מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
הושק קו הטלפון הביתי הייעודי של 012 פלוס באישור וועדת הרבנים לענייני תקשורת • נראה שמדובר בפריצת דרך משמעותית עם חיסכון אפשרי של מאות שקלים בחודש • שיחות חינם בתוך הקהילה, שיחות חינם לקול הדף ולקול הלשון • כל הפרטים וגם תמונות צהובות
IMG_477800
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בתחילת השבוע נערכה ההשקה לקו הביתי הכשר של 012, במסעדת ‘ארטמיט’ ברמת גן, בתום פרק זמן ממושך שכלל דיונים אינטנסיביים ובדיקות משותפות רבות לחברת התקשורת 012 סמייל ונציגי וועדת הרבנים.

הלכנו לבדוק איזה נציגים מהמדיה כיבדו בנוכחותם, וחזרנו עם רשימה:

יוסי צלניקר (קו עיתונות), יענקי מייזליש (קול ברמה), עופר גדנקן (קול חי), אליהו הנדלר (המודיע), חיים קליגר (המבשר), מתי גרינפלד ואריק אליוביץ (יתד נאמן), אהובי שוירץ ונעמי מלכה (בקהילה), אורי צור ואבי גרינצייג (בחדרי חרדים). וגם: הרב חיים לנג (נציג ועדת הרבנים לענייני תקשורת), הרב יצחק גולדקנופף (מנכ”ל רשת הגנים של אגודת ישראל), נציגי משרד הפרסום גל אורן ונציגי חברת 012 סמייל.

ועכשיו לדברים החשובים מתוך הקומוניקט המפורט:

הרב חיים לנג, הביא את ברכת ועדת הרבנים לענייני תקשורת והגדיר את השקת הקו הכשר כיום בשורה. הרב לנג ציין כי הציבור החרדי איננו נאבק בקידמה, אלא פועל להתאים אותה לערכים החינוכיים, ההלכתיים והמוסריים שהוא אמון עליהם. לדבריו, “המהפכה התקשורתית אינה פוסחת על הציבור החרדי, אך הציבור החרדי שומר על ערכיו הרוחניים”.

קו הטלפון הביתי הכשר ישווק באמצעות 012 פלוס, חברת תקשורת ייעודית לציבור החרדי, אשר עם השקתה פותחת תחרות בשוק הטלפוניה הביתית למגזר. הצעת החיסכון המרכזית של החברה היא שיחות חינם בתוך הקהילה: מנויי קו הטלפון הביתי הכשר של 012 פלוס יוכלו לדבר ביניהם בחינם וללא הגבלה, דבר שיוזיל את מחיר שיחות התקשורת הביתית במשפחה החרדית בצורה ניכרת.

בנוסף, יוצעו שירותים מתקדמים כגון: תא קולי, עקוב אחרי, שיחת ועידה ועוד – בחינם. קו טלפון שני יותקן ללא כל עלות נוספת. התקשרות ל”קול הדף” ו”קול הלשון” תינתן בחינם. החברה מנוהלת בידי שומרי תורה ומצוות ומרכזת את כל פעילות החברה ושירותיה לציבור החרדי, תוך הקפדה על רמת שירות בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר.

מוועדת הרבנים לענייני תקשורת נמסר כי המנויים בקומה הכשרה בקו הטלפון הביתי החדש, יזוהו על-פי סדרת המספרים המיוחדת שהקצתה החברה במיוחד ללקוחות החרדים, שיתחילו ב 072-29.

IMG_473500IMG_476200IMG_477800IMG_478700IMG_479800IMG_480100IMG_485400IMG_486500IMG_488900IMG_494700

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. אני הכי אוהב את המבע על פניו של יִצְחֶק גולדקנופף.
    אני אומר אחד. ואני אומר שתים. ואני אומר: שלש!

  2. הרב יצחק גולדקנופף (מנכ”ל רשת הגנים של אגודת ישראל)

    🙂

  3. אברומי גרונדמן!
    האיש שמאחורי הקלעים….

    כל הכבוד!
    שאפו ענק!

    (למי שעדיין לא מכיר… בתמונה השלישית יושב ליד מאיר גל)

  4. מכיון ואנשי פשקוויל הכניסו קומוניקט מדויק שהגיע מגל אורן, אין לי אלא לספר לכם מה ששמעתי מאחת שהייתה שם.

    לאחר סיום הנאומים הוזמנו הנוכחים לארוחה. נו שוין, ארוחה ב’ארטמיט’ לא הולכת ברגל, וכולן חיכו על מקומותיהם לבוא המלצרית, מתברר שהארוחה הייתה ‘בר’ של סנדביצים עם נקניקים לצד בורקסים ועגבניות שרי.

    איזו אכזבה

  5. אַבְרֵימִי כתב:

    אני הכי אוהב את המבע על פניו של יִצְחֶק גולדקנופף.
    אני אומר אחד. ואני אומר שתים. ואני אומר: שלש!

    לייבי
    מוישי

    מזל טוב ללייבי שהתארס השבוע

    אז סוף סוף הצמד זייברט-אירינשטיין עשה משהו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן