בלשכת הפרסום הממשלתית התחילו להשקיע יותר מחשבה בכל מה שנוגע לקמפיינים פרסומיים במגזר הכללי. הפנימו לאחרונה שאי אפשר להמשיך ולעשות צחוק מהצופים, והגיעו למסקנה, אני משער, כי אם רוצים פרסום אפקטיבי – צריכים קצת להשקיע. לחשוב על תובנה, לבנות אסטרטגיה מסויימת והכי חשוב – לנסות כמה שפחות להציק. אז זהו, זה קרה רק במגזר הכללי.
אם אתם רוצים שם בלפ”מ לדבר אל ליבו של המגזר – אנא, השקיעו קצת יותר מחשבה. עשו קצת שיעורי בית. חוסו על כבודכם. כי במודעה למפקד האוכלוסין יש חותמת מבוימת ומזעזעת, שלא נראתה כמוה במחוזותינו והחרדי הזה אולי קצת נראה חרדי, אבל היה עדיף כבר “חרדי וקטורי”.
אגב, מזל שכתבתם “בסייעתא דשמיא” גם על המודעה וגם על תעודת ההוקרה. פעמיים. כי אם הייתם שוכחים את זה, לא עלינו חס וחלילה בלי עין הרע, המודעה היתה נראית כמו שאר המודעות המגזריות. ועל זה כבר צחקו חז”ל.
4 תגובות
לפחות הכותרת לא רעה…
ועל זה כבר צחקו חז”ל. חחחחח.
אגב, היצירה לא של לפמ. היא של בולטון, ידידיי
אם זה באמת של בולטון אז המצב קשה…