עזרו לי להבין. מהו סוד הקסם בפרינט הבא שגרם לאשתי לרוץ בין כמה בתי מרקחת שונים, העיקר כדי לקנות ‘נורופן’ לבני הקודח? [“זה הרבה יותר טוב מאקמול” היא הסבירה לי בנחישות]
ההבטחה הפרסומית [מעביר את החום תוך רבע שעה*]? האיור המזלזל [שלא לומר מסלסל≈]? אולי ה’ליטוף של אמא’ [אין כמו…]? ובכלל, שמתם לב לכוכבית הקטנה המפנה אותנו ל’הערה קטנה’ באנגלית? לא פיענחתי את הכתב הקטן [אתם מוזמנים לעשות זאת], אבל הנה הניחוש שלי למה שכתוב שם:
*מוריד את החום לאחר 15 דקות למשך 30 שניות ע”פ מחקר שנעשה באוניברסיטת פרופוגנזדה, מדינת נאבדה, ארה”ב. המחקר בוצע על ילדים ג’ינג’ים בני שנתיים עד שנתיים וחצי ממוצא אפגני…
7 תגובות
הי,
אכן מודעה מוצלחת, אבל חייב לציין שגם התרופה… 🙂 לא אני לא יחצן שלהם.
בכל מקרה, זה בד”כ נותן שקט של איזה 7 שעות…
תעשה לי טובה,
צריך לשלוח את המודעה הזאת לפסיכולוג ילדים,
זה נראה כמו ציור של ילד מוכה!!!
על הפנים.
האמת היא שהפרינט לא עבר אותי בכלל (טוב מה אני מבין) אבל לדעתי זה מיותר כי נראה לי שע”פ רוב לא קונים תרופה אפילו לכאב ראש על סמך פרסום בעיתון אלא יותר על פי המלצה מחבר / רופא / רוקח,
כך שהיו צריכים להשיע יותר על אנשי מקצוע שימליצו לקלינטים,
אגב נורופן הולך כ”כ טוב לא בגלל הפרסומת אלא בגלל שהחומר הפעיל שלהם שונה מהחומר שיש באקמול ודומיו (פראצטמול) ולכן בין אקמול לנורופן לא צריכים לחכות 6-8 שעות אלא כ-4 שעות אחרי האקמול אפשר לתת נורופן (גם לתינוקות) מה שהביא לכך שבבתים רבים מחזיקים גם וגם,
ואגב זה באמת גם עובד.
זה לא הרבע שעה- זה הליטוף.
ואם יש משהו שהאמא תרגיש אמא אפילו שהיא תלעיט את בנה בכימקלים תוצרת קונג-פו
אז היא תקנה אותו.
אחלה תובנה.
הוי דינקיס פה נפלת ובגדול! מודעה גרועה ומעוררת אנטי מכמה סיבות:
1. לא מאמינים להבטחה הפרסומית
2. ציור של ילד מוכה
3. כוכבית ענקית שכולה אומרת “אבל”
יצחקי כנראה לא קראת טוב ת’פוסט… קרא שוב!
אני לא הבנתי עד עכשיו מה יש בפרסומת הזאת, אבל במציאות היא עבדה טוב. ועם המציאות קשה להתווכח.
אני לא אהבתי את הפרסומת הזו, אין בה שום דבר חכם במיוחד
ליטוף של אמא + דם של יונים על הטבור מעביר את הצהבת באותה מידה
(ותסלחו לי על הדוגמה)
ובלי קשר לפרסומת רופאים ממליצים לגוון כאשר החום לא יורד , לתת אקמול ונורופן לסירוגין, התרופה באמת טובה.