מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
אחרי קמפיין המיתוג המחודש של חברת מיה שהבאנו לאחרונה, מגיע קמפיין הסלקטד עבור מוצרי קטניות ארוזות בוואקום > האריזה מוכרת לכולנו, או לפחות לי, ממדפי המרכולים בריכוזים החרדים > עכשיו גם מיה רוצה > אבקש מגולשי השטיבל להיכנס לפוסט, כי זה לא ברור מאליו
1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחרי קמפיין המיתוג המחודש של חברת מיה שהבאנו לאחרונה, מגיע קמפיין הסלקטד עבור מוצרי קטניות ארוזות בוואקום.

אנחנו מכירים את האריזה המיוחדות זה זמן רב ממדפי המרכולים בריכוזים החרדים. מיה משיקה את האריזות החדשות, שומרת על המוצר מפני מזיקים ומעלה לאוויר קמפיין ברור.

312

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

21 תגובות

  1. מה יש להוסיף,קמפיין השנה מבחינתי חד מהוקצע וברורררר.

  2. לא, לא אהבתי!
    הניקוד הזה… באלי להקיא

  3. דווקא אני אהבתי שסוף סוף מיה הענתיקה שינתה את הלוגו ויצאה בקמפיין כי באמת היה צריך…

  4. זהנראה מודעה למפגרים/כאלה שלא מבינים מה שמדברים אליהם!
    הכל גס מידי!

  5. אני לא אהבתי את עיצוב האריזה.

    הלו? אנחנו קרובים ל-2012.

  6. רקע שחור, אריזות ואקום.. רגע, זה מזכיר לי משהו
    סוגת, אולי?

  7. הכל טוב ויפה, קצת צרמה לי ההדמיה של האריזות. משהו בה לא מספיק אמיתי.
    אבל באמת שחוץ מזה הכל מושלם.

  8. רציתי לקנות אורז של סוגת, וכשלקחתי את האריזה לא חשבתי לבדוק את החברה,
    בבית גיליתי שגם למיה יש אריזות ואקום.

    תתחדשו…

  9. ללא קשר למודעה הספציפית והיפהפיה לטעמי בכלל המיתוג של מיה נראה מעולה וזה קפיצה של שנות דור מהעליבות שאפיינה את מיה.

  10. כשאני בא לנתח קמפיין אני בודק את השורה התחתונה האם הקמפיין ייצר באזזז נכון? האם המסר הועבר במדויק? וגם מה העוילם גוילם חושב.

    לדעתי הקמפיין של מיה הוא אחד מהטובים ביותר שנראו לאחרונה ומחברה כמעט עלומה היא הפכה בתוך חודש למשהו שכולם ולא רק הברנז’ה מדברים עליו.
    אם זה יהיה משהו עמוק ומתמשך ולא רק הבלחה לחודש /חודשיים הם יראו את התוצאה במכירות בתכלס’.
    בכולופן שיהיה להם בהצלחה.

  11. מאד כעסתי כשראיתי את הפרסום הזה.

    לא מפני שאינו עוצמתי – כי הוא כן.
    לא מפני שאינו מדוייק – כי הוא כן.
    לא מפני שאינו קריאייטיבי- כי הוא כן.

    אלא מפני פשיעת הזיגזג ב 360 מעלות בגריד.

    לדעתי הענייה, לעשות פרסה אחרי חודש מעולה של החדרת גריד חדש למותג מתחדש, גריד לבן, נקי, ייחודי, במריחת גריד שחור, מהופך ומנותק לגמרי מכל החודש המיתוגי הראשון, זה פשע, גם ללקוח, גם למשרד וגם ללקוחות.

    משהו כאן הולך לפח, או ה’זיג’ בחודש המיתוג הראשון, או ה’זג’ הארור בהמשך הקמפיין.

    תוצאקטיבי, גם אם הלקוח שיגע לכם את השכל לעשות שחור כמו “סוגת”, המתחרה הגדולה של ‘מיה’, הייתם צריכים לעמוד על כך בלבן של העיניים, כי בנפשנו הדבר.

  12. נוחעם, כל מילה בתרי!!
    אבל למען השם מה ההיגיון שלקוח יגיד דעה למשרד פרסום שהוא שוכר בכסף מלא
    תעשה לי שחור וכו’..

  13. ב”ה

    נכון, העבודה יפה.
    אך שימו לב, מה שמרשים אותנו הוא הפער הגדול בין המיתוג הישן של ‘מיה’ שהיה גרוע מאוד
    לבין כל מיתוג שיווצר בשנת 2011, ע”י כל משרד שהוא, תוצאות ואפילו בולטון יכול לעשות זאת: מ0 ל5.
    אך ל’סוגת’ שמטופל ב’מימד’ אין מה להתייבש בכך שלא הביאו מיתוג עלוב מראש.

  14. נוחעם כתב:

    תוצאקטיבי, גם אם הלקוח שיגע לכם את השכל לעשות שחור כמו “סוגת”, המתחרה הגדולה של ‘מיה’, הייתם צריכים לעמוד על כך בלבן של העיניים, כי בנפשנו הדבר.

    נוחעם, בוא נתחיל מהסוף.

    עד כמה שידוע לי, הקמפיין הזה של מיה היה סגור חתום ונעול עד הקצה לפני שסוגת עלו. כלומר, כבר לפני כמה חודשים. למה הוא נדחה? לדבריהם, בעיות במכונת הוואקום. יכול להיות שזאת האמת, ויכול להיות שדווקא העליה הפתאומית של סוגת הרתיעה ועוררה חשיבה מחדש.

    לא נראה לי שמיה תגיד לעשות כמו סוגת כי עם כל הכבוד, נתחי השוק שלה גדולים בהרבה והיא לא רואה את סוגת כמתחרה עיקרית אלא את כיטוב.

    לדעתי, מה שמיה מנסה לומר, באמצעות המשרד שמטפל בה, ואיך שאני הבנתי – יש את מיה ויש את סלקטד. כמו שיש גריד לקפה שחור טורקי שלא קשור כלום לגריד הקבוע של שטראוס.

    יכול להיות שהעיתוי הסמוך של השקת המיתוג החדש והשפה החדשה (אוכל הוא שפה) יחד עם הסלקטד, הוא הבעייתי, כאן כנראה נכנס הלקוח.

    אבל עצם הבידול בגריד ובנראות? יש כאן אמירה ברורה. סלקטד הוא מוצר פרימיום מבית מיה. הוא לא הבית.

  15. משהו מוזר פה. הייתי במכולת השכונתית וראיתי שחלק ממוצרי מיה ממותגים כמו במודעה הסופר יפה הזאת אבל רוב המוצרים היו כרגיל אצלם עד עכשיו עם עיצוב אלטע זאכן.
    זה לא פספוס?

  16. לענ”ד הלא חכמה
    הגריד החדש הזה תורם יותר ל’אקשן לחומרא’ של טרקטרוני בית שמש, מאשר לחום הביתי, שהוא ערך המותג העיקרי למיה.
    וזו עוד זוית נוספת על הערתו של נוחעם.
    (חיים, אל תתעצבן עלי, זה באמת)

  17. ג’יי בי

    במחי שינוי גריד פרסומי עבור מוצר אחד מתוך שלל מוצרי מיה, הפכת את מיה לחתיכת יונילוור, שם מותגי ענק מאוחדים תחת מטרייה עוצמתית של מותג-העל יונילוור, ובכוח כל מותג לעמוד בפני עצמו. אני חושב שהלכת רחוק מאד, הקטניות הארוזות בוואקום הוא “עוד” מוצר טוב מבית מיה, וככזה היה צריך להיכנס תחת אותה מטרייה.

    קח את אריזת הוואקום ליד, תגיד לי אם מופיע שם “סלקטד” או מיה. הסלקטד מגורבץ שם כמו איזה פרט טכני, בגודל “תוספת 10 אחוז חינם” שעל הגבינות, המוצר הוא “מיה”, איך שלא תנסה לסובב את זה.

    קפה טורקי של עלית אינו יכול להיכנס כאלמנט בדיון הזה, מטעמים פשוטים, שטראוס לא מופיעה שם כמחותן פומבי כלל, אלא העלים הצבעוניים של שטראוס הושאלו למותג “עלית”, ומדובר במותג נפרד לגמרי משטראוס-האם (מחלבות, גבינות, גלידות – ומה שביניהם).

    עלית נרכשה ע”י שטראוס ב 1997, כמה עשורים אחרי שהוקמו מפעלי ‘עלית’. כל נסיון פתטי להשוות פרסה במיתוג ‘מיה’ למהלך בינלאומי גדול ומבריק, מגוחך.

    אם כי בטוחני שישנה חשיבה כלשהי במהלך התמוה הזה, ואשמח מאד להחכים.

  18. העיקר שיש לאנשים על מה להתעצבן הא נוחעם.

  19. רק חבל שבתמונה זה לא נראה וואקום…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן