WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
tnuva
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כולנו גדלנו בילדותנו על אימרות הכנף בדבר המבחן האולטמטיבי המודד נכונה אם העומד מולנו צורך מספיק סידן: מבחן הציפורן. אם צבעו לבן כסיד, הסידן מעולה. מנומר? טעון שיפור, צבע עור אדמדם? המצב בקאנטים. ‘גל אורן’ רקדו על המבחן הזה בפרינט שכולו חסד-לזולת מטעם קופת בית ‘תנובה’, כאשר יד בריאה ומלאת סידן, מושיטה מטמון בצורת נייר כסף מדולדל ומשקוואק שקיבל משמעות עילאית, אל יד מסכנה וחסרת סידן מינימלי הנוטה להינמס מרעב.

קמפיין זה אינו מסוג הקמפיינים שאנו יכולים להרשות לעצמנו לקטול חופשי, ולכן לא נהיה רעים לומר ששיטת שיווק זו נגנבה ממטרנה & חסדי נעמי של “בולטון פונטציאל”, (גם אם כאן הלכו צעד קדימה, ואיפשרו בחירה בין ששה ארגוני חסד), אף לא נקצין ונאמר שבקמפיין כזה יש מקום להברקות קריאייטיביות פורצות קופסה שיבטאו את ה”כשאתה קונה גבינה, אתה בעצם קונה גם לאחד שאינך מכיר”, אלא במקום ‘צרות העין’ נצטט אימרת רבי יואליש מסאטמאר זצ”ל: “במצוות הצדקה, גם נתינה ‘שלא לשמה’ נחשבת כנתינה ‘לשמה’ ממבטו של העני, כי בין כך ובין כך צרכיו מולאו”. אשר על-כן: ירבו קמפיינים כאלו בישראל, תגנבו חופשי רעיונות שיווק זה מזה, תכסחו האחד לשני את הצורה, כל עוד המרוויחים הם ‘גם’ העניים דלי הסידן.

תרגישו חופשי לגנוב 1
קופת בית תנובה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. כשמדובר ב-6 ארגונים, יותר קשה לתאם ביניהם כמה אריזות בודדות חולקו במסגרת המבצע

  2. היאוש בתנובה עושה את שלו שטראוס וטרה אוכלים ואוכלים,
    ולתנובה אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים

  3. בולטון כמובן הכניסו לארגוני החסד את ‘אהבת ‘חסד’ מבעלזא.

    וכמובן הבורות של החילונים חפצי-החרדים ממשיכה לחגוג. מגדל אור&יד עזרה ושולמית&חסדי נעמי(!), מעניינים ת’סבתא של אשת החיל הרחמנית והמתייפחת. קופת העיר וועד הרבנים יותר קריאטיביים.
    (וגם זה מיותר. תנו הגרלות וצ’ופרים, מה הקשר לצדקה, מה?)

  4. אוי וויי, גיוואלד!
    משהוא חמד לו הניק שלי
    אז איך יבחינו בין המייבין המקורי להמייבין המזוייף?

  5. @ גילערנטער:

    שים לב שכתוב בקטן (הרבה מידי) שבין המשתתפים יוגרלו 10 מקררים.

  6. רבוש”ע למה שאני לא אקבל את הקופסא השביעית?

    גם ככה זה יקר…

  7. מה דעתכם על שם לקמפיין:
    1. מעשרים את הגבינה

    בלי קשר לשם של הקמפיין במקום היד הייתי שם קופת צדקה (אה אולי אין את זה באיסטוק)

  8. גם שנה שעברה היה לתנובה מבצע עם שם דומה. לא???
    בטח בפשקוויל יכולים למצוא לנו את זה.

  9. מעניין מתי הארגונים החרדיים יפרסמו בשקיפות מלאה את כל מקבלי המשכורות והעלויות תפעול כפי שעושה לתת באתר שלהם.

  10. ואני הקטן חושב שזהו שוב סוג של זלזול בלקוחות החרדים.
    אמנם זה מצטייר יפה והומני, וגם אמור לדבר “חרדית” מושלמת.
    בכל זאת צדקה, וכמו שתיאר הכותב, יד עם סידן ליד בלי סידן וכו’.
    אבל למה? למה? ושוב למה?
    באמת נראה לכם שהחרדים מחפשים רק לתרום כל היום.. וזה גם מה שישכנע אותם לקנות דווקא תנובה?
    כמובן שאנחנו החרדים אוהבים לתת צדקה.. אבל לא נראה לי שמישהו יעדיף בגלל זה תנובה..
    אם כבר, חנות הקונספט שהעניקה בזמנו קופסאות פלסטיק מוזרות, היוותה גימיק ענק..
    ****
    אהה ואם כבר קמפיין, אז כל מי שקצת יברר אצל חסדי נעמי-מטרנה, על עלות הקמפיין, יגלה שסוג כזה של קמפיין, הוא אחד הרווחיים והזולים ביותר.
    מכיוון שלחברה המפרסמת, שאמורה לתרום כנגד המכסים…
    אתה התרומה עצמה היא מקזזת מול המס הכנסה, והרווח הכפול גדול לאין ערוך..
    אבל בואו נעזוב את זה, נעריך את הקמפין, ואת ההתחשבות בחרדים.
    ***
    בקרוב, על כל לולב שתקנה בבאסטה בשוק, שני מוכרי לולבים ינענעו גם לולב בחג..
    אשרינו!

  11. ואני גדלתי על –
    ציפורניים ורודות? מצבי מעולה
    לבנות? טעון שיפור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן