WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
'יתד נאמן 'בפרינט שכולו 'שטיק מוסר'? אתמהה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעוד ידידי חוצניק טוען שהקמפיין הנוכחי של ‘לאומית’ הוא “אגרסיבי עם מסר חד ונוקב”, אנכי הקטן עדיין מתלבט מה מפחיד יותר וסוחט דמעות, העלונים המזעזעים של קופות הצדקה, או ההפחדות של ‘טריו’. בכל אופן, כהורים חשוב שתדעו כי “משחק בקרוסלה עלול להסתיים בפציעה חמורה”, וכמובן ש”נסיעה תמימה באוטובוס עלולה להסתיים בפציעה חמורה”. רגע, לנשום אפשר חופשי? אז תדעו שלא, יש סיכוי סביר שעוד בהמתנה לאוטובוס נידבק באיזה שפעת ה’דבר-אחר’, לפחות כמו הסיכוי שהאוטובוס יתהפך והקרוסלה תקבל כנפיים. מישו ‘בטריו’ הורגל להפחדות פוניבז’איות, וזה לא אמור לעבוד על אנשים אינטלגנטיים. חבר’ה, תנערו את האבק, ותביאו לנו קמפיין משכנע עם טיפת הומור. כמו למשל AIG שהעבירו מסר דומה בזריקה מעודנת לווריד הישראלי. בכדי לומר את הדברים בפשטותם, אנו לא צריכים את המקצוענים.

אפרופו הפחדה, אותנו זעזעו דברים אחרים, כגון הטקסט שנראה לקוח היישר מ”ראשית חכמה”, הכיפה שהודבקה ברשלנות קטסרופלית על פדחת הבלונדיני, והעיתון המאד-מגזרי שביד הנוסע התמים. אה, רגע, המגזר ההוא דווקא אוהד שיטת הפחדות.

אמא'לה, איזה פחד 1
"משרד הבריאות קובע" לגזור ולהדביק בגן הקרוב לביתכם.

אמא'לה, איזה פחד 2
'יתד נאמן 'בפרינט שכולו 'שטיק מוסר'? אתמהה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. אגרסיבי? כן!
    חד? כן!
    נוקב? כן!

    אך האם עוד פעם אנחנו צריכים לאכול את הלוקש הזה של חברות הביטוח? לא!
    אזהרה:הפחדות,לא יגרמו למשרד פרסום אחר-להעריץ אותך!

  2. ההסבר הוא פשוט,
    ניתן לומר שקופ”ח לאומית ניסתה כמעט ה-כ-ל על מנת לשכנע אותך לחבור אליה ומשזה לא קרה עוברים לשלב ההפחדות.
    ככה זה עם הילדים גם, לא? “תרים את כל המכוניות”
    -אחרי דקה –
    ” אני סופרת עד 10 אם אתה לא מרים אז……………….” (מכאן זה כבר תלוי עד כמה אתה חינני [משורש שמו של המקובל חן שר”י] )
    בקיצור וכמו שאמרו מעלי, ברגע שאדם מרגיש חשש או חמור מכך, פחד – הוא לא יתחבר למוצר, אלא אם מה שרוצים לשכנע אותו זה לחגור חגורה.

  3. ברגע שראיתי את המודעה בעיתון ידעתי שיהיה הרבה מה לכתוב עליה, ובסתר ליבי קוויתי ש’נוחעם’ יהיה זה שירד עליהם…

    ו… הוא עשה את זה טוב!

  4. קמפיין מזעזע ! ! !
    נוחעם, היטבת לבטאות הסתייגותי מהנ”ל.

  5. הפחדה לא גורמת לאנשים לשלם כל החיים ע”מ לריב על הכסף כאשר חלילה יזדקקו לו.

  6. כמוכן מניפולציות פשוטות, בד”כ רק יגרמו לאנטיגונזם ודחיה.

    כמאמר הפסוק: לי זה לא יקרה.

  7. הקונספט נכון

    הטקסט (ובעיקר הבודי) פשוט גרוע. לחלוטין.

  8. תמיד ידעתי שקשה למצוא דוגמנים חרדים מבוגרים, לא ילדים.
    אם כבר ׳השקיעו׳ בצילומים באוטובוס, לא יכלו לסחוב ילד עם כיפה לגינה?
    ונתפסתי לזוטות, כי למהות המודעה, באמת שלא ראוי להתייחס… כנראה שלאומית באמת הפחידו אותי 😉

  9. ואם יש את הביטוח אז הנפילה לא תקרה???

    זה כמו פרסומת
    תאונת רכב יכולה לגרום למוות!!
    אנחנו נארגן לך הלוויה יפהפיה עם פרחים מדהימים וארון מעץ ליבנה!

    הפרסומת אמורה להיות לאחר מקרה כמו
    הילד נפל מהקרוסלה וקיבל פציעה חמורה
    אנחנו נחטא נחבוש נעשה פחחות וצבע ונשלח לכם ילד חדש. לאומית!!

  10. הכיוון נכון. טקטיקת הצגת הדברים – בעייתית.
    לפני 10-12 שנים (בארה”ב – אולי קצת יותר) זו היתה השיטה: קח כאב או איום, פמפם בו כמיטב כשרונך, והצע את המוצר שלך כפתרון.
    היום הצרכן אומר לך: עזוב אותי מאיומים. לי זה לא יקרה. ואם יקרה יום אחד, ח”ו? נו, עד אז, ירחם השם…
    לכן אתה צריך למכור לו את א. ההווה ב. בחיובית.
    בסגנון הזה יכלו לכתוב: קורים כל מיני דברים בחיים, כדי להיות רגועים – תעשו היום ביטוח!

  11. אני חושב שעל דבר אחד כולם מודים: הקמפיין הזה עם כל הרתיעה שיש ממנו מכניס חזק את הביטוח הבריאותי למודעות הציבור שהיה אדיש לו עד היום. וכנראה שגם הרבה יצטרפו לביטוח הזה.

    רק ש…
    מי שיותר ירוויח מהקמפיין הזה יהיה דוקא הקופה הבאה שתפרסם על ביטוח בריאות
    ואחרי שטריו הכניסו את הנושא למודעות הציבורית להם יישאר רק לרכוב על הל הגל הזה בצורה יותר עדינה ומשכנעת וללא הפחדות…

  12. בשיחה עם סוכני ביטוח שונים, על המותר והאסור בעסקת ביטוח חיים או בריאות בלי להזכיר את הקמפיין הנוכחי. מתברר שעשו כאן את כל הטעויות האפשריות, במסע הפחדה מעורר ריאקציה.
    בכל ההדרכות לסוכני הביטוח ישנה אזהרה חד משמעית לא להיכנס למסע שכנוע מפחיד, המעורר התנגדויות. סוכני הביטוח עוברים הדרכות רבות בנושא ‘טיפול בהתנגדויות’. המסרים שבהם משתמשים סוכני הביטוח הם: ” קח אחריות על המשפחה שלך”. “אתה איש משפחה נפלא, תדאג להם לעתיד בטוח” ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן