מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
“בשנים האחרונות פייסבוק טיפח טרנד הפקות אופנה חרדיות”, מספרת גילי לווינשטיין, בעלת מותג ההנעלה Lewen La Scarpa. “הפלטפורמה החברתית פתחה בפני עסקים חרדים קטנים אפשרות לפרסם את עצמם על ידי הפקות אופנה עם דוגמנים, חשיפה שנמנעה מהם עד היום בעיתונות הממוסדת” • בפנים: הפקת האופנה של לה סקארפה
LA SCARPA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

איציק וגילי לוינשטיין, בעלי מותג ההנעלה Lewen by La scarpa, הרימו לאחרונה הפקת אופנה מיוחדת לקידום המכירות ‘לה סקארפה’.

גילי לוינשטיין הסבירה כי בשנים האחרונות פייסבוק טיפח טרנד הפקות אופנה חרדיות. לדבריה, “הפלטפורמה החברתית פתחה בפני עסקים חרדים קטנים אפשרות לפרסם את עצמם על ידי הפקות אופנה עם דוגמניות, חשיפה שנמנעה מהם עד היום בעיתונות הממוסדת. היום, כל מעצבת יודעת שכדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלה היא צריכה לעשות הפקת אופנה בה היא מציגה את הקולקציה שלה”.

LEWEN LA SCARPA (1) LEWEN LA SCARPA (2) LEWEN LA SCARPA (3) LEWEN LA SCARPA (4) LEWEN LA SCARPA (5) LEWEN LA SCARPA (6) LEWEN LA SCARPA (7) LEWEN LA SCARPA (8) LEWEN LA SCARPA (9) LEWEN

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן