דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
(תקציר) מיליון שש מאות ושישים אלף פעם (1,660,000) עשו אנשי היקום שימוש במונח “שבת המלכה” עד לרגע זה, כך לפחות על פי גוגל • מדוע בכל זאת אהבנו?
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מיליון שש מאות ושישים אלף פעם (1,660,000) עשו אנשי היקום שימוש במונח “שבת המלכה” עד לרגע זה, כך לפחות על פי גוגל. כמחצית להשערתי בשירותי הפרסומאים שסחטו את המונח הזה בוראציות שונות ומשונות מכל כיוון אפשרי, אך מתברר שאפשר עדיין להבריק קריאייטיב בריא חד וחלק במשפט הכה משומש. ‘מקאן’ הביאו לנו השבוע את הפרינט שיהפוך את האשה הסחוטה למלכה אם רק תשכיל לעבור את מפתן ‘ניו-פארם’. אהבנו את החדות, את ההתאפקות מללכלך את הארט במוטיבים גרפיים מיותרים כנהוג, וכמובן את הפשטות הגאונית.

שבת המלכה בפעם ה - 1,660,0001 1
השימוש ה 1,660,001 במונח "שבת המלכה"
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. יופי של כיוון,
    חופשי הייתי מלטש את הטקסט המדובר,
    אם כי הסלוגן פשוט גרוע!
    וחוצמזה הגיע הזמן שהארט יצדיק את קיומו.
    וחבל.

  2. את מוזמת אלינו? העיקר הכוונה.

    קיטשי לגמרי לטעמי, אבל יש כאלו שזה מה שעושה להם את זה.

  3. אהבתי את המודעה.
    רק חבל שלא הגיהו את הטקסט: את מוזמת אלינו…

  4. הארט מזכיר הכל חוץ מאסטתיקה וטיפוח….הולך על מוטיב מלכות המצביע יותר לכיוון
    השלטון מאשר לזה הענוג וההגייני..
    באשר לשימוש במונח-באמת יפה …אם כי את הטקסט ניתן היה ללטש
    במבט ראשוני הפרינט יכול להיראות כמו דף כריכה של חוברת עיונית בהלכות שבת.(הכתר והעיטורים בניחוח יודאיקה)

  5. שבת,
    כל השבוע לפנייך, את עסוקה בטרדות היום יום, להלביש, לחתל, לטפל, לכבס, להכין לילדים סנדווויצ’ים, לדאוג שכולם שתו שוקו, הילדים שוב משחקים מחבואים, לא עוד פעם… הנה אברימי, יוסל’ה, מוישי, חני, אסתי, אבל איפה מלכה? רק זה חסר לך…
    מלכה!

  6. @ אביהו עצר:
    חמוד.
    ממש.
    אחלה רעיון לסדנת כתיבה יצירתית…

  7. חלאס. למה אי אפשר להעלות במגזר החרדי קמפיין נורמלי?

  8. אחלה הברקה אבל מה הקשר לשבת? חיבור צולע.

    אגב, שמתם לב שהכתר ההפוך – שיוצר פקק… יחד עם שבת המלכה (ע”ע הקמפיין השחוק של אפיקים) יחד עם האדום עושה קמפיין תת מודע לקוקה קולה…

  9. חמוד ומבריק, נקי ועושה את העבודה, אם כי אולי היה טוב יותר לכתוב שבת למלכה…למד אחת שגורמת לסלוגן להיות חד ומהיר יותר אבל ס”ה הברקה

  10. עילוי אמיתי נוחעם.
    כתיבה שנונה להפליא, יורקת אש לכל עבר, מסנוורת וחושפת כל נקודת תורפה.
    ברסלב זה הסיפור?

  11. אני עם גיזמו.
    המודעה עושה לי דה ז’ה וו חריף לקמפיין השבת של קוקה קולה.
    תנו לגזים להתמדף לפני שאתם יוצאים בקמפיין כל כך דומה….
    והפעם – 6 בסולם פנינה.

  12. ההזמנה היא לחנות לא למוצרים או השימוש בהם. @ פסח:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן