דני כהן, סמנכ”ל ‘בולטון פוטנציאל’ עוזב את המשרד לטובת ניהול המחלקה החרדית ב’אפיקים’ • את מקומו יתפוס דודי דביר, מנהל תחום המשכנתאות ב’מזרחי טפחות’ • תקציב הפרסום של ‘ניקול’ עובר מ’גל אורן’ ל’מגזרים’ • תופעה: לומדים פרסום – על הקורס החדש של אימאג’ לנשים בלבד ועל מחזורים חדשים שנפתחים ב’לומדה’ ו’הבצפר’ • הפינות הקבועות: המצעד החרדי, לומדים לקרוא ורואים עולם • לחצו כאן למדור המלא
3 תגובות
מענין אותי מאד לדעת, איך אפשר אם בכלל לבדוק את המידה של היעילות והאפקטיביות של קורסים חדשים שרק עכשיו נפתחים, כשאין לי את המדד של נסיון, וותק ורשמים מפי כאלה שכבר סיימו ללמוד שם.
אני חושבת שהקורס של אימג’ ינחל כשלון חרוץ. מקצוע הקופירייטינג הוא לא מבוקש והמשרות במשרדי הפרסום תפוסות באנשים שעושים עוד עשר דברים במקביל. היטיב להגדיר זאת מוטי רובינשטיין בכתבתו כשכתב כי זו הסיבה בגינה הקורסים החרדים מנסים לכלול כמה שיותר אספקטים ולא מתמקדים במקצוע אחד בלבד כדוגמת קופירייטינג.
למותר לציין כי אפילו הקורס החרדי של ACC לא התמקד אך ורק בקופי אלא כלל מושגי יסוד בכל מקצועות הפרסום. מניין האומץ למשפחת סובול לפתוח קורס ייעודי למקצועות הקופירייטינג? לא ברור!
אבל האם קורס כוללני שנוגע בכל נישה על קצה המזלג לא יוצא נפסד בבחינת ‘תפסת מרובה לא תפסת’? אני דוקא ראיתי בחיוב את הכיוון של התמקדות בנושא קופריינטינג בלבד. רק לא הבנתי איך אפשר להרשם בעיניים עצומות על בסיס ערב הכרות בלבד, כשאין לי את הפלוס של מוניטין ורזומה משנים קודמות.