חסידי ברסלב, כך מתברר, החליטו שהגיע הזמן להפסיק להתבייש. אם יש להם קלף מנצח של הבטחה ממסוימת ובלעדית, למה שכל העולם לא ידעו מזה. השנה, יצאו החסידים בקמפיין אגרסיבי קמעא, על “התיקון הכללי העולמי” המועבר בשידור לווייני ישיר בנקודות רבות בארץ ובעולם. הקמפיין מתפצל לשתי גרסאות. הגרסה העדינה: “כל העולם עוצר לרגע”, והגרסה החריפה אש: “רק אחד הבטיח”.
2 הפרסומים גם יחד נשלחו לעיתונים כפי שהם, כאשר הבחירה ניתנת בידי העורכים, לקבוע איזה מהפרסומים יופיע בעיתון. וראו זה פלא. “המבשר” בחרו בגרסה העדינה שהתפרסה על עמוד החדשות מקצה לקצה, בעוד צוקרמן בחר ‘בשעה טובה’ בגרסה החריפה, בעוד הוא מביע דעה אישית בעד היציאה מהקופסה.
קרדיט: נוחעם
3 תגובות
נחתום על עיסתו:
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=56443
יופי של קמפיין.
כמובן ש”הגירסה החריפה” יותר חריפה (ומכאן אולי שמה..), אבל גם ה”עדינה” מצוינת.
הימור שלי- קופי שפיץ גיתם בדימוס שראה את האור וקצת התגעגע…
לדעתי העולם עוצר לרגע יותר מותח ומסקרן.
בכ”א הם גם השיקו אתר אינטרנט אתם מוזמנים לבקר
http://www.uman.co/