מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
אחרי הקמפיין של דסקל, ציפינו לראות את הקמפיין של המתחרים. מנהלי רשת חנויות “רויאל” להלבשה חסידית לא שקטו על השמרים והפיקו קמפיין ייחודי ובולט באמצעות משרד הפרסום Black&White • הקמפיין מבוסס על יהלום (סדרת בגדים חדשה ברויאל) ויש גם טיזר מעניין, השקה של מחלקת כובעים ושמפו במקוואות • החליפו שמלותיכם והגיבו
?????? A3.cdr
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחרונה פרסמנו את הקמפיין של דסקל והפוסט עם האחוזים קיבל חשיפה רבה. אלפי כניסות לפוסט המיוחד והרבה מאוד תגובות (בעיקר בקבוצת הווטסאפ). הפעם הגיע תורו של “רויאל” לקבל חשיפה בפאשקעוויל.

אנשי הקריאייטיב במשרד הפרסום Black&White היו צריכים להבריק כדי למשוך לחנויות של רויאל את קהל היעד הרלוונטי. הם חידדו עפרונות ואחרי מחשבה ארוכה החליטו “להתלבש” על הסדרה החדשה של רויאל – סדרת יהלום. לא נלאה אתכם בפרטים כי אתם רוצים כבר לראות את הקמפיין הייחודי שעלה לקראת פסח, בליווי קד”מ מעניין בזירת האינסרטים (עם יהלום לקניית דיסק בהפקה מיוחדת) ובזירת המקווה – זירת העסקים של קהל היעד (חלוקת שקיות שמפו אישיות וממותגות).

???? ???????.cdr
חדש על המדף: כובעי קרויס
?????? A3.cdr
רעבים לחדשנות ואיכות
???? ???????.cdr
והחלפתי שמלותיי
ROYAL (4)
אפשר לקנות את הדיסק באמצעות היהלום
ROYAL (5)
קדמ מרענן – שקיות שמפו אישיות במקוואות
ROYAL (6)
אינסרט בעיתונים עם יהלום
ROYAL (7)
האינסרט – פנימי
ROYAL (8)
היהלום שבאינסרט

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. נדמה שאנחנו מפתחים כאן תחום חדש בפרסום: השטותניק

    או שסתם חסכו על הקופירייטר שלהם?

    גרוע מזה לא יכול להיות, זהו, זה הכי נמוך.

  2. במילה אחת אם אפשר לסכם את התחום ההלבשה דסקל היה אגרסיבי בפרסום רויאל היה מאסיבי בפרסום

  3. מה שבטוח קלמן V ירה לעצמו ברגליים!
    אם אחרי שלש שנות מיתוג לרויאל (להזכירכם: קלמן היה משרד הפרסום של רויאל עד כה)
    דסקל מוכר 78% החשבון אומר ומבינים אותו גם בלי ליבה שכל יתר ה- 22% מתחלקים בין אמריקן, רואיל, צרכנית אחיעזר, בגיר, GB, צרכנית בעלזא, לעפלער, – נניח שהחלוקה היא שווה יוצא שרק קרוב ל-5 אחוז קונה רואיל…
    נו באמת, קלמן, זה מה שהמשרד שלך מצליח להביא ללקוח ב-3 שנים של מיתוג ובזבוז של מאות אלפי שקלים על קמפיינים!

  4. שבסלוגן למותג אופנה תופיע המילה ”רעבים”!

    מה, אין עוד מילים בעברית? זה כל כך מתסכל שאנחנו שוברים את הראש
    להוציא קריאייטיב מנופה מתחת ידינו והם… פשוט משרבטים!

    אכן, ככה זה כשלא לומדים בבית ספר נורמלי לקריאייטיב כמו זה של עופר ענו.

    תתחילו ללמוד! http://hagavoa.co.il/

  5. הרעיון של היהלום גאוני. הקופי, נו, שויין.

  6. הולכים סחור סחור.
    לא מבין, איך אפשר בכלל להגיב, כשנזם זהב באף…
    שמתם לב לכתר היושב אחר הכבוד על כסא הכבוד, ומה מתנוסס לו ב’שפיצו’?
    לא פחות ולא יותר מאשר ‘צלב’, כן, ‘צֶֹלם’,
    ואם נפשך להתווכח, עיין שטרסטוק ותמצא נחת, רוב רובם של הכתרים נושאים עימם צלב של ממש, ואם נפשך לומר שאין זה צלב ככל משפטיו, לא מתערב בפן ההלכתי, תישאלו רב, אך בכל מקרה, אינני חושב שקמפיין חרדי, ובכלל יהודי, אמור להבליט בגאון כזה מין דבר.

  7. חיקוי עלוב של קמפיין היהלום (דייאמנד) של פרסטר
    והקופי??? בושה!
    גם למשרד מתחיל צריך להביא קופי שקצת מבין עברית.

    יכול להיות שהקופי גרוע,
    אבל אין ספק שיש פה יציאה טובה, וכיוון נכון של חברה צעירה עם קד”מ מעניין,
    בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן