מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מודעה שהכין בועז שרון מסטודיו כישרון לחנות ירקות שכונתית, לקראת פסח, רומזת שהירקן המפרסם מסוגל למנוע התקפי חרדה מיותרים • רושמים מאחורי הפלאייר את רשימת הירקות הדרושה לפסח ובעל החנות ידאג שהלקוחות יקבלו את המשלוח עד הבית חינם, תוך הקפדה על כללי הזהירות המתבקשים ערב פסח, ועוד בהכשר רבני • קריאייטיב גם לירקנים
ksharon1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מודעה שהכין בועז שרון מסטודיו כישרון לחנות ירקות שכונתית, לקראת פסח, רומזת שהירקן המפרסם מסוגל למנוע התקפי חרדה מיותרים. כל מה שעל המקומיים לעשות זה לרשום מאחורי הפלאייר את רשימת הירקות שהם צריכים לפסח ובעל החנות ידאג שהם יקבלו את המשלוח עד הבית חינם, תוך הקפדה על כללי הזהירות המתבקשים ערב פסח – ועוד בהכשר רבני. אני אהבתי. מאוד.

המרגיע הלאומי החדש: ירקן שכונתי 1
קריאייטיב לירקן שכונתי - גם זה אפשרי

קרדיט • קופי: שחר צייגר • עיצוב: בועז שרון

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. אחלה מודעה!
    פעימות הלב שלי מתאימים לויז’אל מרוב הנאה.

    בא נגיד שהרעיון הכולל לא משהוא, ירקות מליצים נו נו!
    אבל הויז’ואל המוצלח מכפר על הכל

  2. יפה מאוד!

    קצת ויזואל גם של פירות וירקות היה מביא גם ריח של פירות וירקות, אבל פ’סדר. ויתרנו.

  3. אהבתי מאוד!

    מה שמוכיח שעבודות מעולות לא חייבות להגיע דוקא ממשרדים גדולים.

  4. לפעמים המעצבים הקטנים מביאים לתוצאות גדולות!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן