הכותרות של השבוע:
- רעיונות מכובסים – האם משרדי הפרסום מעתיקים זה מזה? הסלוגן של ‘קליה’ נראה משום מה דומה מאוד לסלוגן ישן של ‘אריאל’.
- ‘טריו’ ו’בולטון פוטנציאל’ הגישו מועמדות לתחרות האפ”י – בשנה שעברה הגישו שישה משרדים עבודות לתחרות, והשנה רק שניים. הפעילויות שהוגשו: השקת הסלולר הכשר של נוקיה והשקת קפה נמס בטעם וניל של עלית.
- ראובן אדלר: “המצע לא חשוב, חשוב הדימוי” – מנהלי הקמפיינים של המפלגות הגדולות סיכמו את הבחירות בכנס הרצליה * מנהל הקמפיין של ליברמן: “בשלב מסוים הקמפיין יצא משליטתנו. לא היינו צריכים לעשות דבר, איווט נהפך לידוען נערץ”.
- מיתוג מחדש של מחלבות טרה.
- המדורים הקבועים – המצעד החרדי ורואים עולם.
תגובה אחת
“במקום *שאין טוקבקים,השתדל לטקבק”.(אבות.א.פ”ג)
רא”מ: *זמן ממושך.
רשי: “והמהדרין משתדלים בזה ביותר.וזוכין לעולם הבא.”