גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שטראוס פרסמה לאחרונה מודעות חינניות עבור שוקו בטעם בננה באמצעות ‘בולטון פוטנציאל’ • גולש פאשקעוויל ידע שהוא כבר ראה את זה פעם, אבל לא זכר מתי. הוא שאל ובדק ולבסוף גילה: הרעיון כבר בוצע לפני שמונה שנים, על ידי המתחרה הגדולה של שטראוס: תנובה • כנסו ותראו
BANANA (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפעמים אין מה לכתוב או להרחיב, אחרי שאחד הגולשים שולח תמונה ומצרף רק כמה מילים: “לפני שמונה שנים עשתה תנובה מודעה לחלב בטעם בננה. לאחרונה עלה קמפיין של שטראוס לשוקו בננה”. ומי חתום על המודעה של תנובה הוותיקה? יעקב איזק. יפה.

BANANA (1) BANANA (2)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. נו, אין סיבה בעולם שלא תהיה כפילות בקמפיין כזה עם סוגנון חשיבה כזו. חושבים איך להמחיש שוקו בטעם בננות, ומיד עולים על משחק הויזואל הגאוני של בננה מתוך בקבוק.

    איפה, איפה הקמפיינים הטובים של נוחעם פעם?!

  2. כ”כ צפוי ונדוש אל תתפלאו שעוד כמה שנים זה יופיע על גבינה צהובה בטעם בננה של טרה.

  3. חבל שיש מי שזוכר את הקמפיין הישן שפורסם עוד כשלמדו את המחזור הקודם של הדף היומי, במקום לזכור דפי גמרא בע”פ.

    נדמה לי שזה היה קצת יותר מועיל.

  4. נו, באמת. שמונה שנים זה נצח בעולם הפרסום. זה מתבקש והגיוני שזה מה שיעשו. תפסיקו לבלבל במוח

  5. אני עוד זוכר את ארטיק שוקו בננה וזה לפני 2 מחזורים של דף היומי…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן