ”כ אדירה וחזקה. קבלו פרסומת מלוטשת מבית משרד הפרסום כיוון למותג די חדש בתחום: ‘אדיר שטריימלך’.

אדיר וחזק משמיעים קול 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. השטריימל גניבה

    Hey! they took this idea from Miller the USA from MEDIA OTG.I’ll try to email it soon.

  2. אדיר וחזק? חשבתי שהכינוי הזה תפוס כבר למישו…
    כפרני, ביזארי, אבל ללא ספק, עושה את העבודה.
    בסרט הדוקומנטרי שיעשו על תעשיית הפרסום החרדית, הפרינט ה זה יתפוס מקום בולט…

  3. אהבתי!

    אם כי מבחינה עיצובית יש מקום לליטוש, (אחרי הכל זו מודעה שמוכרת מוצר שהעיצוב קובע בו…)
    בכל זאת המודעה מגיעה מזווית מעניינת.

  4. לא יאומן! בלי בושה? סתם ככה? לקחת פרסומת שפורסם לפני שנה ע”י משרד OTG MEDIA בארה”ב? בלי שינוי ועוד שזה היה גם לשטריימל סוחר?

    אני ממליץ לך ללכת ללמוד קצת קופי.
    סליחה

  5. איפה OTG MEDIA ?שיביא את פרסום המקורי

  6. עזבו אתכם השטריימל ותעברו ללוגו

    הוא לא מזכיר בצורה מחשידה את הלוגו החדש של הומינר?

  7. ושוב אנ’מוצא ת’צמי בתפקיד משבית המחמאות.

    יש כאן שגיאה רצינית. מה שממריץ את הציבור החסידי להחליף את השטריימל הישן שלהם לחדש הוא לא מבחן החוזק והאדירות. מה שקורה זה פשוט שינוי אופנתי שכובש את השוק מסוג השטריימל הישן לזה החדש, שינוי שהתחיל בצעירים וממשיך בציבור המבוגר יותר.

    מה שדרוש כאן בבסיס הוא הצגה מרהיבה וכובשת של המוצר שיש למפעל להציע. מודעות טיפוגרפיות ותחכומים לשוניים לא יניעו את צעירי המגזר לעבר מפעלי אדיר. זה רק יהפוך אותו למשהו לא מובן ו’נישט שייך’.

    או שכיוון לא מכירים את שוק השטריימלים החסידיים, או שאני מתפלל בלדרמן ואוכל שארית ונותן דירה בבני ברק לבת שלי.

  8. מאוד יפה, נכון זה מזכיר קצת את הפרסום של “מילרר” , אבל הביצוע כאן הרבה יותר “אדיר וחזק”

  9. הביצוע לרעיון היה יכול להיות בהרבה יותר טוב נראה כאילו לקחו את הרעיון וביצעו אותו בלי שום ערך גרפי (דן לכף זכות הדד ליין שלהם היה קצר בטירוף)
    את ה5 שנות אחריות הייתי מגדיל
    והלוגו שמיד הזכיר לי את הומינר.

    שימו לב “ועמידים לאורך ימים”

  10. כאילו טיפוגרפיה זה אדיר וחזק?
    ויזואל נחמד נטול הקשר,
    למה לא פיל דורך על?
    ובכלל כשהמתחרים קורעים מכירים, הארד סייל הוא המלך

  11. פירסומת בסדר אם כי לא נראה מרחוק או בקטן וזה דורש שטח פירסום גדול, אני גם בעד להגדיל את עיגול האחריות.
    באשר להקשר לפירסומת של מילר, סביר להניח שבכיוון לא ראו פירסומת שהתפרסם בארה”ב לפני כשנתיים+ והרעיון שנפל לשניהם הוא מקרי ורק מראה שזה חזק, כמו שהמודיע אם יערכו כתבה מסיומת לא יבדקו אם בדער ייוד נמצאה לפני שנה כתבה דומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן