גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
היום בשעות הצהריים התקיימה פגישת סיכום בין הצדדים בירושלים כאשר בעלי ומנהלי מגזין “זמן” מארה”ב חיים צבי גולדברגר ומנדל וגשל נחתו בארץ והתיישבו מיד לסכם את השתלבותו של חיים קליגר במערכת מגזין “זמן”. חיים קליגר ינהל את המגזין בארץ ויהיה אחראי להמשך ביסוסו והרחבת פעילותו
KLIGER
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחר שבועיים של חרושת שמועות חיים קליגר הודיע כי הוא ינהל את מגזין “זמן”.

מאז הודיע חיים קליגר על פרישתו מעיתון המבשר לא חדלו השמועות מלהעסיק את עולם המדיה והפרסום, בימים האחרונים החלה להתרוצץ השמועה כי פניו של קליגר פונות אל עבר מגזין “זמן”.

היום בשעות הצהריים התקיימה פגישת סיכום בין הצדדים בירושלים כאשר בעלי ומנהלי מגזין “זמן” מארה”ב חיים צבי גולדברגר ומנדל וגשל נחתו בארץ והתיישבו מיד לסכם את השתלבותו של חיים קליגר במערכת מגזין “זמן”. חיים קליגר ינהל את המגזין בארץ ויהיה אחראי להמשך ביסוסו והרחבת פעילותו. באותה הזדמנות הודו מנהלי זמן לדובי רודינסקי שמיום פעילותו של “זמן” בארץ הפעיל את מערכת השיווק שלו.

מגזין “זמן” הקים את שלוחתו בישראל לפני שנתיים אחרי עשר שנות פעילות מוצלחות מאוד בארה”ב ובאירופה. מאז החל לצאת המגזין בארץ הוא הולך וצומח ומרחיב את אחיזתו בקרב קהל הקוראים, אחרי שנה של פעילות החל מגזין “זמן” לצרף גם מנויים מעבר למכירה בנקודות מכירה בכל רחבי הארץ. כיום עומד מגזין “זמן” בתפוצה מרשימה של מעל 30.000 גיליונות בחודש, כאשר קרוב ל 12.500 מהם הינם מנויים המקבלים את המגזין מידי חודש לתיבת הדואר ולהם מצורף גם מגזין “זמן נוער”.

חיים קליגר אמר: “אני שמח על האמון שנתנו בי מנהלי מגזין זמן. אין ספק כי מדובר במוצר איכותי וייחודי במדיה החרדית. אני מקווה כי בעז”ה גם באתגר הזה נעמוד בצורה מכובדת ונביא את התוצאות המתבקשות. כאשר יש לך ביד מוצר טוב כל כך שפונה לקהלי יעד רחבים כל כך וחיי המדף שלו ארוכים כל כך אתה רק צריך להתפלל ולעשות השתדלות כדי לכבוש את השוק, נתפלל ונשתדל בעז”ה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. לא מבין לא את חיים קליגר ולא את החברה בזמן!
    המגזין הצליח בצורה בלתי רגילה גם במכירות וגם בפרסום למה לעשות שינויים
    לגבי חיים קליגר כנראה שמצא פראיירים שישלמו לו כפול

  2. דובי איש מדהים, עשה המון בשביל המגזין
    עכשיו שהמגזין מתחיל להרוויח זורקים אותו?

    אם זה הסיפור – זה גועל נפש.

  3. ר’ חיים קליגר הוא מנהל שיווק מעולה. אבל (מהיכרותי) הוא לא באמת איש מכירות…
    מנהלי המגזין (משקיעים מחו”ל או משהו כזה), שאף אחד באמת לא מכיר אותם,
    כנראה לא באמת מבינים מה ההבדל בין שיווק למכירות.
    מובן לגמרי כי איש שיווק לא יכול לבוא במקום איש מכירות.
    במגזין חודשי שכזה 2 התפקידים האלה דרושים לעבודה מקבילה.
    ע”כ (לצערי) לא אופתע עם קליגר לא ידע לספק את הסחורה כפי שבעלי הבית רואים אותה.
    אעפ”כ מאחל לו רובהצלחה. הוא איש מקצוע מהטובים שיש במגזר בתחומו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן