מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מפקד האוכלוסין הפרסומת למגזר החרדי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בלשכת הפרסום הממשלתית התחילו להשקיע יותר מחשבה בכל מה שנוגע לקמפיינים פרסומיים במגזר הכללי. הפנימו לאחרונה שאי אפשר להמשיך ולעשות צחוק מהצופים, והגיעו למסקנה, אני משער, כי אם רוצים פרסום אפקטיבי – צריכים קצת להשקיע. לחשוב על תובנה, לבנות אסטרטגיה מסויימת והכי חשוב – לנסות כמה שפחות להציק. אז זהו, זה קרה רק במגזר הכללי.
אם אתם רוצים שם בלפ”מ לדבר אל ליבו של המגזר – אנא, השקיעו קצת יותר מחשבה. עשו קצת שיעורי בית. חוסו על כבודכם. כי במודעה למפקד האוכלוסין יש חותמת מבוימת ומזעזעת, שלא נראתה כמוה במחוזותינו והחרדי הזה אולי קצת נראה חרדי, אבל היה עדיף כבר “חרדי וקטורי”.
אגב, מזל שכתבתם “בסייעתא דשמיא” גם על המודעה וגם על תעודת ההוקרה. פעמיים. כי אם הייתם שוכחים את זה, לא עלינו חס וחלילה בלי עין הרע, המודעה היתה נראית כמו שאר המודעות המגזריות. ועל זה כבר צחקו חז”ל.
יצאתם לפמ! 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. אגב, היצירה לא של לפמ. היא של בולטון, ידידיי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן