מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
הקמפיין החצוף של ‘קול ברמה’ מצליח להלהיב את המדור והוא יוצא מגדרו לנוכח העבודה הקריאטיבית של ‘דמיון’ » ו’קוקה קולה’ מכשירה דור חדש של מנהיגות עסקית צעירה בטעם החיים כמובן » הדוברים החדשים-ישנים של ועדות הכנסת מעוררים סערה במשכן » ו”פורסים את העוגה מחדש” בכנס המי”ל ו’מקאן אריקסון’ » בפנים: המדור המלא
inyanim
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הקמפיין החצוף של ‘קול ברמה’ מצליח להלהיב את המדור והוא יוצא מגדרו לנוכח העבודה הקריאטיבית של ‘דמיון’ » ו’קוקה קולה’ מכשירה דור חדש של מנהיגות עסקית צעירה בטעם החיים כמובן » הדוברים החדשים-ישנים של ועדות הכנסת מעוררים סערה במשכן » ו”פורסים את העוגה מחדש” בכנס המי”ל ו’מקאן אריקסון’ » כל זאת נוסף על המדורים הקבועים: לומדים לקרוא, שווה ציטוט, צא ולמד ומושג בפרסום » לחצו כאן למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. פרסומת לא יכולה ליצור נגטיב לאוכלוסייה כה גדולה.
    אם הולכים על משהו נקודתי, זה יכול להיות משעשע, אך במקרה דנן כל מי שנהג מונית, עו”ד או פוליטיקאי וכו’ יכול ירגיש פחות נוח כשידליק את הרדיו וקולו של מימרן יתנגן (או יהדהד) ברקע.

  2. מהקמפיינים ההזויים שראיתי בחיי,
    ויסלחו לי נשות דמיון, הקמפיין מזכיר לי קמפיין בחירות בינוני. למה לא להשוויץ עם הטלנטים החדשים בני גל, ריבלין, דובקין.
    בושה!

  3. אחד הקמפיינים המבריקים שנראו במחוזותינו.
    אבל לא הבנתי מי קהל היעד

  4. תראו חברים. אני לא בא להגן על דמיון. הן אמורות לעשות זאת בכוחות עצמן.
    אך, אני סבור שבשורה התחתונה מדובר בקמפיין גאוני. אני מנסה לדמיין את הבריף שמטרתו למכור רדיו חרדי לציבור חילוני.
    ותגידו מה שתגידו, רדיו ללא נשים שחלק לא מבוטל מזמן האוויר שלו מוקדש לשיעורי תורה הוא רדיו חרדי. במיוחד כאשר אנחנו יודעים שבתקופה האחרונה הניכור וההסתה התגברו משמעותית.
    לכן, כשחלפתי על פני שלטי החוצות, לא יכולתי להתעלם מהשימוש באלמנטים הערכיים. הרגשתי שאני יושב באותה ישיבת אסטרטגיה בו קיבעו את קהל היעד כציבור מסורתי ערכי המחפש על הסקאלה משהו יותר ערכי, משהו שמזכיר יותר את בית אבא או נכון לומר סבא. אהבתי ושיתפתי.
    אגב, יש גם קמפיין פנים חרדי שמדגיש את הפנים החדשות של התחנה. אבל אני לא עסקתי בתחנה, עסקתי באנשים או נכון לומר בנשים של דמיון שמצאו פתרון יצירתי לבעייה שהונחה לפתחן.
    אכן, במבט שטחי יש כאן אולי אלמנט נגטיבי. אבל רק במבט שטחי, משום שכל פסיכולוג מתחיל יודע שמרבית האנשים מעריכים את עצמם יותר מהמציאות. כל פוליטיקאי משוכנע שהוא מצוייד בערכים וכל נהג מונית חושב שיש לו דרך ארץ.

  5. איזו תקשורת חרדית (קמפיין פנים) תראה פנים של שדרני רדיו?
    המודיע?
    יתד?

    חוץ מלשכנע את המשוכנעים ביום ליום, מה עוד אפשר להשיג שם?

  6. חיים גיל,
    לא מובן לי למה תמיד אתה חייב להגן על החלשים, אבל ככה זה כשיש לך לב מזהב..
    הקמפיין גרוע!
    הבריף כנראה לא ממש התעלה על עצמו!

  7. האם אין כאן זילזול מוסתר וגלוי בבעלי התפקידים השונים? דבר שלא ייעשה בכלל בפרסום ובפרט שהם עצמם קהל היעד?

  8. דווקא נהנתי מהקמפיין.
    על אף שאני לא רואה את נהגי המוניות והפוליטקאים וכו’ כקהל יעד להאזנה.
    נ.ב הבהרה גם אני לא מקהלי היעד של מאזיני קול ברמה.

  9. חיים גיל,
    לא כל מודעת פרסום היא כותרת של נחשוני ולא כל עובראורח בגהה הוא פסיכולוג שחופר בתת מודע.
    בפרסום אתה חייב לתפוס את הלקוח בשנייה הראשונה שהוא מעיף את המבט על המודעה ובמקרה הזה המודעה מופנית לכלל האוכלוסייה שלא תמיד חופרת במעמקי הנפש להבין כוונת המשורר. השניה בה הציץ נהג המונית במודעה יוצרת נגטיב כי היא לא נוחה לא לו ולא להרבה רבדים מהאוכלוסייה.
    מעבר לכך, רדיו חרדי שמשמיץ בריש גלי (גם אם זה נכון) לא עובר לי חלק בגרון.

    זו דעתי הענייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן